آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

بررسی بازار اسید سولفوریک ارزان

فهرست مطالب

امروزه بازار اسید سولفوریک ارزان به دلیل کاربرد گسترده آن در بسیاری از صنایع و عملکرد مطلوب بسیار پررونق می باشد و دارای متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور است که بسیاری از آنها انواع این اسید را در حجم زیاد و به شکل کلی با مناسب ترین زمان خریداری می کنند. اسید سولفوریک یکی از اسیدهای کاربردی و پرمصرف به شمار می آید و در شرکت های تولیدی به روش های مختلف تولید و ارائه می گردد.

بررسی بازار اسید سولفوریک ارزان

طرز تهیه اسید سولفوریک رقیق

طرز تهیه اسید سولفوریک رقیق طرز تهیه اسید سولفوریک رقیق چگونه است؟ اسید سولفوریک رقیق را با استفاده از ترکیب آب به اضافه اسید سولفوریک غلیظ ۹۸ درصد تهیه می کنند. البته این فرایند یک واکنش گرمازا محسوب می شود که باید در شرایط کاملا مناسب و توسط افراد متخصص در این امر انجام شود تا از بروز حوادث احتمالی نظیر آتش سوزی پیشگیری شود. در هنگام کار با این اسید باید از وسایل ایمنی مانند کلاه، عینک، دستکش و لباس مخصوص استفاده شود.

از اسید سولفوریک رقیق در تولید انواع مواد شوینده و شیمیایی استفاده‌ی می‌شود. این اسید یکی ماده بی رنگ و بی بو و شفاف می باشد که در آب حل می‌شود و دارای خاصیت خورندگی بالایی بر روی فلزات مختلف می باشد. اسید سولفوریک دوبار تصفیه امروزه در بسیاری از صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و از آن در تهیه انواع مواد بهداشتی‌ و شوینده، دارو، چسب و رنگ، رزین، باتری سازی استفاده می شود و در صنعت نساجی و چرم سازی و … کاربرد زیادی دارد.

شرکت توزیع اسید سولفوریک ارزان

شرکت توزیع اسید سولفوریک ارزان یکی از معتبرترین شرکت های توزیع اسید سولفوریک ارزان با کیفیتی عالی همین مرکز می باشد.‌برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید. از مزایای خرید غیر حضوری می توان به تسریع و سهولت در امر خرید، ارسال محصول به نشانی مورد نظر خریدار، کاهش هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد، صرفه جویی در وقت، امکان مشاوره قبل از خرید این محصول، آشنایی با شرکت های تولید کننده معتبر، خدمات دهی و پاسخگویی مناسب و …. اشاره کرد که به علت فراهم بودن شرایط راحت و آسان اغلب افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند.

این روزها شرکت های متعددی در شهرهای بزرگ کشور در حوزه تولید انواع اسیدهای شیمیایی از جمله اسید سولفوریک مشغول کار و فعالیت می باشند و این محصول را در شرایط آزمایشگاهی و محیطی مناسب با بهره‌گیری از متخصصان و پرسنل توانمند و توسط تکنولوژی روز دنیا تولید می کنند و در ساخت این اسید استانداردهای لازم را رعایت نموده تا محصولی باکیفیت درجه یک را تولید و به دست مصرف کننده برسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *