آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

سفارش انواع اسید سولفوریک 98 درصد 20 لیتری

فهرست مطالب

اسید سولفوریک 98٪ تولید شده در کارخانه ها در غلظت های مختلف مانند 35٪ و 50٪ در دسترس است ، اما اسید سولفوریک 98٪ پایدارتر برای ذخیره سازی است. این مایع از نظر جسمی رقیق ، و کاملاً محلول در آب است که برای فلزات ، بافتهای زنده و حتی سنگها خورنده است. در غلظت های بالا ، این اسید خاصیت اکسیداسیون شدیدی دارد. اسید سولفوریک 98٪ حاوی مولکولهایی به شکل گشتاورهای قطبی است که می توانند پیوندهای هیدروژنی با یکدیگر ایجاد کنند. از این رو شرکت ما در زمینه پخش انواع اسید سولفوریک 98 درصد 20 لیتری فعالیت دارد و این محصول را با قیمت خوبی به بازار توزیع می کند.

سفارش انواع اسید سولفوریک 98 درصد 20 لیتری

مشخصات اسید سولفوریک 98% خالص

مشخصات اسید سولفوریک 98% خالص

اسید سولفوریک سلفچگان یک ماده اولیه بسیار مهم است و در واقع ، تولید اسید سولفوریک در یک کشور شاخص خوبی برای قدرت صنعتی آن کشور است. تولید جهانی در سال 2004 حدود 180 میلیون تن با توزیع جغرافیایی زیر بود:

آسیا 35٪ ، اروپای غربی 10٪ ، اروپای شرقی و روسیه 10٪ ، استرالیا و اقیانوسیه 7 ٪ ، آمریکای جنوبی 7٪. بیشتر این مقدار برای تهیه کودها بخصوص سوپرفسفاتها ، فسفات آمونیوم و سولفاتهای آمونیوم استفاده می شود. حدود 20٪ از اسید سولفوریک تولید شده در جهان در صنایع شیمیایی برای تولید مواد شوینده ، رزین های مصنوعی ، رنگ ها ، داروها ، کاتالیزورهای نفتی ، سموم دفع آفات و ضد یخ و همچنین در فرآیندهای مختلف مانند اسیدی شدن چاه های روغن و کاهش آلومینیوم. از آن در تولید کاغذ روغنی و دستگاه تصفیه آب استفاده می شود.

حدود 6٪ موارد استفاده برای رنگدانه ها از جمله رنگ ، منسوجات و کاغذهای روکش دار است و مابقی موارد برای کاربردهای بسیاری مانند مواد منفجره استات و ویسکوز ، روان کننده ها ، فلزات غیر آهنی و باتری ها است. در سال 2016 ، اندازه بازار جهانی اسید سولفوریک اصل 10.10 میلیارد دلار تخمین زده شده است.

این ماده شامل مولکول های گشتاور قطبی است که می توانند پیوندهای هیدروژنی با یکدیگر ایجاد کنند. یعنی اسید سولفوریک مایعی با نقطه جوش زیاد است و همچنین یک مایع چسبناک است. این شرایط مولکولی باعث می شود اسید سولفوریک قرصی به خوبی در آب حل شود و محلول های مختلف اسیدی تولید شود.

از کاربردهای اسید سولفوریک چه می دانید؟

از کاربردهای اسید سولفوریک چه می دانید؟

اسید سولفوریک شرکتی محصولی بسیار ارزشمند است که از آن برای بهبود کیفیت خاک بسیار بهره می‌ برند، این محصول به صورت کاملا خالص با کیفیت درجه یک تولید شده و بسیار مورد تایید کارشناسان و مهندسین کشاورزی قرار گرفته است، خاک مقدار زیادی نمک و املاح دارد که باعث فشردگی خاک می شوند، این موضوع باعث می شود که ریشه نتواند در داخل خاک به خوبی رشد کرده و نفوذ کند، برای حل این موضوع از اسید سولفوریک استفاده می کنند.

با افزودن اسید سولفوریک خالص به خاک میزان ph خاک کاهش پیدا می کند، به این معنی که میزان سفتی و سختی خاک از بین رفته و تهویه مناسب در آن جریان می یابد، همچنین آب می تواند به راحتی به داخل این خاک نفوذ کند و در دسترس ریشه ها قرار بگیرد، بنابراین ریشه های انواع گیاهان می توانند به راحتی آب و مواد غذایی مورد نیاز خود را از خاک دریافت کنند به این ترتیب از خشک شدن ریشه جلوگیری شده و باعث سرسبزی و شادابی انواع گیاهان می‌شود

بنابراین بهره‌وری بالایی نصیب کشاورزان می شود. می توان به راحتی از اسید سولفوریک برای خاک استفاده کرد، بهترین گزینه برای خاک است، زیرا قیمت مناسب و به صرفه ای نیز دارد، میزان اسید سولفوریک بر حسب نوع محصول کشاورزی، میزان شوری خاک، میزان آبیاری و دیگر عوامل تعیین می‌ شود.

بررسی قیمت اسید سولفوریک 98 درصد 20 لیتری

بررسی قیمت اسید سولفوریک 98 درصد 20 لیتری

برای خرید اسید سولفوریک کشاورزی به مرکزی معتبر و معروف مراجعه کنید، کیفیت و مرغوبیت اسید سولفوریک و قیمت آن بسیار مهم می باشد، این مرکز بهترین اسید سولفوریک ایرانی را به صورت استاندارد و مورد تایید عرضه کرده و محصول را در بسته بندی های معتبر و بهداشتی ارائه می کند، همچنین فرصتی طلایی برای مشتریان خود ایجاد کرده که بتوانند با خرید محصول درجه یک از تخفیفات منحصر به فرد نیز بهره مند شوند. کیفیت محصول بی نظیر است و علاوه بر بازارهای داخلی در بازار های جهانی نیز بسیار پر مشتری است، از این طریق می توان با اطمینان کامل از کالا بهترین اسید سولفوریک خشک صادراتی را به صورت انبوه یا جزئی با هزینه های اقتصادی خریداری کرد. امکانی فراهم شده که بتوان این محصول با کیفیت و سالم را از نقاط دور و سراسر کشور و بازارهای خارجی به صورت غیر حضوری و تضمینی خریداری کرد.

اسید سولفوریک کشاورزی محصولی بسیار ارزشمند است که از آن برای بهبود کیفیت خاک بسیار بهره می‌ برند، این محصول به صورت کاملا خالص با کیفیت درجه یک تولید شده و بسیار مورد تایید کارشناسان و مهندسین کشاورزی قرار گرفته است، خاک مقدار زیادی نمک و املاح دارد که باعث فشردگی خاک می شوند، این موضوع باعث می شود که ریشه نتواند در داخل خاک به خوبی رشد کرده و نفوذ کند، برای حل این موضوع از اسید سولفوریک استفاده می کنند.

نکاتی پیرامون اسید سولفوریک کشاورزی را در ادامه شرح می دهیم، این محصول می تواند شوری خاک را از بین ببرد، شوری خاک عاملی است که مانع از جذب آب و املاح معدنی خاک توسط گیاه می شود، بنابراین استفاده از اسید سولفوریک باعث کاهش ph خاک شده و می توان میزان جذب آب را در خاک افزایش داده و به این ترتیب از هدر رفتن آب نیز صرفه جویی کرد، بنابراین نفوذ پذیری خاک را نسبت به آب و هوا افزایش داده و باعث تهویه مناسب خاک می شود، از این طریق گیاهان می تواند دسترسی ساده تر و راحت تری به انواع عناصر غذایی خاک داشته باشند.

عرضه مستقیم اسید سولفوریک 98 درصد 20 لیتری

عرضه مستقیم اسید سولفوریک 98 درصد 20 لیتری

فروش اسید سولفوریک صادراتی کشاورزی در بسته بندی های سالم و بهداشتی انجام می شود، این مرکز معتبر و مطمئن بهترین فروشنده است که با ارائه قیمت های استثنایی و ویژه همچنین ارسال اسید سولفوریک ارگانیک و خالص در کم ترین زمان با کم ترین قیمت ها به مناطق مختلف و بازارهای خارجی سعی در ایجاد رفاه مشتریان داشته و خدمات ویژه‌ای ارائه می دهد.

این مرکز قبل از هر چیز کیفیت اسید سولفوریک را در اولویت کار خود قرار داده و بهترین محصول درجه یک ایرانی را به صورت تضمینی ارائه داده و تخفیفات ویژه و استثنایی نیز برای مشتریان خود در نظر می گیرد، محصول عرضه شده بدون واسطه و مستقیم از تولیدی با پایین ترین نرخ ها عرضه می شود. با خرید از این طریق می ‌توان از درجه کیفی و مرغوبیت محصول اطمینان کسب کرده و نسبت به خرید اسید سولفوریک ممتاز انبوه یا جزئی با صرفه جویی بسیار در زمان و هزینه ها اقدام نمود.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *