آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

خرید مستقیم اسید سولفوریک صنعتی

فهرست مطالب

یکی از روش های خرید اسید سولفوریک صنعتی به صورت مستقیم و بدون واسطه می باشد. این شیوه از خرید کردن به دلیل اینکه باعث می شود تا دست سودجویان و دلالان از این امر کوتاه شود مورد استقبال زیادی از طرف مردم واقع شده است. بسیاری از افراد که به درجه کیفی این نمونه ها اهمیت زیادی میدهند درصدد می باشند تا این محصول ها را مستقیما با مناسب ترین نرخ ممکن از برند تولیدی معتبر خریداری کنند.

خرید مستقیم اسید سولفوریک صنعتی

شاخصه های بارز اسید سولفوریک مایع باکیفیت

شاخصه های بارز اسید سولفوریک مایع باکیفیت اسید سولفوریک مایع چیست؟ شاخصه های بارز این محصول با کیفیت شامل چه مواردی می شود؟ اینها سوالاتی هستند که این روزها ممکن است برای بسیاری از افراد پیش آمده باشد. به طور کلی می توان گفت که اسید سولفوریک به ماده ای شیمیایی گفته می شود که از گوگرد تولید می گردد.

امروزه از این ماده در بخش های صنعتی و کشاورزی استفاده می کنند. این نمونه دارای مدل های متنوعی است که یکی از بهترین و پرطرفدار ترین آن به صورت مایع می باشد. زیرا به راحتی می توان از این محصولات برای مصارف مختلف استفاده کرد.

در سالهای اخیر میزان فروش این اقلام در بازار داخلی ایران به قدری زیاد شده است که شرکت های تولید کننده بیشماری این اجناس را با درجه کیفی بالا تولید کرده و در  بسته بندی های گوناگون به دست مشتری می رسانند.

این وسیله ها دارای شاخصه های بارز زیادی هستند که در ذیل به تعدادی از آنها به صورت تیتروار اشاره می کنیم.

  • یکی از مشخصات مهم این نمونه ها این است که دارای ظاهری بسیار شفاف و بی رنگ هستند و هیچگونه بویی نیز ندارند.
  • نوع مرغوب این ملزومات از درجه خلوص بالایی برخوردار می باشند.
  • دارای بسته بندی بسیار مقاومی می باشند که در اثر ضربه زدن به آن دچار هیچ گونه خللی نمی شوند.
  • بر اساس استانداردهای بین المللی تولید شده اند که بر روی جعبه آن درج شده است.
  • از طول عمر بالایی برخوردار هستند. این امر موحب شده تا هزینه های اضافی کاهش پیدا کند.

قیمت انواع اسید سولفوریک صنعتی

قیمت انواع اسید سولفوریک صنعتی قیمت اسید سولفوریک صنعتی در کشورهای مختلف جهان بسته به شرایط سیاسی و اقتصادی کشورها متفاوت می باشد. چند سالی می شود که لیست قیمت انواع این کالاها در کشورمان بنا به دلایلی از جمله: تورم و تحریم دچار نوسان های شدیدی شده است و نمی توان به طور دقیق و مشخص نرخ روز آن را اعلام کرد. در ایام خاصی از سال دولت با افزایش دادن میزان عرضه و پخش این لوازم در شهرستان های مختلف سعی می کند تا قیمت این ملزومات را ثابت نگه دارد.

در سال جاری نرخ این اجناس ارزانتر از سالهای قبل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *