آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

خرید بهترین اسید سولفوریک 98 درصد

فهرست مطالب

اسید سولفوریک 98٪ تولید شده در کارخانه ها در غلظت های مختلف مانند 35٪ و 50٪ در دسترس است ، اما اسید سولفوریک 98٪ پایدارتر برای ذخیره سازی است. این مایع از نظر جسمی رقیق ، و کاملاً محلول در آب است که برای فلزات ، بافتهای زنده و حتی سنگها خورنده است. در غلظت های بالا ، این اسید خاصیت اکسیداسیون شدیدی دارد. اسید سولفوریک 98٪ حاوی مولکولهایی به شکل گشتاورهای قطبی است که می توانند پیوندهای هیدروژنی با یکدیگر ایجاد کنند. از این رو شرکت ما در زمینه پخش انواع اسید سولفوریک 98 درصد 20 لیتری فعالیت دارد و این محصول را با قیمت خوبی به بازار توزیع می کند.

خرید بهترین اسید سولفوریک 98 درصد

کاربردهای سولفوریک اسید در صنایع فولاد

کاربردهای سولفوریک اسید در صنایع فولاد

اسید سولفوریک یکی از مهمترین مواد شیمیایی صنعتی است که با استفاده از فرآیند میل ترکیبی تولید می شود. در اولین مرحله ، گوگرد در حضور اکسیژن اکسید می شود و دی اکسید گوگرد تولید می کند (1 در مرحله بعدی ، دی اکسید گوگرد SO در حضور کاتالیزور و در واکنش با اکسیژن اضافی 3 اکسید می شود: (2 این واکنش داغ است و با نامطلوب شدن فاکتور آنتروپی (اختلال) آنتروپی (اختلال) کاهش می یابد . دارای یک عامل ترمودینامیکی منفی است ، بنابراین برگشت پذیر است. در دمای طبیعی ، واکنش زیاد بسیار آهسته است. بنابراین ، در روش صنعتی ، دمای بالاتر (400 درجه سانتیگراد تا 700 درجه سانتیگراد) و یک کاتالیزور (مانند پنتا اکسید وانادیوم V) ۲O البته 5 یا کمتر از اسفنج پلاتین که معمولاً استفاده می شود). از واکنش تری اکسید گوگرد با آب ، محلول اسید سولفوریک تشکیل می شود: (3 با تکرار مراحل بالا و دمیدن تری اکسید گوگرد به محلول اسید سولفوریک ، اسید پیروسولفوریک (H2S2O7) تشکیل می شود: سپس آنها مقداری آب به اسید پیروسولفوریک اضافه می کنند تا محلول اسید سولفوریک ایجاد کنند: H2S2O7 (l) + H2O (l) → 2 H2SO4 (l) (5 کنترل این روش که در آن اسید پیروسولفوریک تشکیل می شود ، کنترل آن از واکنش مستقیم تری اکسید گوگرد با آب آسان تر است.

بنابراین ، از این واکنش برای تولید اسید سولفوریک خالص با درصد مشخص و غلظت دلخواه استفاده می شود. اسید سولفوریک را می توان در آزمایشگاه از واکنش گاز دی اکسید گوگرد با پراکسید هیدروژن (پراکسید هیدروژن) بدست آورد. بنابراین دوم روش دیگر تولید اسید سولفوریک در آزمایشگاه الکترولیز محلول سولفات مس (II) است.کاتد باید از فلز با هدایت خوب مانند مس ساخته شود و آند از پلاتین یا ذغال ساخته شود به طوری که واکنشی نشان نمی دهد. اسید سولفوریک 98٪ در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که یکی از آنها در صنعت نفت برای تصفیه فرآورده های نفتی است. بیشتر تولید این اسید در تولید کودهای شیمیایی استفاده می شود. از آنجا که این اسید دارای خواص هیدرولیز کننده قوی روغنها و لیپیدها و خشک شدن است ، کاربردهای گسترده ای در ساخت مواد شوینده صنعتی ، صنایع چرم و دباغی دارد. در صنایع آهن و فولاد از این اسید برای اکسید زدایی و جلوگیری از جرم گیری استفاده می شود. این اسید به طور گسترده ای در کاتالیزورهای پتروشیمی ، داروها و رزین ها ، حشره کش ها ، ضد یخ ، مواد شوینده ، آلومینیوم ، کاغذ و تصفیه آب و غیره استفاده می شود. در فرآیند تولید اسید سولفوریک ، 99٪ ماده اولیه گوگرد استفاده می شود. پس از بارگیری ، گوگرد در استخرهای بتونی توسط لوله های بخار در دمای 125 درجه سانتی گراد ذوب می شود ، سپس در کوره احتراق پمپ می شود و در آنجا می سوزد و به SO2 می رسد. گاز تولید شده به یک مبدل حرارتی هدایت می شود و در حضور کاتالیزور پنتا اکسید وانادیوم به گاز SO3 تبدیل می شود.

کاربرد سولفوریک اسید در تولید کود سولفات آمونی

کاربرد سولفوریک اسید در تولید کود سولفات آمونی

اسید سولفوریک پودری یک ماده اولیه بسیار مهم است و در واقع ، تولید اسید سولفوریک در یک کشور شاخص خوبی برای قدرت صنعتی آن کشور است. تولید جهانی در سال 2004 حدود 180 میلیون تن با توزیع جغرافیایی زیر بود: آسیا 35٪ ، اروپای غربی 10٪ ، اروپای شرقی و روسیه 10٪ ، استرالیا و اقیانوسیه 7 ٪ ، آمریکای جنوبی 7٪. بیشتر این مقدار برای تهیه کودها بخصوص سوپرفسفاتها ، فسفات آمونیوم و سولفاتهای آمونیوم استفاده می شود. حدود 20٪ از اسید سولفوریک تولید شده در جهان در صنایع شیمیایی برای تولید مواد شوینده ، رزین های مصنوعی ، رنگ ها ، داروها ، کاتالیزورهای نفتی ، سموم دفع آفات و ضد یخ و همچنین در فرآیندهای مختلف مانند اسیدی شدن چاه های روغن و کاهش آلومینیوم. از آن در تولید کاغذ روغنی و دستگاه تصفیه آب استفاده می شود. حدود 6٪ موارد استفاده برای رنگدانه ها از جمله رنگ ، منسوجات و کاغذهای روکش دار است و مابقی موارد برای کاربردهای بسیاری مانند مواد منفجره استات و ویسکوز ، روان کننده ها ، فلزات غیر آهنی و باتری ها است.

در سال 2016 ، اندازه بازار جهانی اسید سولفوریک اصل 10.10 میلیارد دلار تخمین زده شده است. این ماده شامل مولکول های گشتاور قطبی است که می توانند پیوندهای هیدروژنی با یکدیگر ایجاد کنند. یعنی اسید سولفوریک مایعی با نقطه جوش زیاد است و همچنین یک مایع چسبناک است. این شرایط مولکولی باعث می شود اسید سولفوریک قرصی به خوبی در آب حل شود و محلول های مختلف اسیدی تولید شود.

بیشتر بخوانید: اسید سولفوریک 98 درصد بسته بندی

آشنایی با صادرکنندگان اسید سولفوریک 98 درصد

آشنایی با صادرکنندگان اسید سولفوریک 98 درصد

اسید سولفوریک غلیظ 98٪ توسط بسیاری از شرکت ها در ایران و جهان تولید می شود و برای تولید محصولات شیمیایی مانند کودهای شیمیایی به صنایع مختلف فروخته می شود. یکی از این شرکت ها که در زمینه تولید و عرضه اسید سولفوریک 98 درصد فعالیت می کند ، شرکت ما است. از طرفی شرکت ما که یکی از عرضه کنندگان اسید سولفوریک 98 درصد 20 لیتری می باشد از اسید سولفوریک 98٪ از آن در حفر چاه های روغن استفاده می شود. برای استخراج روغن هنگام حفر چاه ، اسید سولفوریک به چاه ها اضافه می شود تا با اسیدی شدن چاه های روغن ، روغن استخراج شود.

شرکت های تولید اسید سولفوریک ما که سالهاست در تولید اسید سولفوریک 98٪ فعالیت می کند با تأمین اسید سولفوریک با کیفیت بالا برای دستیابی به اهداف ملی تلاش می کنند استخراج روغن نقش ویژه و اساسی دارد.

آشنایی با بهترین تولیدکنندگان اسید سولفوریک 98 درصد

آشنایی با بهترین تولیدکنندگان اسید سولفوریک 98 درصد

شرکت ما یکی از معتبرترین فروشندگان اسید سولفوریک صادراتی می باشد و این محصول را با قیمت به روز و منطقی به دست مشتری می رساند به طوری که کیفیت بالایی داشته و توانسته این محصول را به کشورهای دیگر آسیایی و اروپایی نیز صادر کند. از این رو شما مشتریان گرامی می توانید جهت اطلاعات بیشتر درباره قیمت نهایی این محصول و نحوه صادرات آن به وب سایت رسمی شرکت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *