آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

خرید عمده اسید سولفوریک صادراتی

فهرست مطالب

خرید اسید سولفوریک را می توان از طریق بازار شهر های مختلف کشور انجام داد. این ماده به خاطر این که کاربرد های زیادی در صنایع مختلف دارد شرکت های تولید کننده را بر این داشته تا آن را از طریق نمایندگی ها و فروشگاه های متخصص در این زمینه توزیع کنند. البته باید این گونه عنوان کنم که این شرکت های تولید کننده به طور متعددی در شهر های بزرگ کشور وجود دارد که این امر خود اهمیت فراوانی دارد چرا که متقاضیان و مشتریان این محصول راحت تر می توانند آن را تهیه کنند. اما این موضوع وجود دارد که اسید سولفوریک به خاطر خطراتی که دارد همه قشر جامعه نمی توانند به آسانی آن را بخرند.

خرید عمده اسید سولفوریک صادراتی

موارد استفاده از اسید سولفوریک در کشاورزی

موارد استفاده از اسید سولفوریک در کشاورزی

اسید سولفوریک یک ماده است که به طور فراوانی از آن استفاده می شود. اما بیشترین مصرف آن برای کشاورزی است چون در صنعت کشاورزی هم مشکلاتی وجود دارد که این محصول می تواند به شکل محدودی بعضی از این مشکلات و آسیب ها را برطرف کند. حال این سوال در ذهن افراد شکل می گیرد که این ماده چگونه برای کشت و کار و کشاورزی مفید است؟ در جواب گویی این موضوع باید بگویم که کود هایی که کشاورزان برای جلوگیری از آفت زدن، سرما و گرمازدگی، و موارد دیگر، برای محصولات خود به کار می برند از مخلوط این ماده به دست می آیند و اکثر موارد استفاده اسید سولفوریک کشاورزی در این بخش می باشد.

این ماده در تولید کود های شیمیایی فسفاته و سولفاته نقش بسزایی دارد و این نوع کود ها وقتی با خاک برخورد می کنند به علت این که بسیار خورنده هستند آهک هایی که در خاک وجود دارند خنثی می سازد و به دلیل این عملیات اسید سولفوریکی که در کود ها وجود دارد در خاک ماندگار نمی شود که به ریشه گیاهان و درختان صدمه بزند.

البته مزیتی دیگری که این محصولات دارند خاک های رسی که در باغات و مزارع استفاده می شوند اکثر اوقات وضعیت نامطلوب و بی کیفیتی دارند که با کارایی این ماده رفع می گردند و خاک مرغوبیت خود را به دست می آورد. مثلا در باغ ها و مزارع کشاورزی که آب و خاک آن اسیدی است استفاده از کود های فسفاته و سولفاته این عوامل را کاهش می دهند و در آخر برطرف می نمایند به صورتی که این ماده را دو تا سه بار باید مصرف شود تا حالت نفوذ پذیری خاک بیشتر شود و این که بعضی از خاک های کشاورزی مشکل گرما زدایی یا تهویه دارند از این امر هم کاسته شود و تمام این عوامل زمینه رشد گیاه و درخت را فراهم می کند و بیماری ها و آفت های که در خاک وجود دارد را برطرف می کند.

حال اگر بخواهم به طور کلی از خصوصیات این ماده در زمینه کشاورزی بگویم باید این چنین بیان کنم که این ماده:

  • میزان اسیدی بودن خاک و آب را کم می کند.
  • خاک هایی که شور هستند مثلا در مناطق کویری را اصلاح می کند.
  • تهویه و گرمای بیش از حدی که در خاک های رس وجود دارد را تنظیم می کند.
  • سولفات های آلی و مفید در خاک و آب تشکیل می دهد.

برای مصرف کردن این محصول لازم نیست که زمان و وقت بخصوصی را به آن اختصاص دهید چون در تمام طول سال می توان از این ماده استفاده کرد البته نظر برخی از متخصصان این است که زمستان برای مصرف این ماده مناسب تر است  زیرا هوا سرد می باشد و این نگرانی وجود ندارد که این مایع ممکن است بخار شود و هم چنین در این فصل به وجود بارندگی و آبیاری های بیشتر میزان جذب آن بهتر صورت می گیرد.

حداقل و حداکثر قیمت اسید سولفوریک در بازار

حداقل و حداکثر قیمت اسید سولفوریک در بازار

اسید سولفوریک که شاید در بازار نام آن به گوشتان خورده باشد در واقع یک ماده اسیدی است که خاصیت خورندگی دارد. این ماده در کل دنیا بسیار با ارزش به حساب می آید چون یکی از مهم ترین مواد شیمیایی که به مقدار زیادی تولید می شود، است.

در تجارت اسید سولفوریک افراد زیادی سوال می کنند که قیمت این ماده چگونه حساب می شود که در قیمت ثابت و یکسانی ندارد؟ این ماده بسته به مواد اولیه ای که مهم ترین آن گوگرد می باشد قیمت گذاری می شود و با تغییر قیمت گوگرد قیمت این ماده نیز بالا و پایین می رود.

نکته دیگری که در لنج قیمت گذاری این ماده اهمیت دارد این است که به مواردی همچون شرکت هایی که این ماده را تولید می کنند، تعیین کیفیت و البته مقداری که آن را به صورت فله و یا بسته بندی تهیه می کنیم بستگی دارد.

کیفیت و مرغوبیتی که در این ماده وجود دارد می تواند سرنوشت خوبی برای روند افزایش تولید و فروش این ماده رقم بزند. چون برخی از سود جویان با استفاده از مواد تقلبی و درجه دو اقدام به تولید این ماده می کنند که این موضوع نارضایتی مشتریان را در پی دارد و هرچه کیفیت کار بالا تر باشد مصرف کنندگان و شرکت های متعددی که از این محصول استفاده می کنند بیشتر از نمونه استقبال می کنند.

عرضه مستقیم اسید سولفوریک ۹۸ درصد درسراسر کشور

عرضه مستقیم اسید سولفوریک ۹۸ درصد درسراسر کشور

اسید سولفوریک ماده ای است که در صنعت های زیادی از آن استفاده می شود. این ماده در مرحله ای که تولید می شوند چند نمونه دارند که این موارد شامل:

  • اسید سولفوریک 98%
  • اسید سولفوریک50%
  • اسید سولفوریک35%
  • اسید سولفوریک آزمایشگاهی

که هر کدام از این نمونه به شیوه ها گوناگونی به کار می روند. اما نوع 98% این محصول بیشتر از سایر موارد مورد استقبال قرار گرفته است و علتش هم این است که در انبار ها و کارگاه هایی که از آن نگهداری می شود پایداری بسیار بالایی نسبت به نمونه ها دیگر این ماده دارند.

مشتریان زیادی در سراسر کشور هستند که دسترسی آن ها به این ماده بسیار محدود است و همیشه برای به دست آوردن این محصول دنبال راه  مناسبی می گردند که با توجه به مشکلات این چنینی فروشگاه ها و نمایندگی های متخصصی که در عرصه ارائه این ماده مشغول به کار هستند به این نتیجه رسیده اند که علاوه بر خرید حضوری سایت هایی را راه اندازی کنند تا به طور غیر مستقیم بتوانند محصولات خود را در بین متقاضیان و مشتریان پخش کنند تا نیاز آن به اسید سولفوریک رفع گردد.

در این میان مصرف کنندگان این سوال را زیاد می پرسند که آیا روش خرید مستقیم در همه کشور انجام می شود یا نه؟ در پاسخ دادن به این سوالات باید این گونه شرح داد که عرضه مستقیم در هر جا و مکانی که آن را در خواست کنند امکان پذیر می باشد و مصرف کنندگان و مشتریان فقط به سایت های خرید اینترنتی مراجعه کنند و محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. در این روش عرضه مستقیم علاوه بر این که مشتری به راحتی محصول مورد نظر خود را به دست می آورند حداقل قیمت اسید سولفوریک به آن ها تعلق می گیرد و هم چنین هزینه های اضافی رفت و آمد و واسطه ها بر آن ها متقبل نمی گردد و البته مورد مهمی دیگری هم که در این زمینه وجود دارد این است وقت و زمانی برای خرید هدر نمی رود و لازم نیست که وقت معینی را برای این کار مشخص گردد زیرا این سایت ها همه ی اوقات آمادگی ارائه محصول را دارند.

جدیدترین برندهای تولید اسید سولفوریک در بازار

جدیدترین برندهای تولید اسید سولفوریک در بازار

تولید اسید سولفوریک ارزان در کشور توسط شرکت ها و کارخانجات متعددی انجام می شود که این اماکن برای رقابت در بازار فروش سعی دارند تا محصول خود را با نرخ مناسب تر و ارزان تری ارائه دهند تا مشتریان بیشتری را جذب کنند. بعضی از این شرکت های که برند و مارک با نام و نشان خود را دارند عبارت اند از:

  • تمد کالا
  • آرسیان کو
  • نیک آزما
  • کیمیا تهران اسید
  • آل ور صنعت پارس
  • الماس شیمی
  • عصر مس
  • پارس شیمی
  • اسید سازان زنجان
  • و ….

انواع برند اسید سولفوریک نمونه های مختلف این ماده را ارائه می دهند که بتوان از آن در موارد گوناگونی استفاده کرد که تعداد کارایی این ماده به شرح زیر است:

  1. کود های شیمیایی که در صنعت کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند در ساختار خود از این ماده بهره می برند.
  2. برای خارج کردن فلزاتی همچون روی، مس ، آلمینیوم و… از این ماده استفاده می شود.
  3. از این ماده جهت ترکیب کردن با مواد شیمیایی استفاده می شود.
  4. برای تصفیه کردن فاضلاب ها از اسید سولفوریک استفاده می شود.
  5. مواد منفجره ای که امروزه در بازار به وفور دیده می شود از این ماده درست می شود.
  6. وجود این ماده در باطری های وسایل نقلیه به عنوان الکترونیک عمل می کند.

هم چنین کاربرد این ماده در موارد دیگری بسیار اهمیت دارد چرا که اگر در تولید هر یک از محصولاتی که از این ماده ساخته می شوند اختلالی به وجود آید کشور دچار معضلات و مشکلات بسیاری می شود. در نتیجه می توان به جرأت گفت که بازار اسید سولفوریک در کشور بسیار پیشرفت کرده است که این موضوع  سر بلندی کشور و شرکت های تولید کننده این ماده را نشان می دهد.

بزرگترین تولیدکنندگان اسید سولفوریک در ایران

بزرگترین تولیدکنندگان اسید سولفوریک در ایران

اسید سولفوریک یک ماده خورنده بسیار قوی است که به دلیل این خاصیت مهم در صنایع مختلفی از آن استفاده می شود. این موضوع تولید کنندگان اسید سولفوریک را وادار کرده که تولیدات خود را افزایش دهند و کیفیت کار را طبق استاندارد معین شده حفظ نمایند. هم چنین این اماکن دو موضوع را در رده بندی کار خود قرار داده اند تا شهرت و آوازه شرکت خود را بالا برند که این دو مورد عبارت اند از:

  1. این کارخانجات و شرکت های تولید کننده قسمتی از محیط کار خود را به دلیل این که اسید سولفوریک را به بهترین شکل ارائه دهند، اختصاص داده اند. چون که موادی که در تولید اسید سولفوریک که گوگرد و یا سنگ پیریت هستند جوری عمل می کنند که ممکن است عوارض و خطراتی در پی داشته باشد مثلا در این عملکرد گوگرد را باید سوزاند و یا این که سنگ پیریت را باید حرارت دهند که کیفیت کار حفظ شود. علاوه بر این ساز و کار بعضی از گروه های که در عرصه تولید این ماده وجود دارند وظیفه بازیافت ماده را بر عهده دارند که در این روش ماده به عنوان محصول اصلی شناخته می شود اما روند تولید آن به اختیار خود این کارخانجات است و موضوع دیگری که این گروه ها را براین داشته تا این چنین عملکردی را  پیش رو بگیرند این است که کنترل توزیع و پخش این ماده را در دست خود دارند و دستور کار مشخصی برای آن ها وجود ندارد هم چنین خود آن ها می توانند برای محصول تولیدی خود نرخ معین کنند.
  2. اما برخی از تولید کنندگان بزرگ این ماده هستند که برای گسترش و رواج دادن به محصولات خود سعی می کنند که ضایعاتی که از این ماده حاصل می شوند را کم کنند و فضایی برای این که بخارات که در مرحله تولید ایجاد شده به محیط های دیگر نفوذ نکند راه اندازی کرده اند. انجام کار و عملیات به این صورت را تولید غیر مستقیم می گویند که ماده حاصل شده به عنوان یک محصول جانبی شناخته می شود و در این روش عملکرد تولید باید حتما انجام شود.

قیمت اسید سولفوریک به صورت فله

قیمت اسید سولفوریک به صورت فله

اسید سولفوریک یک ماده است که در صنعت های مختلف از آن زیاد استفاده می شود. این ماده در شرکت های و کارخانجات بزرگ در داخل و خارج کشور تولید می شود که هر کدام از این مکان ها نمایندگی های مخصوصی دارند تا عملیات پخش و توزیع این ماده را به صورت فله و خرده انجام دهند.

اسید سولفوریک فله معمولا لنج قیمتی را که دارا می باشد بسیار ارزانتر از قیمت خرده آن است. زیرا تعدادی از این کارخانه ها که مرحله ساخت و تولید این ماده را انجام می دهند امکانات بسیار محدودی برای بسته بندی آن دارند و باید برای مرحله بسته بندی این ماده باید حجم بالایی را به قسمت هایی که مخصوص جابه جایی یا انتقال این ماده و بسته بندی هستند ارسال کنند. که این امر هزینه هایی را هم در بر می گیرد و هم به خاطر این که این محصول خطرناک است شرکت های مخصوص بسته بندی به صورت خیلی کمی وجود دارند.

اما برخی از مشتریان می پرسند که قیمت فله این ماده چگونه می باشد؟ در پاسخ این موضوع باید این گونه شرح دهم اول این که شرکت هایی که در زمینه تولید این ماده فعالیت دارند قیمت محصول خود به صورت فله را مناسب برآورد می کنند و این اماکن تقریبا قیمت یکسان و نزدیک به همی را برای محصول خود در نظر می گیرند و تنها در یک مورد قیمت های آن ها با هم فرق دارد که آن هم این می باشد که برای توزیع فله باید آن را با استفاده از تانکر ها و گالن های بزرگ جابه جا کرد که این ویژگی بسته به نزدیک و یا دور بودن مسیر هزینه های متفاوتی را فراهم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *