آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

خرید اسید سولفوریک به صورت فله ای

فهرست مطالب

اسید سولفوریک یکی از ترکیبات شیمیایی بسیار پرکاربرد در تولید انواع مختلف محصولات از جمله شوینده ها می باشد. این اسید به صورت فله ای قابل خرید است و می‌توان آن را به طور مستقیم و بدون نیاز به واسطه ها با ارزان ترین قیمت ممکن به دست آورد. سفارش اسید سولفوریک فله ای برای همه نقاط کشور امکان پذیر است و با تانکر مخصوص حمل این محصول انتقال آن صورت می گیرد.

خرید اسید سولفوریک به صورت فله ای

کاربرد اسید سولفوریک در انواع شوینده

کاربرد اسید سولفوریک در انواع شوینده اسید سولفوریک با قدرت هیدرولیک بسیار بالایی که دارد می ‌تواند انواع لیپید ها و چربی ها را به خوبی در خود حل کند و به همین دلیل است که به عنوان حلال این ترکیبات در تولید انواع شوینده ها کاربرد دارد. این محصول به صورت بسیار رقیق شده در انواع محصولات شوینده مورد استفاده قرار می گیرد و به این ترتیب می ‌تواند در حذف کردن لکه‌های چربی از انواع ظروف و لباس ها نقش موثری داشته باشد.

این محصول به عنوان عامل چربی گیر در ترکیبات شوینده مورد استفاده قرار می گیرد و نحوه اضافه شدن آن به ترکیبات شوینده به گونه‌ای است که هیچ گونه آسیبی به لباس، ظرف یا دست وارد نمی ‌کند اما می ‌تواند در زدودن چربی نقش موثری داشته باشد.

استفاده از این محصول صرفاً در شوینده های مایع نبوده بلکه در انواع پودر های لباسشویی و رختشویی می ‌توان آن را مشاهده نمود. کاربرد اسید سولفوریک در شوینده های مختلف مایع و جامد بسیار زیاد است و ترکیب جایگزین بهتری نسبت به این محصول در شوینده ها در حال حاضر و وجود ندارد.

نمایندگی عرضه اسید سولفوریک فله ای

نمایندگی عرضه اسید سولفوریک فله ای نمایندگی عرضه اسید سولفوریک ایرانی فله ای این محصول را در این شکل خاص ارائه کرده است و خریداران از سراسر کشور می توانند جهت تامین نیاز خود به اسید سولفوریک به طور مستقیم با این نمایندگی ارتباط برقرار کنند. این نمایندگی اسید سولفوریک را با پایین ترین نرخ یعنی نرخ کارخانه عرضه می ‌کند که پایین ترین نرخ اسید سولفوریک در بازار می باشد.

برای ارتباط با این نمایندگی می ‌توان از طریق همین وب سایت اقدام کرد. در این وب سایت مشخصات اسید سولفوریک و نحوه سفارش محصول ذکر گردیده است. این نمایندگی دارای شبکه های اجتماعی متعددی است که لینک آنها در سایت قرار گرفته است و خریدار می ‌تواند در ارتباط مستقیم از طریق این شبکه‌های اجتماعی با نمایندگی نسبت به خرید اسید سولفوریک فله ای اقدام کنند.

این محصول با پایین ترین نرخ ارائه می‌شود و خریداران عمده می ‌توانند آن را به اشکال مختلف این محصول و حجم های متفاوت تبدیل کرده و به این ترتیب ارزش افزوده بیشتری را به این محلول شیمیایی ببخشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *