آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

خریدار اسید سولفوریک | فروش ویژه آن در بازار داخلی و خارجی

فهرست مطالب

خریدار اسید سولفوریک می تواند این محصول را به شکل عمده و جزئی در بسته بندی های کاملاً محافظت شده، از مراکز گوناگون تهیه کند.

فروش ویژه آن در بازار داخلی و خارجی، این امکان را به خریداری می دهد تا با قیمت های مناسبی این نوع از اسید را تهیه نماید. اسید سولفوریک به دلیل کارایی بالایی که در صنایع مختلف دارد، مورد توجه بسیاری از کشورهای صنعتی قرار گرفته است. این نوع از اسید در ساخت و تولید انواع مختلفی از کالاها مورد استفاده قرار می گیرد و درصد پیشرفت کشورها نیز بر اساس میزان مصرف اسید سولفوریک تعیین می شود.

خریدار اسید سولفوریک اران قیمت

خرید اسید سولفوریک

خریداری که قصد تهیه اسید سولفوریک را به قیمت ارزان دارد، می توان به این مراجع سر بزند:

  1. نمایندگی شرکت های تولید کننده
  2. وبسایت های اینترنتی
  3. فروشگاه های عمده فروشی
  4. بازارهای خرید و فروش انواع اسید

از این گزینه ها می شود اسید سولفوریک را به قیمت های زیر فی بازار تهیه کرد. در مرکز خرید اسید سولفوریک که در بیشتر شهرهای ایران وجود دارد، می توان مرغوب ترین نوع آن را با نرخ مناسب خریداری کرد.

خریداران اسید سولفوریک بیشتر کارخانه های صنعتی و آزمایشگاه ها می باشند. اسید سولفوریک را می شود به صورت غلیظ و رقیق از بازار تهیه کرد. نوع غلیظ این ماده بالای 95% درصد چگالی دارد و نوع رقیق آن، زیر 50% درصد خالص است.

فروش ویژه اسید سولفوریک در بازار داخلی و خارجی

بازرگانی فروش اسید سولفوریک

فروش ویژه انواع اسید سولفوریک در بازار داخلی و خارجی، از جانب شرکت های مختلفی صورت می گیرد.

این نوع از ماده شیمیایی را کارخانه های گوناگونی هستند که تولید می کنند و در کشورهای متفاوتی هم فعالیت می نمایند. آنان ارائه کننده اسید سولفوریک در کیفیت های متنوعی می باشند.

فروش ویژه که به نوع حراج این اسید به است، از سوی برخی وبسایت های اینترنتی هم انجام می شود. وبسایت های معتبر متعددی وجود دارند که با نرخ پایین تر از بازار اسید سولفوریک را به فروش می رسانند. برخی از این وبسایت ها از سوی شرکت های تولید کننده طراحی شده اند که می شود به بخش سفارش های سایت های شان مراجعه نمود ضمن خرید، از تازه ترین قیمت های بازار داخلی و خارجی مطلع شد.

توزیع و پخش اسید سولفوریک

فروش عمده اسید سولفوریک صادراتی

توزیع و پخش اسید سولفوریک را بیشتر نمایندگی شرکت های تولید کننده این ماده شیمیایی انجام می دهند.

از نمایندگی ها می توان بهترین اسید سولفوریک را تهیه نمود. این شعبه ها در شهرهای گوناگونی فعالیت می کنند و در کار عرضه و پخش محصولات کارخانه می باشند. آنان همچنین ارزان ترین اسید سولفوریک را هم به فروش می رسانند که دارای کیفیت های نسبتاً پایین ترین می باشند. البته هر نوع اسید سولفوریکی خریداران خاص خود را دارد.

کارخانه های تولیدکننده این اسید برای این که فروش بیشتری داشته باشند، از راه ها و گزینه های متفاوتی برای فروش استفاده می کنند.

صادرات اسید سولفوریک به روسیه

خرید اسید سولفوریک صنعتی

صادرات اسید سولفوریک به روسیه را کارخانه های متعددی انجام می دهند.

این کارخانه ها در بسته بندی های متفاوت، محصول شان را جا به جا می کنند و سپس به وسیله کشتی، قطار یا هواپیما، آن را به کشور روسیه انتقال می دهند. روسیه یکی از کشورهای صنعتی است که از اسید سولفوریک استفاده زیادی می نماید.

به دلیل نزدیکی و همچنین کیفیت خوب اسید سولفوریک ایرانی، این کشور اقدام به خرید از کارخانه های کشورمان می نماید.

از طرفی شرکت های تجاری گوناگونی هم در زمینه صادرات اسید سولفوریک به روسیه فعالیت می نمایند. این شرکت ها در کیفیت های متفاوتی این ماده شیمیایی را صادر می کنند. آنان طبق درخواست و تقاضای شرکت هایی که خریدار می باشند، اسید سولفوریک رقیق یا غلیظ را در بسته بندی های گوناگونی جای داده و ارسال می نمایند.

برخی از شرکت های صادراتی در این کشور نمایندگی های فروش دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *