آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

خرید اسید سولفوریک کشاورزی بصورت عمده از تولید کنندگان آن

خرید اسید سولفوریک کشاورزی بصورت عمده از تولید کنندگان آن
فهرست مطالب

اسید سولفوریک کشاورزی ماده ای است، بسیار مهم و حیاتی در صنعت کشاورزی که نبودش، تولید محصولات کشت و زرع را با مشکل رو به رو می سازد. با توجه به حساسیت و شیمیایی بودن این ماده، ایجاب می کند که در هنگام خرید با افرادی که در این حوزه تخصص دارند مشورت کنید، و هنگام خرید اسید سولفوریک کشاورزی نوع درجه یک آن تهیه شود و نهایت دقت را در خرید و فروش به کار گیرد تا نتیجه راضی کننده باشد.

قیمت روز اسید سولفوریک کشاورزی

سولفوریک کشاورزی

افرادی که به صورت روزانه با این ماده در ارتباط هستند، قطعاََ می توانند کمک خوبی به شما در فهمیدن، قیمت اسید سولفوریک کشاورزی کنند و با یک راهنمایی دقیق شما را به سمت خرید با کیفیت و با قیمت ارزان سوق دهند.

 هر چه این ماده خالص تر باشد و کیفیت آن خوب باشد، قیمتش نیز در بازار افزایش می یابد، یعنی هر چقدر که درصد خلوص اسید سولفوریک کشاورزی بالاتر می رود، قیمت آن نیز به مراتب بیشتر می باشد.

برای به دست آوردن قیمت این ماده توصیه می شود که از بازار مرکزی خرید و فروش مواد صنعتی و کشاورزی و یا سایت های اینترنتی معتبر این کار را شروع کنید تا به قیمت دقیق این محصول پی ببرید.

کاربرد اسید سولفوریک در باغ پسته و گلخانه ها

کاربرد اسید سولفوریک در باغ پسته و گلخانه ها

خاک پای درختان میوه معمولاََ بعد از گذشت چند سال، خاصیت خود را از دست می دهد و مواد معدنی دیگر جذب نمی کنند، برای اینکه دوباره این خاک حاصلخیز گردد راه های
مختلفی برای اصلاح شرایط خاک و بهبود وضعیت آن توصیه می گردد. یکی از این راه ها استفاده از اسید سولفوریک است که موجب می
شود pH خاک به سمت اسیدی شدن سوق پیدا کند. 

این ماده سالهاست که، در کشورهای مختلف دنیا و بعضی نقاط
کشورمان برای اصلاح خاک باغات پسته و گلخانه مورد استفاده قرار گرفته است، که مورد رضایت باغدارن به ویژه باغ پسته و گلخانه ها بوده است، و اینکه مهمترین کاربرد اسید سولفوریک در گلخانه است. اسید
سولفوریک کشاوزی، ویژگی های قابل توجهی دارد که بعضی از آن ها به شرح زیر می
باشند:

  • از بین بردن مواد نامرغوب خاک و پاکسازی آفات
  • افزایش نفوذ پذیری خاک
  • کاهش میزان قلیایی خاک و آب
  • بهبود وضعیت تهویه خاک
  • قابلیت تشکیل سولفات های آلی در خاک و آب

کارخانه اسید سولفوریک کشاورزی و صنعتی در کشور

کارخانه اسید سولفوریک کشاورزی و صنعتی در کشور

کارخانه تولید اسید سولفوریک 98 درصد کشاورزی و صنعتی را می توان در شهرهای بزرگ صنعتی کشورمان ملاحظه کرد، که توانسته اند با تولید روزانه این محصول نیاز داخلی به این محصول صنعتی و آزمایشگاهی را فراهم نمایند. با کمی جست و جو در بازار با کارخانه های تولید کننده این محصول در ایران  آشنا خواهید شد.

این کارخانه ها با داشتن چندین سال تجربه در این زمینه توانسته اند نیاز صنعت کشاورزی کشور به این محصول را فراهم نمایند، و حتی برخی از آن ها توانسته اند به بازار های سایر کشورها نیز راه پیدا کنند و محصولات شان را به آنجا صادر کنند.

ارزان ترین قیمت اسید سولفوریک کشاورزی

ارزان ترین قیمت اسید سولفوریک کشاورزی

در بازار مواد صنعتی و کشاورزی در شهرهای بزرگ نه تنها می توانید ارزان ترین اسید سولفوریک کشاورزی در انواع مختلف را خریداری نمایید، بلکه می توانید اسید سولفوریک فله و عمده مورد نیاز صنعت کشاورزی تان را نیز، به راحتی و با صرف کمترین قیمت تهیه کنید.

خریدار اسید سولفوریک ارزان قیمت بیشتر شرکت ها و کارخانجات بزرگی صنایع کشاورزی، باغداران هستند، که با صرف کمترین هزینه می توانند خرید خود را از وب سایت های اینترنتی انجام دهند.

خرید و فروش اسید سولفوریک در بازار های داخلی و خارجی

خرید و فروش اسید سولفوریک در بازار های داخلی و خارجی

باید گفت که فروش اسید سولفوریک کشاورزی یک امر کاملاََ تخصصی می باشد. برای خرید اسيد سولفوريک كشاورزي به صورت عمده و با قیمت ارزان باید تحقیق و تفحصی را در این  زمینه داشت تا بتوان مراکز خرید معتبر و در عین حال با قیمت مناسب را پیدا کرد. برای این کار پیشنهاد می کنیم به نمایندگی های معتبر مراجعه کنید.

نمایندگی فروش و مرکز  خرید و فروش اسید سولفوریک با کیفیت عالی را می توان در اکثر نقاط کشور یافت، که انواع اسید سولفوریک را با گرید های متفاوت جهت کاربردهای مختلف از جمله  تولید کود، کشاورزی، و سنتز مواد شیمیایی در صنعت به فروش می رسانند.

 لازم به ذکر است برای خرید اسید سولفوریک می توانید به وب سایت های فروش اسید سولفوریک که در کشور برای این کار وجود دارد، مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *