آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

شرکت سازنده اسید سولفوریک 98%

فهرست مطالب

اسید سولفوریک 98% از جمله محصولاتی می باشد که در تولیدات انواع محصولات و تولیدات صنایع به کار گرفته می‌شود. این اسید سولفوریک در واقع مایع بی رنگ با بوی تند است که دارای غلظت بالایی می‌باشد و به همین دلیل با آب واکنش بسیار زیادی خواهد داد. بنابراین شرکت سازنده اسید سولفوریک ۹۸٪ به صورت های متنوعی به توزیع این اسیدها در بازار می‌پردازد تا صنایع مختلف بتوانند به راحتی به تهیه این اسیدها بپردازند و محصولاتی با کیفیت بالا در بازار توزیع نمایند.

شرکت سازنده اسید سولفوریک 98%

آشنایی با کاربرد اسید سولفوریک خوراکی

آشنایی با کاربرد اسید سولفوریک خوراکی درباره کاربرد اسید سولفوریک خوراکی چه می دانید؟

اسید سولفوریک خوراکی از جمله اسیدهای می باشد که در تولید انواع داروها و غذاها مورد استفاده قرار می گیرد و در حقیقت نمونه رقیق شده اسید سولفوریک می باشد که در این صنایع به کار گرفته خواهد شد.
برای رقیق کردن این اسید سولفوریک معمولا آن را با ّمخلوط می کنند اما به یکباره آب را به آن اضافه نخواهند کرد بلکه این عمل باید کم کم انجام می شود چرا که اضافه شدن یکباره آب بسیار خطرناک می باشد و آب با اسید سولفوریک واکنش بسیار گرمازای خواهد داد.

برای این که اسید سولفوریک خوراکی را بدست آورند معمولا به پخت تری اکسید گوگرد می پردازند و در حقیقت گوگرد ماده ای می باشد که در تولید آن نقش مهمی دارد و قیمت این اسید نیز به آن وابسته است.
از این اسید معمولا اسید فسفریک تولید می شود که در تهیه انواع نوشیدنی ها، پودرهای کیک، محصولات لبنی و … استفاده خواهد شد.

ز اسید سولفوریک خو.راکی به طور مستقیم در تولید مکمل های دام و طیور استفاده می شود و همچنین از کاربردهای دارویی آن می توان به ساخت آسپرین اشاره کرد که با توجه به داشتن یون هیدروژن بیشتر و آلایندگی کمتری که دارد روز به روز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

از این اسید همچنین برای تولید انواع نوشابه های گازدار، آب های گازدار و … استفاده می نمایند و همچنین در تولید انواع محصولات تند از این اسید استفاده می نمایند چرا که طعم تندی به آنها خواهد داد.

مرکز پخش اسید سولفوریک 98%

مرکز پخش اسید سولفوریک 98% اسید سولفوریک 98% از جمله اسیدهای بسیار پرکاربرد در تصفیه خانه ها، پتروشیمی ها، پالایشگاه های نفت و … می باشد و با توجه به استفاده فراوانی که از آن در صنایع مختلف می گردد روز به روز تقاضا برای خرید آن بسیار بالا می باشد.
به همین جهت این اسید با درصد خلوص بالا اسید سولفوریک صنعتی به شمار می آید و به همین جهت نسبت به انواع اسید سولفوریک اصل کاربرد بیشتری خواهد داشت.

بنابراین مرکز پخش اسید سولفوریک 98% به صورت های مختلفی به توزیع ان محصول اسیدی در بازار می پردازد که از جمله روش های فروش آن می توان به فروش حضوری و اینترنتی آن اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *