آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت اسید سولفوریک غلیظ 95 تا 98 درصد در بازار ایران

فهرست مطالب

این ماده خطرناک و بی رنگ و بی بو در بیشتر صنایع از جمله در تولید پاک کننده‌های خانگی، در باتری‌سازی‌ها و در مواد تمیز کننده کاربرد فراوانی دارند.

در بازارهای مواد صنعتی می توانید ارزان ترین قیمت اسید سولفوریک غلیظ 95 تا 98 درصد را مشاهده کنید، و در صورت رضایت از کیفیت آن می توانید خرید خود را نیز انجام دهید. 

قیمت اسید سولفوریک غلیظ 95 تا 98 درصد در بازار ایران به عوامل مختلفی همچون کیفیت، و میزان خالص بودن آن بستگی دارد.

برای اطلاع از قیمت این محصولات می‌توانید به صورت مستقیم به کارخانجات معتبر و تولیدی‌ها مراجعه کنید و از نزدیک با کیفیت و قیمت آن آشنا شوید.

قیمت هر لیتر اسید سولفوریک غلیظ

قیمت هر لیتر اسید سولفوریک غلیظ

هر چه این ماده خالص تر باشد و کیفیت آن خوب باشد، قیمتش نیز در بازار افزایش می یابد.

فروشنده انواع اسید سولفوریک غلیظ، با ناخالصی زیاد آن را ارزان تر از گونه خالص یافته به فروش می رساند.

پس در نتیجه هر چقدر که درصد خلوص اسید سولفوریک غلیظ تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر می باشد.

برای به دست آوردن قیمت هر لیتر اسید سولفوریک غلیظ در بازار، توصیه می شود که از بازار مرکزی خرید و فروش مواد صنعتی و آزمایشگاهی این کار را شروع کنید تا به قیمت دقیق این محصول پی ببرید.

در این مراکز قادر خواهید بود که از قیمت های انواع این ماده با خبر شوید و با کیفیت ترین آن را به نرخ پایین تهیه کنید. از طریق وب سایت های اینترنتی نیز می شود قیمت این محصول را یافت.

شرکت های فروشنده اسید سولفوریک در بازار ایران

شرکت های فروشنده اسید سولفوریک در بازار ایران

در زمینه فروش اسید سولفوریک، نمایندگی ها و شرکت های متعددی فعالیت می کنند. اگر قصد خرید اسید سولفوریک ارزان را از بازار های داخلی دارید، به نمایندگی ها فروش اسید سولفوریک در سراسر کشور سر بزنید و از تازه ترین اسید سولفوریک با کیفیت های متفاوت اطلاع حاصل کنید.

این نمایندگی های فروش، انواع اسید سولفوریک را در معرض فروش قرار دادند و شما می توانید به راحتی، این محصول را در این نمایندگی ها مشاهده و محصول مورد نظرتان را خریداری کرده و آن را تحویل بگیرید. 

شرکت های فروشنده اسید سولفوریک 98 درصد در اکثر استان ها وجود دارند که انواع اسید سولفوریک صنعتی، کشاورزی را تولید و توسط شرکت ها پخش به دیگر استان ها و حتی کشورهای دیگر می فرستند.

بازار فروش اسید سولفوریک غلیظ ارزان قیمت

بازار فروش اسید سولفوریک غلیظ ارزان قیمت

باید گفت که فروش اسید سولفوریک غلیظ یک امر کاملاََ تخصصی می باشد. برای خرید اسيد سولفوريک فله یا عمده و با قیمت ارزان باید تحقیق و تفحصی را در این  زمینه داشت تا بتوان مراکز و بازار فروش معتبر و در عین حال با قیمت مناسب را پیدا کرد. برای این کار پیشنهاد می کنیم به نمایندگی های معتبر مراجعه کنید.

نمایندگی فروش و مرکز  خرید و فروش اسید سولفوریک غلیظ با کیفیت عالی را می توان در اکثر نقاط کشور یافت، که انواع اسید سولفوریک غلیظ را با گرید های متفاوت جهت کاربردهای مختلف از جمله  تولید کود، کشاورزی، و سنتز مواد شیمیایی در صنعت به فروش می رسانند.

مرکز تولید و پخش اسید سولفوریک خوراکی و کشاورزی

مرکز تولید و پخش اسید سولفوریک خوراکی و کشاورزی

با پیشرفت علم در حوزه مواد صنعتی، شاهد تولید اسید سولفوریک های خوراکی و کشاورزی از سوی شرکت ها و مراکز داخلی هستیم، مراکز مختلفی که پخش اسید سولفوریک را نیز بر عهده دارند.

افرادی که قصد خریداین محصول خوراکی و کشاورزی را دارند می توانند به این مراکز مراجعه کنند، البته باید توجه کافی در انتخاب فروشنده داشت و کسی که در این زمینه تخصص دارد مشورت نمود. 

شرکت پخش اسید سولفوریک خوراکی و کشاورزی در سراسر کشور نمایندگی فعال دارند. نمایندگی ها این محصولات را به مشتریان خود می فروشند.

در صورتی که مشتریان نیاز به خرید اسید سولفوریک فله و عمده داشته باشند شرکت این ماده صنعتی را به آن ها عرضه می دارد.

خرید مستقیم اسید سولفوریک 98 درصد از تولید کننده

خرید مستقیم اسید سولفوریک 98 درصد از تولید کننده

روش های متعددی برای اسید سولفوریک 98 درصد وجود دارد.

بهترین راه برای خرید، خرید به صورت مستقیم از کارخانه می باشد، تا پای دلالان و واسطه ها از میان برداشته شود و قیمت نهایی برای خریدار کاهش یابد.

البته امکان خرید مستقیم از کارخانه تنها به صورت فیزیکی محدود نمی شود، به لطف پیشرفت فناوری و گسترش شبکه اینترنت، فروش اسید سولفوریک 98 به دو روش مجازی و فیزیکی قابل انجام است.

بدین گونه که علاوه بر حضور فیزیکی در کارخانه می‌توانید به وب سایت ها مراجعه کرده و بدون صرف زمان و هزینه به راحتی خرید خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *