آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

بازار فروش انواع اسید سولفوریک مشهد

فهرست مطالب

فروش اسید سولفوریک مشهد به صورت عمده و جزئی با قیمت مناسب عرضه میشود. اسید سولفوریک یکی از مواد شیمیایی بسیار با اهمیت است و در گذشته آن را جوهر گوگرد می نامیدند. این محصول در مشهد به صورت محلول با درصد ۲۰ تا ۹۸ درصد تولید و در بازارهای داخلی و بین المللی عرضه می شود. اسید سولفوریک مشهد علاوه بر بازار داخلی به دلیل کیفیت بالا در کشور های خارجی نیز عرضه می شود. تولید خوب و با کیفیت این محصول سبب تقاضای کشورهای خارجی برای خرسد آن شده است. مشهد یکی از بهترین مراکز تولید اسید سولفوریک در کشورمان ایران به شمار میرود. امروزه تصور توسعه دنیای صنعت بدون حضور این ماده شیمیایی ممکن نیست. این محلول به دو صورت خوراکی برای تهیه انواع غذا و شیمیایی ( به عنوان یکی از ماده های اولیه در صنایع) در بازار موجود است

 

بازار فروش انواع اسید سولفوریک مشهد

فروش بهترین اسید سولفوریک در بازار

فروش بهترین اسید سولفوریک در بازاراسید سولفوریک در کشور دارای مراکز تولید متعددی در شهرهای مشهد، تهران، اصفهان، شیراز و… است و با برندهای مختلف در بازار مصرف عرضه می شود.

بهترین نوع اسید سولفوریک تولید شده آن محصولی است که دارای درصد خلوص بالایی باشد. فروش این محلول اسیدی به صورت بسته بندی شده در ظروف ۳۵ گرمی و یا فله ای توسط تانکر و بوکر صورت می گیرید. در میان شهرهای نامبرده مشهد به عنوان یکی از بهترین قطب های تولید اسید سولفوریک شناخته شده و همچنین به دلیل کیفیت بالای محصول شیمیایی که ارائه می کند در تولید اسید سولفوریک صادراتی به خارج از کشور نیز نقش چشمگیری دارد. اکثر مشتریان این محلول شیمیایی صاحبان صنایع می باشند اما مسئله قابل اهمیتی که مطرح است کیفیت این محصول می باشد، فروش اسید سولفوریک مشهد به دلیل اینکه از بهترین محلول ها تولید شده درصد بسیار بالایی دارد.

ضمانت اصالت اسید سولفوریک مشهد

ضمانت اصالت اسید سولفوریک مشهدضمانت اسید سولفوریک در شهر صنعتی مشهد به دلیل همت دانشمندان و افراد داراز تخصص و بهترین کارخانه جات صنعتی از نظر دارا بودن تکنولوژی روز بوده و مشهد یکی از بهترین بازارهای تولید و فروش این محصول در کشور را به خود اختصاص داده است.

سولفوریک یکی مهم ترین مواد اسیدی می باشد که کاربرد های زیادی از جمله تهیه انواع کود شیمیایی، صنایع مختلف معدنی و فلزی، تولید تی ام تی، تولید آب باطری اتومبیل، صنایع نساجی، تولید انواع شوینده، تولید انواع لاستیک، مراکز داروسازی، آزمایشگاه های مختلف و… دارد. این محصول با حجم بالای تولید در سراسر جهان سلطان تمامی مواد شیمیایی شناخته شده است.

مشهد در لیست شهرهای صنعتی بوده و به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان این محصول آن هم با کیفیت بسیار بالا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *