آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

خرید اسید سولفوریک آزمایشگاهی | بزرگترین تولیدکنندگان اسید سولفوریک در جهان

فهرست مطالب

اسید سولفوریک، بی رنگ و بسیار قوی است. این اسید از چگالی بالایی برخوردار می باشد. یکی از مهمترین مواد شیمیایی موجود در جهان، اسید سولفوریک است که گاهی به نام سلطان مواد شیمیایی از آن نام برده می شود. اهمیت این اسید تا آن اندازه می باشد که یکی از شاخص های تعیین پیشرفت فنی یک کشور، سرانه مصرف اسید سولفوریک است. اسید سولفوریک دارای ویژگی های متعددی است که باعث با اهمیت شدن آن گردیده است. برخی از این ویژگی ها به این شرح است: 

  • مطابقت با فرایند های اسیدی و خنثی سازی 
  • هزینه پایین نگهداری و انتقال آن
  • عامل خوب برای جذب آن 
  • آمادگی برای تشکیل سولفات های آلی 
  • دارای بودن نقطه جوش بالا 

کاربرد اسید سولفوریک در شوینده و تهیه کود های شیمیایی، آب باتری اتوموبیل، چرم سازی، نساجی، شوینده، لاستیک سازی، مواد منفجره و … مشهود است. این اسید سوز آور به شکل مایعی چسبناک بی رنگ تا اندازه ای متمال به رنگ زرد بوده که در همه غلظت ها حل می گردد. 

برای خرید اسید سولفوریک آزمایشگاهی می توانید به شرکت هایی که در حوزه پتروشیمی فعالیت می کنند، مراجعه کنید. خرید اینترنتی اسید سولفوریک از سایت های مختلف نیز مقدور می باشد. 

 

خرید اسید سولفوریک آزمایشگاهی | بزرگترین تولیدکنندگان اسید سولفوریک در جهان

کاربرد اسید سولفوریک

کاربرد اسید سولفوریککاربرد اسید سولفوریک در زمینه صنایع معدنی و فلزی، همچنین کشاورزی مشهود است. از جمله کاربردهای آن در صنایع می توان به این موارد اشاره کرد: 

  • صنایع فولاد و آهن 
  • استخراج اورانیوم و وانادیوم
  • استخراج فلزات مس، سرب و روی 
  • سایر صنایع مدنی 

کاربرد اسید سولفوریک در کشاورزی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و برخی آن را به دلایل مختلف، مواد شیمیایی استراتیژیک نام گذاری کردند. این کاربردها عبارتند از: 

  • کود سولفات و اسید سولفونیک 
  • اسید فسفریک
  • استفاده مستقیم از اسید سولفوریک 
  • کود سوپر فسفات ساده 

فروش اسید سولفوریک آزمایشگاهی

فروش اسید سولفوریک آزمایشگاهیاسید سولفوریک آزمایشگاهی را می توان از شرکت هایی که در زمینه بیوشیمی و پتروشیمی فعالیت می کنند خریداری کرد. این اسید در اندازه ها و غلظت های متفاوتی به فروش می رسد. تولیدکنندگان اسید سولفوریک در کشور این اسید را برای شرکت های گوناگونی که در زمینه صنایع فعالیت دارند می فروشند. اسید سولفوریک ماده ای نیست که به کار مصرف روزانه افراد عادی بیاید. اسید سولفوریک دارای دو گرید صنعتی و آزمایشگاهی است. هر دو گرید این اسید در بازار به فروش می رسد. از تفاوت های اسید آزمایشگاهی و صنعتی این است که اسید آزمایشگاهی شفاف و زلال تر از اسید سولفوریک صنعتی می باشد. این نوع اسید در گالن های به اندازه های گوناگون به فروش می رسد. 

خرید اسید سولفوریک ارزان

خرید اسید سولفوریک ارزاناسید سولفوریک ارزان را می توانید از شرکت های تولید کننده تهیه کنید. این شرکت های وب سایت هایی دارند که با مراجعه به آن، می توانید با فروشندگان اسید سولفوریک ارتباط برقرار نمایید. قیمت اسید سولفوریک بستگی به درجه خلوص آن دارد و انتخاب گرید آن نیز به اهمیت این ماده می افزاید. بسته به درجه و خلوص اسید سولفوریک است که قیمت این محصول را متفاوت نشان می دهد. فروش اسید سولفوریک در برخی مواقع مستقیم از سوی فروشگاه ها و شرکت های تولید کننده انجام می پذیرد. 

خرید اینترنتی اسید سولفوریک

خرید اینترنتی اسید سولفوریکبا نگاهی گذرا به سایت های اینترنتی گوناگون، خواهید دانست که در فروشگاه های آنلاین، زمینه فروش خرید اینترنتی اسید سولفوریک میسر است. شرکت های مختلف کالای شان را نیز در وب سایت هایی که دارند، در معرض فروش می گذارند. از سوی دیگر، فروشگاه های متعدد آنلاین هم این نوع اسید را با درجه خلوص و گرید و همچنین اندازه های مختلف به فروش می رسانند. خرید اینترنتی اسید سولفوریک را از فروشگاه های یا وب سایت های معتبر انجام دهید. در این زمینه بهتر است با کارشناسان و متخصصان این عرصه مشورت کنید.

تولیدکنندگان اسید سولفوریک در ایران

تولیدکنندگان اسید سولفوریک در ایرانتولیدکنندگان اسید سولفوریک در سراسر ایران، فعالیت می کنند. در این حوزه، شرکت های مختلف پتروشیمی فعال هستند که اسید سولفوریک تولید می نمایند. برای ثبوت این مدعا می توانید جستجویی ساده درباره شرکت های تولید کننده اسید سولفوریک در اینترنت داشته باشید؛ آنگاه با انواع و اقسام شرکت هایی برخواهید خورد که در این عرصه تولید دارند. این اسید با اهمیت همان طور که گفته شد، در صنایع مختلف کاربرد دارد و برای همین شرکت های مختلفی در کار تولید این نوع اسید هستند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *