آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

خرید اسید سولفوریک صنعتی | نماینده فروش آن در سراسر کشور

فهرست مطالب

اسید سولفوریک در زمره مواد خطرناک قرار دارد و این ماده شیمیایی خورنده و واکنش دهنده در فهرست موادی هست که از نظر سلامت جسمانی دارای خطرات خاص می باشد . اسید سولفوریک  درتولید کودهای شیمیایی و تصفیه مواد نفتی و صنایع شیمیایی و صنعت آهن و فولاد و پاک کننده های مصنوعی ,اسیدی کردن چاه های نفت و همچنین جداسازی مس با عیار کم و استخراج اورانیوم و مواد رنگی مورد استفاده قرار می گیرد.

این ماده ممکن است عوارض مزمن و طولانی مدت ایجاد نماید .عوارض حاصل از آن حتی ممکن است برای ماه ها و سال ها باقی بماند, اسید سولفوریک می تواند باعث تحریک ریه ها شود و تماس مکرر با این ماده ممکن است به بروز برونشیت منجر شود که برای بیماری سرفه  مضر است . برای خرید اسید سولفوریک صنعتی میتوانید به نمایندگی های آن در سراسر کشور مراجعه کنید .

خرید اسید سولفوریک صنعتی | نماینده فروش آن در سراسر کشور

خرید اسید سولفوریک صنعتی درجه یک

خرید اسید سولفوریک صنعتی درجه یکاسید سولفوریک جزو اسیدهای است که می‌تواند خطرناک باشد ,اما باید هنگام استفاده از آن تمام نکات ایمنی را رعایت کرد تا از عوارض آن در امان باشیم . سولفوریک اسید حوزه صنعت بسیار پرکاربردی است در استفاده صنعتی با خلوص های مختلف و کیفیت بالا به صورت گالن و بشکه و تانکری به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد.
بالاترین غلظت که به اسید سولفوریک ۹۸ درصد معروف است با جوشاندن تری اکسید گوگرد حاصل شده است از اسید سولفوریک ۸۰ درصد  به دست می آید .

مزایا و معایب اسید سولفوریک صنعتی

مزایا و معایب اسید سولفوریک صنعتی سولفوریک اسید که در گذشته جوهر گوگرد یا هیدروژن سولفات نامیده می‌شد ,اسیدی است با چگالی بالا, بی رنگ و بسیار قوی که با هر درصدی در آب حل می شود .این ماده از مهمترین مواد شیمیایی است که در جهان کشف شده است . از واکنش آب با سولفور دی اکسید حاصل می شود سولفوریک اسید  به حدی با اهمیت است که سرانه مصرف آن به ازای هر فرد در جهان یکی از شاخص‌های تعیین پیشرفت فنی کشورها به حساب می آید.

رعایت تمام نکات ایمنی ضروری است و اگر بخواهیم از معایب آن در امان باشیم باید تمام نکات را رعایت بکنیم. اسیدسولفوریک در صنعت مزایای بسیاری دارد و برای تولید مواد شیمیایی مختلفی از آن استفاده می شود ,در کارخانه های تولید صنایع مختلف کاربرد داشته و استفاده می شود. برای خرید اسید سولفوریک صنعتی مرغوب و با کیفیت می توانید به سایت های فروش مرتبط مراجعه کرده و خرید خود را به صورت اینترنتی اعمال کنید.
مزایا اسید سولفوریک صنعتی در صنعت و مهندسی مواد و پتروشیمی بر معایب اسید سولفوریک صنعتی می چربد و معیاری برای پیشرفت در حوزه اقتصاد است.

نماینده فروش اسید سولفوریک در سراسر کشور

نماینده فروش اسید سولفوریک در سراسر کشورسولفوریک اسید برای نخستین بار توسط جابربن حیان کشف شد, او با تقطیر کانی های سولفات آهن در قرن هجدهم اسید سولفوریک را از سوزاندن گوگرد و نیترات پتاسیم در مجاورت بخار آب تهیه کرد. نماینده فروش اسید سولفوریک در سراسر کشور مفتخر است که انواع اسید سولفوریک با درصد ها و غلظت های مختلف را جهت کاربردهای مختلف به فروش برساند.

لازم به ذکر است برای خرید می توانید به نمایندگی های معتبر و قانونی کشور تعبیه شده است مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید و یا به سایت های فروش اسید سولفوریک مراجعه کنید. نماینده فروش اسید سولفوریک صنعتی در اکثر شهر موجود است و میتوانید برای خرید به آن مراجعه کنید .

تفاوت اسید سولفوریک صنعتی با اسید سولفوریک کشاورزی

تفاوت اسید سولفوریک صنعتی با اسید سولفوریک کشاورزی اسید سولفوریک نقش بسیار مهمی در صنعت کشاورزی دارد .یکی از مهمترین مواردی که  در کشاورزی میشود جذب مواد غذایی توسط درختان از خاک خواهد بود و بحث ph خاک خواهد بود .اسید سولفوریک در صنعت هم کاربرد های بسیاری دارد :
برای تهیه کود  و اسیدی کردن چاه های نفت,  جداسازی مس و استخراج آلومینیوم و صنایع شیمیایی و تصفیه مواد نفتی کاربرد دارد .برای خرید آن می توانید به نمایندگی های مجاز و قانونی از جمله شرکت ارسیان کو مراجعه کرده و امر خود را به اتمام برسانید .خریدار اسید سولفوریک صنعتی لازم است تمام نکات ایمنی را بداند و رعایت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *