آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

خرید اسید سولفوریک صنعتی | شرکت های فروشنده اسید سولفوریک

توزیع کننده مواد شیمیایی و اسید
فهرست مطالب

خرید اسید سولفوریک صنعتی از طریق شرکت های فروشنده اسید سولفوریک امکان پذیر شده است. از این اسید با درجه خلوص متفاوت در صنایع زیر استفاده می شود:

یکی دیگر از کاربرد های اسید سولفوریک برای اصلاح PH خاک در باغات پسته می باشد. خرید اسید سولفوریک صنعتی به صورت اینترنتی نیز انجام می شود. اسید سولفوریک در بسته بندی های زیر به بازار فروش عرضه می شود:

  1. نوع آزمایشگاهی در گالن های 2.5 لیتری
  2. در گالن های 20 لیتری
  3. در بشکه هایی با ظرفیت 220 لیتر
  4. در تانکر های 1000 لیتری

کاربرد اسید سولفوریک در صنایع

کاربرد اسید سولفوریک در صنایع

یکی از موارد مهم مصرف اسید سولفوریک، در صنایع تولید کود شیمیایی است و در حدود 60 درصد از بازار مصرف این اسید را به خود اختصاص داده است. بعد از آن می توان از صنایع معدنی و فلزی در مصرف اسید سولفوریک نام برد. از موارد کاربد این اسید در صنایع معدنی می توان به این موارد اشاره کرد:

  • در استخراج فلزات مانند مس، روی و سرب
  • برای استخراج اورانیوم و انادیوم
  • برای صنایع آهن و فولاد
  • برای تصفیه سایر مواد معدنی

اسید سولفوریک صنعتی دارای موارد مصرف زیادی است، به جز موارد بالا می توان به گزینه های دیگری نیز اشاره کرد:

  • در تولید روغن موتور و تصفیه آن
  • برای تولید باتری های ماشین و آب باتری
  • در تصفیه آب
  • و …

قیمت اسید سولفوریک

اسید سولفوریک یک اسید معدنی و بسیار قوی است. واکنش این اسید با آب به شدت گرمازا می باشد. قیمت اسید سولفوریک با توجه به درجه خلوص آن تعیین می شود. قیمت اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی را می توانید از سایت های معتبر بیابید. این اسید، یک اسید خالص است و در لیست مواد خطرناک قرار دارد. در هنگام استفاده از آن باید حتما موارد ایمنی رعایت شود. این اسید با برند های مختلفی در بازار فروش عرضه می شود. بیشتر کارخانجات تولیدی اسید سولفوریک را به صورت غلیظ تولید می کنند زیرا دارای پایداری بیشتر برای نگهداری در انبار ها می باشد. قیمت اسید سولفوریک غلیظ به صورت عمده بسیار مناسب است.

فروش اسید سولفوریک

اسید سولفوریک مرک تولید یک شرکت آلمانی است که در حوزه فروش مواد شیمیایی و آزمایشگاهی فعالیت دارد. فروش اسید سولفوریک با کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسب و در مقادیر مورد نیاز مشتری توسط این شرکت عرضه می شود. از خصوصیات این اسید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بسیار واکنش دهنده است و ترکیب ماده شیمیایی خورنده می باشد.
  • خیلی خوب در آب حل می شود.
  • این اسید مایعی بی رنگ است و از نقطه جوش بالایی برخوردار است.

خرید اسید سولفوریک صنعتی به صورت عمده

خرید اسید سولفوریک صنعتی به صورت عمده

برای خرید اسید سولفوریک صنعتی به صورت عمده می توانید از طریق سایت های معتبر یا خرید حضوری اقدام کنید. در این سایت ها اسید سولفوریک با بهترین قیمت و کیفیت بالا و برند های معتبر را می توانید بیابید. فروش اسید سولفوریک اصفهان با کیفیت عالی و به صورت عمده انجام می شود. خرید اسید سولفوریک صنعتی بیشتر به صورت گالن و بشکه و مخزنی انجام می شود. این اسید جز پرمصرف ترین مواد شیمیایی در ایران است و در بیشتر مشاغل مانند، نساجی، چرم سازی و … کاربرد دارد.

مرکز تولید و پخش اسید سولفوریک

مرکز تولید و پخش اسید سولفوریک

اسید سولفوریک با نام برند های مختلف در بازار فروش عرضه می شود. شهر های بزرگی مانند تهران، اصفهان و شیراز و … می توانند به عنوان مراکز تولید و پخش این اسید به بازار معرفی شوند. این شهرستان ها دارای نمایندگی فعال در زمینه فروش اسید سولفوریک هستند. تولید اسید سولفوریک به صورت فرآیند مجاورت انجام می شود و یکی از مهم ترین مواد شیمیایی در صنعت به حساب می آید. در گذشته به جوهر گوگرد معروف بوده است. هر چه درجه خلوص اسید سولفوریک کمتر باشد قیمت آن نیز پایین تر است. اسید سولفوریک با درجه خلوص 98 درصد، 50 درصد و 35 درصد در بازار موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *