آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

حواله فروش اسید سولفوریک صادراتی ایران

فهرست مطالب

اسید به هر نوع ماده معدنی، آلی یا بیولوژیک گفته می شود که دارای عناصر ضروری و غذایی می باشد و باعث بالا رفتن حاصل خیزی خاک و اصلاح ساختمان خاک و افزایش عملکرد محصول می گردد. کود ها برای خاک مثل تقویت کننده هایی هستند که کمبود های آن ها را جبران می کند و به محصول می رساند.
برای اطلاع از قیمت فروش اسید سولفوریک صادراتی در بازار می توانید از طریق سایت اقدام کنید.

حواله فروش اسید سولفوریک صادراتی ایران

فروش انواع اسید سولفوریک در بازار بین المللی

فروش انواع اسید سولفوریک در بازار بین المللیبه دلیل متفاوت بودن جنس و نوع خاک ها، شرایط آب و هوایی و محصول کشت شده نیاز به کود های مختلف احساس می شود. اسید سولفوریک صادراتی به طور کلی به دو دسته کودها شیمیایی و کود های حیوانی تقسیم می شود.

همان طور که گفتیم اینکه محصول کشت شده چه هست و نوع خاک به چه صورت است برای انتخاب نوع مناسب تر  مهم است. مانند:

  • کود هیومیک اسید
  • کود دامی
  • کلروپتاسیم
  • دی آمونیوم فسفات
  • پودر گوگرد
  • ماکرو
  • سولفات پتاسیم

اگر به دنبال رونق دادن به زمین های کشاورزی یا باغات خود هستید تا به تولیدات با کیفیت و کمیت بالا برسید پس انتخاب کود مناسب یکی از اولین انتخاب هایی است که باید به درستی صورت بگیرد.

افزایش قیمت اسید سولفوریک صادراتی

افزایش قیمت اسید سولفوریک صادراتیشاید یکی از سوال هایی که ایجاد شود این مسئله باشد که به چه میزان باید اسید سولفوریک صادراتی اصل را به خاک افزود. مناطقی که میزان بارش باران در آن جا بالا است باید حجم بیش تری از کود هیومیک اسید را به خاک اضافه کرد. از جانبی دیگر نوع مایع این کود جذب سریع به خاک را امکان پذیر کرده است.

کود مرغی مایع بیومیکس به عنوان یک نوع مرغوب قابل عرضه می باشد.

نحوه مصرف اسید هیومیک مایع به این گونه است که قبل از مصرف باید مقدار لازم از این کود مایع با آب حل گردد و سپس خاک را با آن آبیار نمود. این شکل اثر گذاری کود را بالا می برد و کشاورزان می توانند با استفاده از کود هیومیک مایع در زمانی کوتاه بازدهی را شاهد باشند.

خریداران اسید سولفوریک صادراتی می توانند به صورت اینترنتی کود هیومیک اسپانیایی را صورت عمده  از طریق سایت خریداری نمایند. برای استفاده از هیومیک اسید بهتر است صورت گرانول شده آن را مورد مصرف قرار دارد. اما چرا؟

کود های گرانول شده یعنی تبدیل عناصر به دانه های گردی که میانگین وزن 30 میلی گرم دارند. کود هایی که گرانول شده اند بسیار راحت پخش می شوند، همچنین بدون بو هستند و به راحتی در خاک تجزیه می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *