آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

خرید آسان اسید سولفوریک مایع مشهد

فهرست مطالب

اسید سولفوریک محصول صنایع شیمیایی اساسی است که بیشتر به عنوان ماده اولیه میانی در سایر فرآیندها مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین با تولید 155 میلیون تن در سال 1997 تولید شده ترین ماده شیمیایی در جهان است. به دنبال خرید این ماده در مشهد هستید؟ جهت خرید آسان اسید سولفوریک مشهد با ما همراه باشید.

خرید آسان اسید سولفوریک مایع مشهد

مزیت های استفاده از اسید سولفوریک مایع

مزیت های استفاده از اسید سولفوریک مایع اسید سولفوریک نوعی اسید اکسید اسید است كه وقتی غلظت 98٪ 1 داشته باشد ، دارای خصوصیات فیزیکی و شیمیایی است که در شکل 3 منعکس شده است. از لحاظ تاریخی از زمان های بسیار قدیم شناخته شده است و قبلاً توسط کیمیاگران تحت نام های ویتریول ، روغن ویتریول و مایعات گوگردی استفاده می شده است.

این ماده در ساخت کودها و شوینده ها ، تولید اسید فسفریک برای سایر مصارف علاوه بر موارد فوق ، تولید سولفاتهای آمونیوم و پتاسیم ، استفاده به عنوان ماده خشک کننده در فرآیندهای دیگر 3 ، در صنعت متالورژی 4، در صنعت رنگدانه های مشتق شده از تیتانیوم ، مواد منفجره ، خمیر دندان ، منسوجات ، تیمارهای تصفیه آب ، باتری و به طور کلی در تمام فرآیندهایی که حمله با یک اسید قوی لازم است.

اسید سولفوریک مایعی است که در باتری اتومبیل موجود است. اسید سولفوریک از گوگرد ساخته می شود. گوگرد یک جامد زرد است و در مواد معدنی مختلف در پوسته زمین یافت می شود. این همچنین در نفت است ، جایی که ما بیشتر گوگرد را استخراج می کنیم تا اسید سولفوریک تولید کنیم. با سوزاندن گوگرد (تحت فشار زیاد) و سپس واکنش آن با آب ، می توانید اسید سولفوریک تولید کنید.

بی رنگ

اسید سولفوریک خالص مایعی بی رنگ است. کمی شبیه آب است اما ضخیم تر و چسبناک تر است. اگر سعی کنید آن را درون چیزی بریزید به راحتی جریان نخواهد یافت. اسید سولفوریک برای بیشتر کاربردها با آب رقیق می شود. اسید سولفوریک در تماس با آب واکنش بسیار شدیدی نشان می دهد. گرمای زیادی آزاد می شود. اسید سولفوریک غلیظ بعضا بعنوان رفع انسداد سینک استفاده می شود ، دقیقاً به این دلیل که گرمای زیادی در لوله تخلیه سینک آزاد می شود. اگر آب را با اسید سولفوریک غلیظ مخلوط کنید ، پاشیده می شود. چلپ چلوپ اسید را به راحتی در پوست یا چشم های شما وارد می کند. پوست شما می سوزد ، اسید سولفوریک روی پوست شما می سوزد و همه چیز تحریک می شود. اگر آن را خیلی طولانی روشن بگذارید ، پوست و چشم شما حتی جبران ناپذیر آسیب می بیند. البته شما این را نمی خواهید. شستشوی زیاد با آب تنها چیزی است که در صورت دریافت اسید روی پوست یا چشم خود کمک می کند.

فروشنده معتبر اسید سولفوریک مشهد

فروشنده معتبر اسید سولفوریک مشهد مجموعه ما فروشنده معتبر و بزرگ اسید سولفوریک در مشهد و کل کشور می باشد. فروش اسید سولفوریک توسط ما به صورت غیر حضوری نیز صورت می پذیرد. در صورت نیاز به کسب اطلاع از قیمت روز این ماده و یا ثبت سفارش و خرید آن در مشهد با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *