آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

توزیع انواع اسید سولفوریک در قزوین

فهرست مطالب

اسید سولفوریک یکی از پرمصرف ترین انواع ترکیبات شیمیایی در جهان است. این محصول به عنوان یک اسید معدنی بسیار قوی در صنایع مختلف کاربرد دارد. این محصول تحت عناوین دیگری همچون سولفات هیدروژن یا سولفین نیز شناخته می شود. توزیع انواع اسید سولفوریک قزوین توسط فروشنده معتبر این محصول در بازار انجام می ‌شود و خریداران می ‌توانند این اسید را بر اساس نیاز خود در انواع مختلف آن درخواست نموده تا در حجم های متفاوت برای آنها ارسال شود.

توزیع انواع اسید سولفوریک در قزوین

کاربرد سولفوریک اسید در صنایع شیمیایی

کاربرد سولفوریک اسید در صنایع شیمیایی انواع مختلف اسید سولفوریک درجه یک در غلظت های ۳۵، ۵۰ و ۹۸ درصد در بازار وجود دارد که نوع اسید سولفوریک 98% از ph بسیار پایین و درصد خورندگی بسیار بالایی برخوردار است. این اسید طی مجموعه ای از فرایندهای شیمیایی که لازمه آنها وجود عنصر گوگرد در کنار اکسیژن و گوگرد است و از آن برای ساخت انواع ترکیبات شیمیایی استفاده می شود.

از جمله کاربردهای اسید سولفوریک در صنایع شیمیایی می ‌توان به نقش آن در تولید انواع محصولات شوینده از قبیل لوله باز کن ها و جرم گیر ها اشاره کرد همچنین این ترکیب برای ساخت انواع کودهای شیمیایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

از این کود می توان برای انواع سنتز های شیمیایی در صنایع مختلف استفاده کرد. سنتز ترکیباتی همچون سولفات آمونیوم، سولفات مس، اسید بوریک، دی اکسید تیتانیوم، سولفات منگنز، ایزوپروپیل الکل، اتانول و بسیاری از موارد دیگر از جمله کاربردهای این محصول در صنایع شیمیایی است که هر یک از این مواد خود دارای کاربردهای بسیاریدر صنایع شیمیایی و تولیدی است.

فروش مرغوب ترین اسید سولفوریک قزوین

فروش مرغوب ترین اسید سولفوریک قزوین مرغوب‌ترین اسید سولفوریک قزوین با قیمت مناسب توسط ارائه کننده آندر بازار به فروش می ‌رسد. فروش محصول در انواع غلظت های آن صورت می ‌گیرد. ارائه کننده این اسید اقدام به معرفی انواع مختلف آن از طریق همین وب سایت و بخش محصولات نموده است تا خریداران بر اساس نیاز خود بتوانند ثبت سفارش این محصول را انجام دهند.

در این وب سایت همچنین مشخصات این محصول در انواع آن به طور کامل توضیح داده شده است و خریداران به طور کامل از نوع محصولی که می خواهند خریداری کند اطلاع حاصل می نمایند. فروش محصول به صورت عمده و در دبه های پلی اتیلنی انجام می شود. این دبه ها از ضخامت کافی برخوردار بوده بوده و درب آنها با تجهیزات مناسب پلمپ می ‌شود.

ارسال این اسید به کلیه نقاط کشور توسط وسایل نقلیه مخصوص انجام می گیرد و ارائه کننده با تضمین کیفیت و سلامت محصول را در آدرس مورد نظر را به خریداران عمده تحویل خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *