آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

خرید فسفات روی | مرجع مواد شیمیایی در ایران

فهرست مطالب

خرید فسفات روی به منظور انجام فرایند های خاصی انجام میشود. برای اطلاع از این موضوع اول باید دانست فسفات چیست ؟ ترکیبی غیر آلی است که در خاک فسفات (ترکیب معدنی طبیعی حاوی غلظت بالایی از فسفات معدنی) به فراوانی حضور دارد و بزرگ ترین معدن فسفات در کشور های مراکش، سوریه، افریقا ، امریکا ، خاورمیانه و چین قرار دارند. اگر این فسفات در ترکیب با مواد شیمیایی دیگر قرار داشته باشد کاربرد های مختلفی نیز خواهد داشت یکی از این ترکیب ها فسفات روی میباشد که در صنعت کاربرد زیادی دارد. از این ترکیب بعنوان پوششی سیاهرنگ بر روی قطعات فولادی از جمله پیج و مهره و .. به منظور ایجاد حفاظ مکانیکی در برابر ساییدگی و زنگ زدن قرار میگیرند.

خرید فسفات روی | مرجع مواد شیمیایی در ایران

لیست قیمت فسفات روی

لیست قیمت فسفات روی

قیمت فسفات روی با توجه به نوع آن تعیین میشود انواع فسفات روی شامل موارد زیر میباشند:

  • فسفات روی دی کاتیونیک: این نوع در برابر خوردگی بسیار مقاوم هستند و همچنین نسبت به اهن بیشتر مورد توجه قرار میگیرند. از این نوع فسفاته ها بعنوان زیر رنگ استفاده میکنند و در هر متر مربع حدود ۱۵ گرم وزن لازم دارد.
  • فسفات روی تری کاتیونیک: بعنوان پوشش با حالت غوطه وری یا اسپری مورد استفاده قرار میگیرد و وزن پوشش ان در سیستم اسپری  بین یک تا پنج گرم در هر متر مربع خواهد بود در حالی که در سیستم غوطه وری وزن بین دو تا ده گرم بر متر مربع میباشد.
  • فسفات روی میکرو کریستالی (دی و تری کاتیونیک) : در این حالت پوششی ریز به همراه کریستال های ریز از جنس فسفات روی، بر روی قطعه ایجاد میشوند و در صورتی که زیر رنگ استفاده شوند میزان مصرف رنگ را کاهش داده و چسبندگی ان را نیز افزایش میدهند. 
  • فسفات روی اسپری: مایعی اسیدی میباشد که دارای ترکیبات فسفات روی بوده و لایه ای پوششی همراه با خلل و فرج در سطح ایجاد میکنند و پایه ی مناسبی برای رنگ های مختلف میباشند.

فروش فسفات روی

فروش فسفات روی

فروش فسفات روی در ایران بعنوان مواد پیش رنگ مورد استفاده در صنایع توسط تولید کننده های مختلفی انجام‌میشود. فروش فسفات روی با نام زینک فسفات هم انجام میشود. البته فسفات در آب هم وجود دارد اما بعنوان ماده ای پیش رنگ در صنایع نمیتوان از آن بهره برداری کرد. البته با استفاده از تکنولوژی مخصوص میتوان فسفات را از پساب های شهری و صنعتی در حضور کلسیم هیدروکسید جداسازی کرد و بصورت رسوب دراورد. 

خرید فسفات روی باکیفیت

خرید فسفات روی باکیفیت

خرید فسفات باید از مراکزی انجام شود که سازنده تایید شده باشد و در ابتدا بهتر است امکان دریافت نمونه موچود باشد تا کیفیت مواد مورد ازمایش انجام بگیرند. همچنین انجام مشاوره برای خرید و پیش بردن کارهای صنعتی بسیار اهمیت دارد که فروشندگان مورد تایید مشاوره همراه با فروش هم به خریداران ارائه میدهند. در کنار تولید کنندگان داخلی بسیاری از محصولات فسفات روی بصورت واردات هستند و در داخل کشور به فروش میرسند. یکی از کشور های وارد کننده کشور چین است که عملکرد بالایی دارند. کیفیت مواد تشکیل دهنده در سایت هایی که مسئول فروش هستند کاملا توضیح داده میشوند . البته به دلیل نیاز داخلی به این‌محصول که بسیار زیاد میباشد تمام محصولاتی که در داخل کشور تولید میشوند به مصرف خریداران داخلی میرسد و به سطح صادرات نمیرسند.

سفارش عمده فسفات روی

سفارش عمده فسفات روی

برای سفارش فسفات روی در ابتدا باید با مشاوران مجرب در این حیطه مشورت کرد و سپس ویژگی های فیزیکی این ماده را در نظر گرفت از جمله رنگ آن که میتواند سفید، سبز، طوسی، آبی، نارنجی، زرد و قرمز و … باشد و میتوانند به حالت براق یا مات باشند. همچنین میزان پوشش دهی و زمان خشک شدن آن باید مورد توجه قرار گیرند‌. شرایط نگهداری مواد بسیار مهم میباشند که در صورت رعایت نکردن ان سرمایه زیادی میتواند از بین برود. در هر صورت پس از مشاوره و در نظر گرفتن شرایط مختلف میتوان سفارش مناسبی انجام داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *