آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

خرید اسید سولفوریک کشاورزی فله

فهرست مطالب

اسید سولفوریک را اغلب به عنوان ماده ای جهت افزایش بهره وری در کشاورزی ها می شناسند که حالتی مایع دارد. این محصول را می توانید به صورت فله و بسته بندی شده خرید کنید. اسید سولفوریک فله با قیمت ارزان عرضه می شود. این محصول که خاصیت خنثی کننده بازها را دارد اغلب در بسته بندی گالن به فروش می رسد. جهت خرید این محصول می توانید به صورت آنلاین اقدام کنید.

شناخت بهتر انواع اسید سولفوریک کشاورزی

شناخت بهتر انواع اسید سولفوریک کشاورزی

ما این مطلب را جهت شناخت بهتر انواع اسید سولفوریک کشاورزی در اختیار شما قرار داده ایم. آیا می دانید اسید سولفوریک چیست و چه کاربردهایی دارد؟ این نوع اسید که دارای چگالی بالایی بوده و نسبت به دیگر انواع اسید ها قدرت بیشتری دارد قابل انحلال در آب است. این ماده شیمیایی از واکنش دادن آب با سولفور تری اکسید به وجود می آید و در کل جهان به عنوان یکی از شناخته شده ترین و مهم ترین نوع از مواد شیمیایی است.

این محصول اغلب برای تولید انواع کودهای شیمیایی که در کشاورزی کاربرد فراوانی دارند استفاده می شود. اسید سولفوریک کشاورزی معمولا توسط کشاورزانی که در زمینه تولید پسته فعالیت دارند بیشتر خریداری می شود زیرا باعث افزایش بازدهی و تولید می‌شود. رشد مناسب درختان پسته با استفاده از کودهای شیمیایی که در آنها اسید سولفوریک استفاده شده است امکان پذیر می باشد.

راهنمای خرید اسید سولفوریک فله

قیمت اسید سولفوریک فله

جهت استفاده از راهنمای خرید اسید سولفوریک با قیمت ارزان با یکی از کارشناسان ارتباط برقرار کنید. مناطق مختلفی از کشور وجود دارند که اسید سولفوریک های مرغوبی را تولید و وارد بازار جهانی می کنند.

این محصول که یکی از اسیدهای علمی می باشد درصد خلوص بالایی داشته و پر کاربرد است. امروزه تجارت در زمینه اسید سولفوریک ها باعث سودآوری بسیار بالایی شده است از این رو تولید کنندگان با افزایش تولید این محصول توانسته اند بخش مهمی از ارز کشور را تامین کند.

در رابطه با قیمت این نوع اسید که به صورت فله ای نیز بفروش می رسد باید بدانید که عوامل تولید سولفوریک اسید در روند تغییر قیمت فروش این محصول تاثیر مستقیم خواهند داشت.

اسید سولفوریک ها موادی مایع هستند که در گالن هایی در حجم ۱۰۰۰ لیتر به بالا تولید و عرضه می شوند. هنگام خرید این محصول جهت مشاهده مشخصات آن می توانید با فروشنده آن مشاوره انجام دهید.

در حال حاضر کشور ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان اسید سولفوریک است. این محصول اغلب مصارف آن در زمین های کشاورزی است با قیمتهای ویژه به کشاورزان عرضه می‌شود. کسانی که با محصول پسته سروکار دارند و می خواهند بازدهی آنها افزایش یابد می‌توانند از اسید سولفوریک مایع جهت افزایش بهره وری استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *