آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

بازار اسید سولفوریک ایران با قیمت و غلظت های مختلف

فهرست مطالب

اسید سولفوریک در شرایط اتاق، مایعی با ویسکوزیته بالا و بی رنگ است. حل شدن این ماده در آب گرمازاست و باعث خوردگی فلزات و کاغذ می گردد. این ماده محلول در آب می باشد در نتیجه با توجه به کاربرد موردنظر می توان آن را با آب رقیق کرد و در غلظت های مختلف تهیه نمود. بازار اسید سولفوریک در ایران بسته به تقاضای داخل کنترل می شود. ظرفیت تولید اسید سولفوریک در کشور حدود ۱/۲ میلیون تن است که تنها یک سوم آن در حال فعالیت می باشد. از این حجم ظرفیت حدود ۱۰۰ هزار تن متعلق به شرکت ملی صنایع مس ایران است و مابقی به سایر تولیدکنندگان تعلق دارد.

بازار اسید سولفوریک ایران با قیمت و غلظت های مختلف

بازار فروش و تجارت اسید سولفوریک در دنیا

بازار فروش و تجارت اسید سولفوریک در دنیابررسی تجارت بین المللی اسید سولفوریک در دنیا نشان می دهد که تنها سهم کمی از کل عرضه این محصول، در مسیر تجاری مورد مبادله قرار می گیرد.

دلیل اصلی این موضوع، خورنده بودن این ماده شیمیایی و هزینه بالای زیر ساخت بندری و حمل و نقل آن می باشد. معمولا واحدهای تولیدی در کنار بازارهای مصرفی احداث می شوند تا نگرانی بابت حمل و نقل آن نداشته باشند.

بیشترین بازار فروش اسید سولفوریک در دنیا به بخش تولید کودهای شیمیایی، سپس مصارف صنعتی و نهایتا تولید فلزات تعلق می گیرد.

صادرات اسید سولفوریک به کشورهای خاورمیانه یکی از تجارت های پرسود برای ایران به حساب می آید. تولید خوب و باکیفیت این عنصر در ایران باعث شده تا کشورهای متعددی خواستار خرید آن شوند.

این محصول به کشورهایی مانند عراق، کویت، قطر و غیره صادر می شود.

خریدار اسید سولفوریک درجه یک و 98 درصد

خریدار اسید سولفوریک درجه یک و 98 درصدبه طور کلی مصارف اسید سولفوریک را میتوان در چند دسته تقسیم بندی کرد:

  • کود
  • باتری
  • داروها
  • رنگ
  • کاغذ
  • پلاستیک
  • آماده سازی فلزات
  • شوینده ها
  • و…

حال با توجه به مصارف آن می توان گفت خریدار اسید سولفوریک کشاورزان، شرکت ها و تولیدکننده های مواد شیمیایی، ماشین سازی ها، داروساز ها و بسیاری دیگر از صنایع بزرگ و کوچک می باشند.

اسید سولفوریک 98 درصد، نوعی از اسید سولفوریک صنعتی می باشد بنابراین خریداران آن نیز، شرکت های صنعتی و پالایشگاه ها هستند.

مسئله مهم برای خریدار این محصول قیمت اسید سولفوریک، غلظت و کیفیت آن می باشد. خریدار اسید سولفوریک ۹۸ درصد و درجه یک برای تهیه این محصول می تواند آن را از نمایندگی های فروش آن، که این ماده را به صورت فله و یا جزئی و درب انبارهای مورد نظر تحویل می دهند، خریداری نماید.

محل فروش اسید سولفوریک در بازار ایران

محل فروش اسید سولفوریک در بازار ایرانمحل فروش اسید سولفوریک در بازار ایران بسیار زیاد است. بسیاری از مراکز معتبر این نمونه شیمیایی را با درجه کیفی متنوع و در انواع مختلف با قیمت ارزان، ارائه می دهند.

با توجه با اینکه نوع ایرانی این محصول، یکی از باکیفیت ترین و بهترین محصولات دنیا به شمار می رود، چندین سال است که فروش بسیار خوبی دارد.

این ماده شیمیایی به صورت کلی و جزئی به فروش می رسد و در بازار ایران مکان های مشخصی برای ارائه آن به مشتریان وجود دارد.

تحویل به موقع سفارشات اسید سولفوریک ارزان قیمت

تحویل به موقع سفارشات اسید سولفوریک ارزان قیمتیکی از مسائل مهمی که در خرید اسید سولفوریک از عرضه کنندگان آن بعد از قیمت برای آنها در اولویت قرار دارد، تحویل به موقع سفارشات می باشد.

با افزایش درخواست و مصرف این محصول در بین مشتریان، تولیدکنندگان با حجم بالای تقاضا مواجه می شوند و این امر سبب می شود که در تحویل به موقع سفارشات خود با مشکل مواجه شوند.

ولی تعدادی از فروشندگان این محصول مانند شرکت های برند در این زمینه، اعلام می دارند که توانایی ارائه به موقع این ماده را در درب محل درخواستی با پایبن ترین قیمت ممکن دارا هستند.

معتبر ترین فروشگاه های عمده اسید سولفوریک

معتبر ترین فروشگاه های عمده اسید سولفوریکمعتبرترین فروشگاه ارائه دهنده اسید سولفوریک، مرکزی است که بتواند این محصول را با درصد خلوص بالا ارائه دهد.

برای اینکه بتوانید برند مشهور و نام آشنا در این خصوص پیدا کنید، توصیه می شود تا به مراکز خرید و فروش آن در هر شهری که هستید، سر بزنید.

از طریق فروشندگان و فروشگاه های متفاوت خواهید توانست که بهترین مارک آن را از معتبرترین مکان به صورت عمده تهیه کنید و خریدتان را با خاطری آسوده انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *