آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

خرید انواع اسید سولفوریک 98 درصد

فهرست مطالب

امروزه قیمت اسید سولفوریک با تغییر قیمت همراه است از آنجا که جز اصلی اسید سولفوریک گوگرد است، قیمت اسید سولفوریک با قیمت گوگرد نیز تعیین می شود. با توجه به اینکه قیمت گوگرد به طور روزانه در بازار سهام تعیین می شود، قیمت اسید سولفوریک نیز تا حدودی قطعی است.کاربرد اصلی اسید سولفوریک رقیق شده در صنایع معدنی و فلزات است که حدود 4٪ از مصرف جهانی اسید سولفوریک را تشکیل می دهد. از اسید سولفوریک به عنوان ماده اولیه در تولید کود سولفات آمونیوم و کود سوپرفسفات استفاده می شود. از این رو برای خرید انواع اسید سولفوریک 98 درصد می توانید به سایت ما مراجعه کنید .

خرید انواع اسید سولفوریک 98 درصد

فروش اسید سولفوریک برای چه صنایعی اهمیت دارد

فروش اسید سولفوریک برای چه صنایعی اهمیت دارد؟

از اسید سولفوریک اصل در تولید اسید فسفریک به عنوان ماده اولیه اساسی فرآیند مرطوب استفاده می شود. از اسید سولفوریک به عنوان ماده اولیه در تولید کود سولفات آمونیوم استفاده می شود. در این فرآیند از آمونیاک و اسید سولفوریک استفاده می شود. اسید سولفوریک با افزودن به سنگ فسفات در تولید کود فوق فسفاته به عنوان ماده اولیه استفاده می شود. اسید سولفوریک مستقیماً در مخلوط کودهای مایع در صنایع کود شیمیایی استفاده می شود.

از این ماده در استخراج اسید سولفوریک، مس، وانادیوم و برای شستشوی فلزات و تهیه رنگ و پوشش استفاده می شود. از جوهر گوگرد برای استخراج اورانیوم و وانادیوم استفاده شد. اما پس از مدتی به دلیل مشکلات و فعالیت های هسته ای، طبق قانون سازمان ملل، استفاده از این محصولات محدود شد و استفاده از اسید سولفوریک در این منطقه کاهش یافت.

استفاده از اسید سولفوریک در صنعت فولاد به دو منظور استفاده می شود. 1. بازیافت گازهای آمونیاک با اسید سولفوریک منجر به تولید سولفات آمونیوم می شود. 2. رسوب زدایی اسید، که باعث از بین رفتن روغن ها، نمک ها و حتی زنگ زدگی آهن از فولاد می شود. اسید سولفوریک به عنوان ماده اولیه در تولید ماده ای برای استخراج طلا، مس و نقره از مواد معدنی.

به طور گسترده ای در تولید اسید سولفوریک، سولفات مس، سولفات منگنز، سولفات نیکل، سولفات سدیم، سولفات آهن و سولفات روی استفاده می شود. در تولید سولفات آلومینیوم از بوکسیت، 5 کیلوگرم اسید سولفوریک در تولید 1 کیلوگرم سولفات آلومینیوم استفاده می شود. از اسید سولفوریک در تولید متیل متاکریلات به روش استوسیانوهیدرین استفاده می شود.

استفاده از اسید سولفوریک به صورت مستقیم

استفاده از اسید سولفوریک به صورت مستقیم

استفاده از اسید سولفوریک به صورت مستقیم در تولید دی اکسید تیتانیوم از فرآیند سولفات. برای تولید اسید کلریدریک از اسید سولفوریک و نمک. در تولید اسید کرومیک و بیکرومات.

در تولید گریس. از اسید سولفوریک ممتاز در تولید الکترولیت در باتری های اسیدی (آب باتری) استفاده می شود. اسید سولفوریک در تصفیه آب و فاضلاب برای بالا بردن PH آب به 6 و اجازه تجمع نمک های آب استفاده می شود. اغلب از آن برای تولید آب نامحلول استفاده می شود. از اسید سولفوریک در گیاهان سالامبور برای خیساندن پوست و استخراج روغن استفاده می شود.

از جوهر گوگرد برای از بین بردن روغن از پوست خام استفاده کنید. در صنعت ریسندگی و رنگرزی. برای شستشو و کنترل pH در صنعت لاستیک. در صنعت نساجی برای پارچه و نخ تثبیت رنگ و خنثی سازی. در صنعت روغن نباتی برای ماشین لباسشویی های کارخانه ای. صنایع دام و طیور.

در صنایع شوینده و در تولید چربی گیرها و حلال ها. در صنعت شستشوی فاضلاب و کاشی. برای کنترل pH و تصفیه کاغذ و از بین بردن ناخالصی های معدنی در صنعت کاغذ. در صنعت کلر در تولید انواع حشره کش ها. صنایع تولیدی منفجره.

فرآیندهای نیتروژن زدایی، صنایع استخراج فلزات، عامل کم آبی در فرآیند تولید میوه های خشک صنایع تولید کاغذ (دستمال کاغذی، روزنامه، جعبه مقوایی، کاغذ)، تولید سموم دفع آفات صنایع فاضلاب صنعتی، صنایع تمیز کردن مصنوعی، صنایع فلزی برای جداسازی مس با درجه کم، در فرایند آندایزاسیون آلومینیوم از این اسید در غلظت های مختلف به عنوان الکترولیت استفاده می شود. استفاده دیگر از اسید سولفوریک بهبود PH خاک در باغ های پسته است.

اسید سولفوریک صنعتی با توجه به تقاضای بازار به صورت آنلاین در بسته بندی های مختلف به فروش می رسد. فروش صنعتی اسید سولفوریک از طریق شرکت هایی که اسید سولفوریک می فروشند امکان پذیر است. از گریدهای مختلف این اسید در صنایع شیمیایی استفاده می شود و مهمترین آنها اسید سولفوریک 98٪ است.

مرکز توزیع اسید سولفوریک 98 درصد

مرکز توزیع اسید سولفوریک 98 درصد

فروش اسید سولفوریک از کمترین درصد اسید به ده درصد تا 98 درصد موجود است، اما اسید سولفوریک 98 درصد پایدارترین و قوی ترین نوع اسید است و در کارخانه تولید می شود. این ماده بی رنگ و رقیق است، به راحتی در آب حل می شود و به راحتی ذخیره می شود. این از خصوصیات فیزیکی اسید سولفوریک 98 است و خاصیت خشک کنندگی و اکسید کنندگی بالای آن از خواص شیمیایی این اسید است.

مرکز توزیع اسید سولفوریک 98٪ یکی از محبوب ترین روش های فروشندگان و خریداران عمده و غیر عمده، مرکز فروش ویژه اسید سولفوریک 98٪ و کانال های معتبر و درگاه های اینترنتی است. اسید سولفوریک با توجه به خلوص این اسید قیمت گذاری می شود شرکت های آلمانی دارای بالاترین کیفیت اسیدها بوده و از بسته بندی با کیفیت بالایی برخوردار هستند.

فراموش نکنید که اکثر مصرف کنندگان باتری های خودرو و سایر مواد قابل تولید در کارخانه ها، مورد استفاده در فروش و تولید اسید سولفوریک صنعتی، پاک کننده های صنعتی، قطعات خودرو و سایر مواد، با توجه به میزان مصرف آنها و قرارداد آنها بین تمرکز. خرید را به صورت حضوری یا حضوری انجام دهید. می توانید از طریق فروشنده سایت اطلاعات لازم را کسب کرده و با اطمینان خرید خود را انجام دهید.

بهترین عرضه کنندگان اسید سولفوریک 98 درصد

بهترین عرضه کنندگان اسید سولفوریک 98 درصد

با استفاده از این مارک، اسید سولفوریک از طریق عوامل در ایران توزیع می شود، به عنوان اصلی ترین توزیع اسید سولفوریک 98٪، و بخشی از آن از طریق فروشندگان موجود در بازار است. توزیع مهم دیگر اسید سولفوریک در ایران این است که مشتریان به درب کارخانه آمده و خریدهای خود را انجام می دهند.

شرکت تولیدی ما یکی از بهترین عرضه کنندگان اسید سولفوریک 98 درصد می باشد و این محصول را که کاربردهای بسیاری دارد را با بسته بندی های مخصوص و متنوع به سراسر کشور توزیع و پخش می کند. از طرفی این محصول توانسته رشد فروش خود را در بازار داخل بالا ببرد و این محصول را نیز به کشورهای دیگر آسیایی و اروپایی نیز صادرات می کند. از این رو شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید این محصول با قیمت خوب و نحوه صادرات آن به وب سایت رسمی ما مراجعه کنید.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *