آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

اسید سولفوریک کشاورزی | مراحل تولید و عرضه آن در سراسر کشور

فهرست مطالب

اسید سولفوریک ، در کشاورزی ماده بسیار مهمی می باشد. به همین علت ، اکثر کشاورزان به دنبال خرید اسید سولفوریک کشاورزی می باشند تا آن را به زمین هایشان تزریق کنند. البته که اسید سولفوریک غلیظ ،یکی از ارزانترین و در دسترس ترین مواد اصلاحی است که برای اصلاح خاکهای شور و قلیا توصیه می‌شود. مکانیسم اثر اسید سولفوریک از طریق واکنش با نمک‌های کربناته موجود در خاک می‌باشد.

این ماده برای نخستین بار توسط جابر ابن حیان کشف شد، او با تقطیر  انواع کانی‌ های سولفات آهن این اسید را بدست آورد. این ماده دارای مولکول‌ های گشتاور قطبی است که می‌توانند با یک‌ دیگر پیوند بخورند . امروزه کاربرد اسید سولفوریک کشاورزی روز به روز بیشتر می شود .

اسید سولفوریک کشاورزی | مراحل تولید و عرضه آن در سراسر کشور

خرید اسید سولفوریک کشاورزی با مناسب ترین قیمت

خرید اسید سولفوریک کشاورزی با مناسب ترین قیمت

امروزه به علت این که گلخانه دارای و کشاورزان زیادی به دنبال خرید اسید سولفوریک کشاورزی و گلخانه ای با قیمت مناسب هستند و تعداد متقاضیان روز به روز در حال افزایش است، تعداد فروشگاه اسید سولفوریک کشاورزی روز به روز در حال افزایش می باشد.

امروزه فروشگاه ها و فروشندگان زیادی در زمینه فروش انواع مختلف اسید سولفوریک به کشاورزان هستند. تجارت این ماده سود زیادی را نسیب تولید کنندگان و فروشندگان کرده است و صد البته، فواید زیادی را هم به کشاورزان و خاک میرساند .

مراحل تولید و عرضه اسید سولفوریک کشاورزی

مراحل تولید و عرضه اسید سولفوریک کشاورزی

اگر برای شما هم سوال پیش آمده است که مراحل تولید اسید سولفوریک کشاورزی چگونه می باشد، در ادامه با ما همراه باشید .

به طور کلی می توان گفت که امروزه کلیه کارخانه های جدید که غلظت های بالا و پایدار گاز دی اکسید گوگرد را تولید می کنند، با فرایند دو جذبی و با استاندارد انرژی بالا طراحی و ساخته شده اند. در مجموع می توان گفت که کارخانه هایی که گاز SO2 با غلظت 6 تا 12 درصد را تولید می کنند. به طور کلی ، روش تولید اسید سولفوریک را می توان به روش زیر نمایش داد.

1 .  استفاده از گوگرد عنصری

2 . استفاده از دی اکسید گوگرد حاصل از سولفید فلزات.

3 . استفاده از گچ فسفردار.

4 . احتراق H2S با دیگر گازهای شامل گوگرد.

5 .  بازیافت سولفوریک اسید قابل بازیافت.

شرکت صادر کننده اسید سولفوریک کشاورزی در ایران

شرکت صادر کننده اسید سولفوریک کشاورزی در ایران

امروز به علت پیشرفت ایران در زمینه ساخت انواع اسید سولفوریک، تعداد صادر کننده اسید سولفوریک کشاورزی در ایران روز به روز در حال افزایش است. کشور های زیادی هستند که دوست دارند تا اسید سولفوریک ساخت ایران را خریداری کنند.
از جمله این کشور ها می توان به عراق، ترکیه، سوریه و … اشاره کرد. صادرات اسید سولفوریک به این کشور ها، سالانه سود و ارز زیادی را به کشور ما وارد می کند.

البته ناگفته نماند که صادرات اسید سولفوریک نیاز به مجوزات رسمی از سوی وزارت بهداشت ایران و کشور مقصد می باشد در غیر این صورت صادرات این اسید قاچاق محسوب می شود. اسید سولفوریک در مسیر قرمز گمرک می باشد و کار صادرات آن بسیار کار دشواری می باشد.

بهمین جهت شرکت های صادر کننده اسید سولفوریک در ایران انگشت شمار می باشند و حتی کارخانه های تولیدی اسید سولفوریک نیز مجوز صادرات این اسید را ندارند. شرکت ارسیان کو از جمله شرکت های معتبری می باشد که دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت می باشد و اسید سولفوریک 98 درصد را بصورت فله و بسته بندی به کشور های ارمنستان، باکو، ترکیه ، سوریه، عراق و … صادر می نماید.

خرید اسید سولفوریک کشاورزی

خرید اسید سولفوریک کشاورزی 

اگر شما هم قصد خرید انواع اسید سولفوریک را دارید و نمی دانید که از کجا این محصول را خریداری کنید،باید بدانید که فروشگاه های زیادی هستند که این کار را برای شما انجام می دهند که از جمله آنها می توان به فروشگاه های اینترنتی و آنلاین، فروشگاه های بزرگ و وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی اشاره کرد.

محصولاتی که در این فروشگاه ها عرضه می شود همگی دارای بهترین کیفتی و پایین ترین قیمت بوده و به سراسر ایران عرضه می شوند. پیشنهاد ما به شما برای خرید اسید سولفوریک 98 درصد کشاورزی، خرید از فروشگاه هایی است که به صورت اینترنتی و آنلاین فعالیت می کنند.

این فروشگاه ها تمامی محصولات خود را از بهترین و برترین فروشگاه های اینترنتی و آنلاین تهیه می کنند و در انبار موجود می کنند. شما می توانید با مراجعه به سایت این فروشگاه ها خرید اسید سولفوریک 98 درصد را انجام دهید.
جالب است بدانید که اکثر این فروشگاه ها پشتیبانانی را دارند که به صورت بیست و چهار ساعته به سوالات شما پاسخ می دهند. همچنین ارسیان کو تمامی محصولات خریداری شده را در سریع ترین زمانی که ممکن است برای شما ارسال می نماید.

نحوه بسته بندی اسید سولفوریک 98 درصد کشاورزی

اسید سولفوریک 98 درصد در کارخانه های تولیدی بصورت فله در تناژ های 25 الی 28 تن و حمل با تانکر مخصوص عرضه می شود. اسید سولفوریک به واحد های بسته بندی منتقل و در بسته بندی های 20 لیتری و 1000 لیتری اماده و عرضه می گردد. واحد های بسته بندی اسید سولفوریک بدلیل نداشتن تجهیزات استاندارد و خطرات جبران ناپذیر بسیار محدود می باشد.

شرکت آرسیان کو جزء بزرگترین واحدهای بسته بندی انواع اسید در ایران بوده و بدلیل حذف واسطه ها بصورت مستقیم با مشتریان و خریداران کالای خود را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت عرضه می نماید.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *