آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

آغاز فروش اسید سولفوریک با تخفیف در اهواز

فهرست مطالب

اسید سولفوریک که از گوگرد ساخته شده و با نام جوهر گوگرد نیز شناخته می شود، کاربرد های فراوانی در بسیاری از واکنش های شیمیایی و همچنین در ترکیبات فرآیند های تولیدی در صنایع مختلف دارد. از موارد مصرف آن می توان به صنایع خودرو سازی، تولید کود های شیمیایی، اصلاح خاک، تولید مواد شوینده ،کارخانه های تولید کاغذ، تولیدات دارویی(نطیر الکل) و حتی در صنایع غذایی و خوراکی و بسیاری موارد دیگر، اشاره نمود. در کشور ما این ماده به میزان قابل توجهی در عرصه تولید فلزات استفاده می شود.

فروش اسید سولفوریک در اهواز به عنوان یکی از قطب های تولید کننده این ماده شیمیایی کاربردی در کشورمان، به صورت انبوه صورت می گیرد.

آغاز فروش اسید سولفوریک با تخفیف در اهواز

آغاز فروش ویژه اسید سولفوریک در اهواز

آغاز فروش ویژه اسید سولفوریک در اهوازاز مهم ترین تولید کنندگان اسید سولفوریک ایران کارخانه پتروشیمی اهواز می باشد، که نقش تعیین کننده ای در تامین نیاز سایر صنابع دارند. هر ساله نمایشگاه اسید سولفوریک و سایر مواد شیمیایی تولید شده در استان خوزستان برگزار می شود، تا صاحبان صنایع و تولید کنندگان عرصه های مختلف بتوانند این ماده را با کیفیتی مرغوب و تضمینی و قیمتی بسیار متناسب تهیه نمایند. هر سال با آغاز نمایشگاه های فروش ویژه ی اسید سولفوریک در اهواز بسیاری از خریداران و مشتریان از کشور های خارجی و اطراف برای تهیه این ماده به ایران می آیند.

تولید اسید سولفوریک به روش های متفاوتی صورت می گیرد، اما به طور کلی روند فرآیند تولید اسید سولفوریک عمدتاً شامل مراحل زیر می باشد.

  1. استخراج کردن گوگرد
  2. تبدیل گوگرد به گوگرد دی اکسید
  3. سپس تبدیل گوگرد دی اکسید به گوگرد تری اکسید
  4. و نهایتاً تبدیل گوگرد تری اکسید به اسید سولفوریک

نوسان های قیمت اسید سولفوریک در بازار

نوسان های قیمت اسید سولفوریک در بازارسالانه حدود 200 میلیون تن اسید سولفوریک تولید می شود، که بیشترین سهم از این تولیدات مختص اروپا و سپس امریکا می باشد. تورم اقتصادی در بازار های جهانی تاثیر چشمگیری بر قیمت انواع کالا ها و محصولات داشته است. اسید سولفوریک نیز به عنوان ماده ای بسیار پر مصرف در انواع کارخانه ها و صنایع تولیدی، از این نوسانات اقتصادی مستثنی نبوده است. قیمت اسید سولفوریک در چند سال اخیر رو به افزایش بوده است از این رو صاحبان صنایع همواره سعی در تهیه عمده و انبوه آن از مراکز معتبر و با قیمت متناسب داشته اند. اما در کشور ما این محصول به میزان قابل توجهی تولید می شود و تا حد مقبولی به رفع نیاز بازار داخلی کمک می کند.

لازم به ذکر است صادرات این ماده شیمیایی به کشور های همسایه می تواند تاثیر بسیار مطلوبی بر چرخه اقتصادی کشور نیز داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *