آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

خرید اسید سولفوریک رقیق | گروه تامین کننده آن در ایران

فهرست مطالب

اسید سولفوریک که یکی از مواد شیمیایی کاربردی در جهان به شمار می رود، تولید آن در ایران در خلوص گوناگونی انجام می شود.

در کنار این نوع از اسید که به گونه کامل فروخته می شود، برخی آن را رقیق شده هم به بازار عرضه می کنند. منظور از اسید سولفوریک رقیق شده آن است که با حل مخلوط گردیده است. البته در این خصوص باید جانب احتیاط را مراعات کرد.

خرید اسید سولفوریک رقیق از گروه تامین کننده آن در ایران امکان پذیر می باشد. در بازار خرید و فروش اسید سولفوریک رقیق می توان در حجم های مختلفی آن را تهیه کرد.

خرید اسید سولفوریک رقیق

اسید سولفوریک رقیق

خرید اسید سولفوریک رقیق را می توان به دو صورت انجام داد:

  1. خرید عمده
  2. خرید جزئی

خریداران عمده بیشتر کسانی هستند که در کار فروش جزئی می باشند و یا این که شرکت های صنعتی هستند. اما خریداران جزئی، برای تهیه این نوع از اسید، می توانند به مرکز خرید اسید سولفوریک رقیق در هر شهری که زندگی می کنند مراجعه نمایند. در این مراکز می شود به راحتی سفارش اسید سولفوریک رقیق را ارائه داد و آن را پس از چندی تحویل گرفت.

این نوع از اسید، در بسته بندی های مختلفی به فروش می رسد.

گروه تامین کننده اسید سولفوریک رقیق در ایران

قیمت روز اسید سولفوریک بسته بندی

تامین کنندگان اسید سولفوریک رقیق در ایران را می شود این گونه معرفی کرد:

  • کارخانه های تولیدی
  • شرکت های بازرگانی
  • فروشگاه های آنلاین
  • بازارهای خرید و فروش

این ها از جمله تأمین کنندگان به شمار می روند که می شود به آسانی در هر جایی پیدای شان کرد و محصول را خریداری نمود. در این میان بهترین گزینه برای خرید، مراجعه به فروشگاه های آنلاین می باشد. در این فروشگاه شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین نوع اسید سولفوریک رقیق را با قیمت های مناسبی از برندهای معتبر خریداری کرده و مرود استفاده قرار دهید.

لیست قیمت روز اسید سولفوریک رقیق

لیست قیمت روز اسید سولفوریک رقیق

قیمت روز اسید سولفوریک رقیق را می توان از فروشگاه هایی به دست آورد که در این حوزه فعالیت می کنند. این فروشگاه ها از شرکت های تولیدی گوناگونی خرید خود را به صورت عمده اجام می دهند و سپس وارد بازار می نمایند. به نوعی می شود گفت که آنان تعیین کننده نرخ اسید سولفوریک رقیق شده در بازار هستند.

این نوع از اسید قیمت مشخصی ندارد و برای به دست آوردن آن با نمایندگی ها و یا فروشنده های آن در تماس شد و تازه ترین نرخ را تهیه کرد و در صورت نیاز آن را خریداری نمود.

نمایندگی پخش اسید سولفوریک رقیق در سراسر کشور

نمایندگی فروش اسید سولفوریک حواله ای

شرکت هایی که در کار تولید انواع اسید سولفوریک رقیق شده می باشند، آن را از سوی نمایندگی هایی که در سراسر کشور دارند، به دست مشتریان خاص خود می رسانند. این نمایندگی ها را می شود در مراکز خرید و فروش انواع مواد شیمیایی پیدا کرد. اغلب آنان در کانال های فضای مجازی و همچنین وبسایت های اینترنتی نیز مشغول فعالیت می باشند.

اصولا نمایندگی ها را می شود در کار پخش و توزیع، فروش عمده و جزئی، پذیرش سفارش و خدمات دیگری مشاهده کرد. بهترین اسید سولفوریک رقیق ایرانی را می توانید از همین نمایندگی ها تهیه کنید.

موارد استفاده از اسید سولفوریک رقیق

از اسید سولفوریک رقیق در صنایع گوناگون استفاده می شود. شرکت هایی که در کار تولید انواع مختلفی از کالا می باشند، این نوع از اسید را به صورت غلیظ و رقیق شده تهیه می کنند و بکار می گیرند.

اما در صنایعی مانند این ها از اسید سولفوریک رقیق استفاده می شود:

  • چرم سازی
  • حشره کش سازی
  •  صنایع پتروشیمی
  • صنایع معدن
  • صنایع کشاورزی
  • صنایع خودروسازی
  • باتری سازی
  • شیشه سازی
  •  و …

این اسید کاربرد بالایی در صنایع زیادی دارد و برای همین است که میزان سنجش پیشرفت صنعتی یک کشور را بر اساس حجم استفاده از آن اندازه می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *