آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

بزرگترین خط تولید اسید سولفوریک آرسیان کو

فهرست مطالب

اسید سولفوریک که در گذشته با نام جوهر گوگرد خوانده می شد، اسیدی بسیار قوی است که با هر درصدی در آب حل می شود. پی اچ این اسید 0.5 می باشد. این ماده دارای مولکول های قطبی است که می توانند با یکدیگر پیوند هیدروژنی برقرار کنند. پس اسید سولفوریک مایعی است با نقطه ی جوش بالا و همچنین یک مایع ویسکوز ( دارای گران روی زیاد) محسوب می شود. همچنین شرایط مولکولی باعث می شوند اسید سولفوریک به خوبی در آب حل شود  و محلول های اسیدی مختلف تولید کند. خط تولید اسید سولفوریک به عنوان یکی از  پرکاربرد ترین ترکیبات در صنایع مختلف، در کارخانه های شیمیایی بسیاری فعال است.

بزرگترین خط تولید اسید سولفوریک آرسیان کو

وضعیت تولید اسید سولفوریک در ایران

وضعیت تولید اسید سولفوریک در ایران

وضعیت تولید اسد سولفوریک در ایران به این شکل است که ابتدا گوگرد با خلوص بالا را به صورت غیر مشتقیم گرم می کنند، سپس به وسیله کویل بخار به حالت مایع در می آورند. و به راحتی می توان آن را به وسیله بمب مخصوص، جهت سوزاندن به درون کوره آتش انتقال داد. مقدار جرم گوگرد مذاب منتقل شده به درون کوره باید تنظیم شده باشد که به دو طریق صورت می پذیرد، کنترل مسیر برگشتی بهه درون حوضچه و تنظیم سوزن مشعل کوره. 

به طور کلی فرآیند تولید اسید سولفوریک چهار مرحله دارد : 

  1. استخراج گوگرد 
  2. تبدیل گوگرد به گوگرد دی اکسید 
  3. تبدیل گوگرد دی اکسید به گوگرد تری اکسید 
  4. تبدیل گوگرد تری اکسید به اسید سولفوریک 

لیست تولید کنندگان اسید سولفوریک در بازار ایران

لیست تولید کنندگان اسید سولفوریک در بازار ایرانبا توجه به افزایش روز افزوون تولیدات شیمیایی و فرآورده های نفتی میزان نیاز کااخانه ها به مواد اولیه ی این محصولات نیز بیش از پیش افزایش می یابد. و با توجه به نقش موثر اسید سولفوریک در تولیدات شیمیایی و صنعتی میزان تقاضای ان نیز در بازار ایران نیز بیشتر شده است. به دین سبب تعداد تولید کنندگان این محصول نیز بالا رفته، برای مشاهده لیست تولید کنندگان اسید سولفوریک در بازار ایران می توانید به وب سایت های آنلاین تولیدات صنعتی و شیمیایی مراجعه نمایید.

اسید سولفوریک 98 درصد آرسیان کو

اسید سولفوریک 98 درصد آرسیان کوساخت اسید سولفوریک 98 درصد به عنوان یک اسید قوی و با درصد خلوص بالا یکی از مهم ترین موارد در تولید این نوع فرآورده ها می باشد. لذا تهیه این محصول از برند و شرکت های معتبر بسیار اهمیت دارد. شرکت آرسیان کو با تولیداسید سولفوریک 98 درصد و تضمین مرغوبیت و اصالت آن کار ار برای بسیار از صاحبان صنایع در عرصه تولیدات شیمیایی آسان نموده است.

کارخانه تولید بهترین نوع اسید سولفوریک در بازار

کارخانه تولید بهترین نوع اسید سولفوریک در بازاراز آنجا که اسید سولفوریک در صنعت و کشاورزی مصرف بسیاری دارد، میزان مصرف این ماده را در بازار تولیدات یک کشور می توان به عنوان شاخص خوبی جهت محاسبه روند اقتصادی یک جامعه صنعتی منظور کرد. کارخانه اسید سولفوریک از آن جایی به تولید سولفوریک اسید با بهترین و مرغوب ترین کیفیت توجه ویژه ای دارد که این محصول، جزء مواد شیمیایی پر مصرف می باشد و در طیف وسیعی نیز کاربرد دارد. عمده ترین استفاده از آن در کارخانه های تولید کود شیمیایی، استخراج فلزات، واکنش های شیمیایی، تصفیه پساب ها و پالایشگاه های نفت می باشد.

می توان گفت عمده ترین کاربرد اسید سولفوریک در تهیه کود شیمیایی سولفاته می باشد، به طوری که حدود 60 درصد بازار مصرف این محصول به تولید کود های شیمیایی اختصاص دارد.

لیست قیمت اسید سولفوریک در بازار تهران

لیست قیمت اسید سولفوریک در بازار تهرانکارخانه داران و صاحبان صنایع برا متریال تولیدات خود همواره به دنبال محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب می گردند. اسید سولفوریک هم به عنوان محصولی کاربردی در تولید و صنایع از این قاعده مستثنا نیست. لیست قیمت اسید سولفوریک معمولا در بازار تهران مقرون به صرفه تر از سایر مراکز فروش می باشد چراکه به صورت مستقیم با تولید کنندگان همکاری می کنند.

نماینده فروش اسید سولفوریک آرسیان کو در سراسر کشور

نماینده فروش اسید سولفوریک آرسیان کو در سراسر کشورنمایندگان فروش اسید سولفوریک در سراسر کشور مشغول فعالیت هستند، و از بهترین تولید کنندگان این محصول فراورده ها را تهیه و به فروش می رسانند. یکی از معتبر ترین تولید کننده های اسید سولفوریک به منظور استفاده به عنوان مواد اولیه در صنایع مختلف، شرکت تولیدی آسیان کو می باشد که با ارائه محصولات و خدمات فروش خود از طریق نمایندگی های خود به رفع نیاز بازار می پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *