آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

خرید انواع اسید سولفوریک کشاورزی قزوین

فهرست مطالب

اسید سولفوریک، اسیدی به شدت قوی می باشد که نام دیگرش جوهر گوگرد است. این اسید قوی در گاز های خروجی آتشفشان ها موجود است و همچنین بخشی از باران اسیدی را نیز شامل می شود. اسید سولفوریک در هر درصدی می تواند در آب حل شده و با انواع فلزات واکنش دهد. اسید سولفوریک قزوین از نمونه های کاربردی این ماده شیمیایی می باشد و می توان گفت تولید آن در آزمایشگاه های قزوین صورت می پذیرد.

مزیت های خاص اسید سولفوریک کشاورزی

مزیت های خاص اسید سولفوریک کشاورزی

خرید انواع اسید سولفوریک کشاورزی قزوین

اسید سولفوریک ماده ای شیمیایی است که بیشترین کاربرد آن در تولید کود های شیمیایی و صنایع معدنی و فلزی می باشد. در صنعت کود های شیمیایی، بخش کمی از اسید سولفوریک، در کود های مایع و در صنایع معدنی و فلزی، جهت استخراج اورانیوم، مس و وانادیوم و آماده کردن فلز ها جهت رنگ و پوشش، مورد استفاده است.

اسید سولفوریک کشاورزی، موجب پایین آمدن Ph خاک شده و این مورد اثر بسزایی در جذب مواد غذایی توسط گیاه دارد. اسید سولفوریک در برخورد با خاک با سرعت بالا با آهک موجود در خاک واکنش داده و اثر آن خنثی می شود.

همچنین این ماده شیمیایی با کربنات ها نیر واکنش می دهد و سولفات کلسیم آب دار تولید کرده و اثر اسیدی به دلیل سرعت بالای واکنش ها خنثی شده و موجب می شود گیاهان تخریب نشوند.

بیشتر بخوانید: اسید سولفوریک در کشاورزی

به طور کلی در زمینه کشاورزی، اسید سولفوریک افزوده شده به خاک موجب تنظیم مقدار شوری خاک، تعدیل میزان قلیایی بودن آب و خاک، تنظیم و تعدیل تهویه خاک و ایجاد سولفات های آلی در خاک می گردد.

انواع بسته بندی اسید سولفوریک موجود در بسته های ۵ لیتری، ۱۰ لیتری، ۲۰ لیتری و حجم های دیگر وجود دارد.

در کشاورزی و بخصوص کاشت پسته، نقش اسید سولفوریک، کاهش میزان اسیدی بودن خاک و تبدیل آهک به گچ در مدت زمان کوتاهی است که در نتیجه ایم عمل، خاک اصلاح شده و گیاه پسته به سهولت و با کیفیت بالا رشد می کند.

مقاله پیشنهادی: فروش اسید سولفوریک کشاورزی به صورت عمده

توزیع کننده اسید سولفوریک قزوین

توزیع کننده اسید سولفوریک قزوین

امروزه تولید و توزیع اسید سولفوریک در نقاط مختلف کشور در آزمایشگاه ها صورت می پذیرد. متقاضیان میتوانند انواع بسته بندی شده ی اسید سولفوریک برای مصارف مختلف را از نمایندگی های تولید و فروش آن تهیه نمایند.

همچنین سایت های معتبر و فعال در زمینه فروش این ماده شیمیایی آماده ارائه خدمت به مشتریان عزیز می باشند و پس از ثبت سفارش در اسرع وقت آن را تحویل گیرند. همچنین این سایت ها در زمینه قیمت، کیفیت و موارد مصرف این محصول اطلاعات لازم را در اختیار متقاضیان قرار می دهند تا مصرف کنندگان در حین استفاده دچار خطر نشوند.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *