آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

خرید مستقیم سولفوریک اسید 98%

فهرست مطالب

سولفوریک اسید 98% همانطور که از نامش پیداست تنها دارای دو درصد ناخالصی است و کیفیت بالایی دارد. خرید مستقیم سولفوریک اسید ۹۸٪ هم برای مردم عادی که آن را به صورت جزئی استفاده می کنند و هم برای مصرف کنندگان به صورت عمده صرفه اقتصادی دارد و برای خرید مستقیم می توانید از سایت ما اقدام به ثبت سفارش و خرید نمایید.

خرید مستقیم سولفوریک اسید 98%

3 مشخصه سولفوریک اسید صنعتی باکیفیت

3 مشخصه سولفوریک اسید صنعتی باکیفیت سولفوریک اسید صنعتی (H2SO4) ماده ای صنعتی و شیمیایی است که می توان از آن به عنوان پر مصرف و پرکاربرد ترین انواع اسیدها نام برد. این اسید سه مشخصه کلی دارد که با دیدن این مشخصه ها می توانید به کیفیت محصول پی ببرید:

  • چگالی: چگالی سولفوریک اسید بسیار پایین است، یعنی مقدار یک لیتر اسید سولفوریک تنها کمی از یک لیتر آب سنگین تر است. چگالی سولفوریک اسید ۱.۸ و چگالی آب ۱ است. این موضوع به این معنی است که اگر می خواهید بفهمید که سولفوریک اسید از انواع با کیفیت است یا خیر باید یک لیتر آب و یک لیتر سولفوریک اسید را روی ترازو قرار دهید و یک لیتر آب وزنی حدود ۱ کیلوگرمی و سولفوریک اسید وزن حدودا ۱.۸ کیلوگرمی خواهد داشت.
  • انحلال: سولفوریک اسید اصل و با کیفیت که ماده ای کاملا بی بو و بی رنگ است و تشخیص آن با آب از روی عطر و رنگ امکانپذیر نیست، در دمای پایین نیز در آب حل می شود و حل شدن آن به سادگی انجام می پذیرد، زیرا می توان از این محصول به عنوان ماده ای واکنش پذیر یاد کرد که در هنگام واکنش با آب از خود گرما آزاد می کند.
  • نقطه ذوب: این محصول نقطه ذوب بسیار پایینی دارد و در دمای ۱۰ درجه سانتی گراد می توان آن را به صورت مایع یافت، به همین دلیل است که در اکثر موارد ما آن را به صورت مایع مشاهده نموده ایم.

صادرات کلی سولفوریک اسید 98%

صادرات کلی سولفوریک اسید 98% علاوه بر استفاده های بسیار زیاد از سولفوریک اسید در داخل ایران، این محصول در بازارهای بین المللی نیز بروش بسیار زیادی دارد، به همین دلیل کشور ایران علاوه بر فروش این محصولات داخل خود کشور ایران آن را به سایر کشورها نیز صادر می کند. صادرات سولفوریک اسید از کشورمان هم به کشورهای حوزه خلیج فارس و هم به کشورهای اروپایی انجام می پذیرد و با توجه به شرایط اقتصادی امروزه ایران این صادرات هم برای کشور ایران و هم برای کشورهای خریدار دارای صرفه اقتصادی است.

صادرات سولفوریک اسید به صورت عمده و از طریق مرزهای آبی و یا خاکی به سایر کشورها انجام می پذیرد و ایران سهم بالایی از صادرات این محصول را از آن خود کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *