آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

خرید اسید سولفوریک غلیظ | روش های استفاده از اسید سولفوریک

فهرست مطالب

جابر بن حیان، نخستین کسی بود که اسید سولفوریک را کشف کرد. این اسید که در گذشته جوهر گوگرد یا هیدروژن سولفات نامیده می شد، دارای چگالی بالا، بی رنگ و بسیار قوی می باشد. این اسید در آب قابل حل است؛ هر چند نباید آب را به یک باره با آن قاطی کرد و کم کم آب به آن اضافه نمود. اسید سولفوریک از جمله مواد شیمیایی پرکاربرد در جهان است و در صنایع مختلف از آن کار می گیرند. این اسید تا اندازه ای کاربرد دارد که در برخی از منابع، میزان صنعتی بودن کشورها را با میزان تولید و مصرف اسید سولفوریک مقایسه می نمایند.

برای خرید اسید سولفوریک غلیظ، باید به شرکت هایی سر زد که فرآورده های پتروشیمی تولید می کنند. فروش اسید سولفونیک از طریق اینترنت نیز میسر است. همچنین برای خرید و فروش این ماده شیمیایی، درصد خلوص اسید سولفوریک اهمیت دارد.

کاربردهای اسید سولفوریک

کاربردهای مختلف اسید سولفوریک در صنایع مختلف

اسید سولفوریک در صنایع گوناگون کاربردهای فراوانی دارد. از جمله موارد کاربردهای اسید سولفوریک می توان به اینها اشاره کرد:

  • کاربرد اسید سولفوریک در شوینده: به عنوان حلال چربی ها و لیپیدها
  • صنایع شیمیایی: تولید حشره کش، صنایع دارویی، تولید ضد یخ، احیای آلومینیوم
  • انباره های سربی به عنوان محلول الکترولیت
  • فرآیند نیتروژن دار کردن
  • حفاری چاه های نفت
  • چرم سازی
  • صنایع کاغذ سازی، دستمال کاغذی، روزنامه و جعبه های مقوایی
فروش اسید سولفوریک غلیظ 98 درصد شفاف

فروش اسید سولفوریک غلیظ

شرکت های بی شمار پتروشیمی در کشور وجود دارد که بخشی از کارشان فروش اسید سولفوریک غلیظ و رقیق می باشد. این را باید در نظر داشت که درصد خلوص این اسید با قیمت اسید سولفوریک ازمایشگاهی، رابطه مستقیمی دارد. هر چقدر درصد خلوص بالاتر باشد، وزن آن بیشتر می باشد و همچنین قیمت نیز بالاتر. برای نمونه: اسید سولفوریک ۹۸ درصد، وزنی نزدیک به 38 کیلوگرم دارد. فروش اسید سولفوریک معمولاً به صورت گالن، بشکه، و مخزن های 100 لیتری به بالا صورت می گیرد.

قیمت اسید سولفوریک غلیظ

قیمت اسید سولفوریک غلیظ نود و هشت درصد

قیمت اسید سولفوریک غلیظ بالاتر از اسید سولفوریک رقیق می باشد. این بستگی به درصد خلوص در وزن این دو دارد. برای بدست آوردن قیمت این اسید، بهتر است با شرکت های پتروشیمی تماس گرفت. در کنار این، برخی فروشگاه های اینترنتی نیز در این زمینه فعالیت می کنند که با بازدید از این سایت ها، می توانیم تازه ترین قیمت این نوع اسید را جویا شویم. همچنین شرکت های پتروشیمی نیز وب سایت هایی دارند که از آن طریق هم پاسخ گو می باشند.

خرید فروش اسید سولفوریک

خرید فروش اسید سولفوریک غلیظ

در حال حاضر شرکت های متعددی هستند که در کار خرید و فروش اسید سولفوریک می باشند. این شرکت ها نمایندگی های گوناگون در شهرهای مختلف دارند. خرید و فروش اسید سولفوریک اصفهان و شهرهای دیگر امکان پذیر است. این شرکت ها طیف گسترده ای از مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی را از برندهای معتبر در اختیار تولید کنندگان و خریداران قرار می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توان به وب سایت های این شرکت ها سر زد و با آنان تماس گرفت.

نمایندگی فروش اسید سولفوریک

نمایندگی فروش اسید سولفوریک حواله ای

در سراسر کشور نمایندگی های شرکت های مختلف برای فروش اسید سولفوریک وجود دارد. با مراجعه به این نمایندگی های می توان، هر مقدار این نوع اسید را خریداری کرد. در پهلوی این، وب سایت ها و فروشگاه های آنلاین، زمینه این را میسر ساختند که نوع کالا و مقایسه قیمت ها به آسانی می توانیم انجام دهیم و با هر جایی که کالایی با کیفیت با مناسب ترین قیمت عرضه می کند، وارد معامله شویم. یکی از این کالاها می تواند اسید سولفوریک باشد. برای خرید این نکته را از یاد نبریم که از شرکت ها و فروشگاه های معتبر خریداری نماییم تا کالای شان را تضمین کنند. این شرکت ها کالای خریداری شده را در زودترین فرصت ممکن، در دسترس خریدار قرار می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *