آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

اعطای نمایندگی صادرات اسید سولفوریک در تبریز

فهرست مطالب

نمایندگی صادرات اسید سولفوریک در تبریز به عنوان یکی از پر سودترین فراورده های صنعتی در ایران است. به طور کلی می توان گفت اسید سولفوریک یکی از مواد اساسی برای تولیدات پتروشیمی است که بازار فروش بسیار خوبی در ایران دارد.

اعطای نمایندگی صادرات اسید سولفوریک در تبریز

خرید عمده اسید سولفوریک با قیمت خوب

خرید عمده اسید سولفوریک با قیمت خوب

خرید اسید سولفوریک به صورت عمده را می توان هم از تولیدکنندگان داخلی و به صورت مستقیم تهیه کرد و هم از طریق واردکنندگان اسید سولفوریک که از سایر کشورها این محصول را به ایران وارد می کنند. خریداران می توانند برای خرید اسید سولفوریک مورد نظر خود به مراکز معتبر عرضه این محصول مراجعه و یا به صورتی اینترنتی اسید سولفوریک مورد نظر خود را در بسته بندی های گالنی و با ظرفیت های مختلف مورد تهیه قرار داده و در تولیدات محصولات نهایی خود مورد استفاده قرار دهند.

اسید سولفوریک به دو صورت غلیظ و رقیق شده تولید و عرضه می شود که نوع غلیظ آن به سبب درصد خلوص آن از قیمت بالاتری برخوردار است. هر کدام از این دو نوع اسید کاربردهایی برای صنایعی که از آنها استفاده می کنند دارند. برخی از کاربردهای اسید سولفوریک در صنایع کاغذسازی، صنایع شیمیایی، صنایع باتری سازی، تصفیه انواع فاضلاب، تولید آهن و فولاد و صنایع پتروشیمی است.

سفارش اسید سولفوریک با گارانتی یکساله

سفارش اسید سولفوریک با گارانتی یکسالهبرای سفارش اسید سولفوریک با گارانتی یکساله می توان به مراکز عرضه و نمایندگی های این محصولات در شهرهای مختلف به ویژه در کلان شهرها مراجعه نمود. این مراکز که محصولات اسید سولفوریک خود را به طرق مختلف به صورت حضوری و اینترنتی به خریداران عرضه می کنند و از این طریق محصول مورد نظر را به قیمت پایین تر و کیفیت بالاتر به آنها عرضه می کنند.
به دلیل محدودیت در ذخیره کردن و مسافت های زیاد حمل و نقل، اسید سولفوریک
بابسیاری دیگر از مواد سازنده کودهای شیمیایی متفاوت است. قیمت های اسید
سولفوریک در نواحی مختلف متفاوت است و تفاوت های قیمتی به میزان دسترسی به
اسیداز جانب واحدهای ذوب محلی بستگی دارد چرا که تولید کنندگان اسید
سولفوریک از گوگرد معمولا اسید سولفوریک را به منظور تقاضای مصرف کنندگان
مشخص تولید می کنند. بنابراین بیشتر بازارهای محلی در اطراف واحدهای ذوب
فلزات پایه تشکیل شده و هزینه های حمل و نقل از نزدیکترین واحد ذوب تعیین
می شود. اما در نقاط دیگر قیمت اسید سولفوریک با توجه به قیمت گوگرد تعیین
می شود.

بنابراین با توجه به اهمیت این محصول در صنایع تبدیلی می توان گفت استفاده از این محصول در صنایع مختلفی کاربرد داشته و در نتیجه دادن خدمات پس از فروش به مصرف کنندگان از طرق نمایندگی های آنان مانند گارانتی محصول رغبت بیشتری برای خرید در مصرف کننده را سبب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *