آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

شرکت عرضه اسید سولفوریک 98 درصد 20 لیتری

فهرست مطالب

اسید سولفوریک یکی از اسید های قوی و کاربردی می باشد که در غلظت های مختلف تولید می شود و یکی از نمونه های پرفروش و پرمصرف آن اسید سولفوریک 98 درصد 20 لیتری است، این روزها بازار فروش مستقیم اسید سولفوریک 98 درصد به دلیل کارایی مطلوب و سطح کیفی بالا همچنین مناسب بودن قیمت به علت نبودن واسطه ها بسیار پررونق‌ می باشد و دارای متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور است.

در حال حاضر پخش و فروش اسید سولفوریک ارزان به شیوه های گوناگون و به صورت عمده و یا جزیی در سطح کشور در حال انجام می باشد که به علت کاربرد وسیع در صنایع مختلف استقبال بسیار خوبی از خرید آن صورت می گیرد و بسیاری از مشتریان این اسید را به صورت عمده و با قیمتی مطلوب تهیه می کنند، یکی از بزرگترین مراکز فروش انواع اسید سولفوریک وارداتی با کیفیتی درجه یک و قیمتی ایده آل همین شرکت می باشد. این مرکز شرایط آسانی را برای خرید فراهم نموده است تا مشتری بتواند در اسرع وقت نسبت به تهیه محصول مورد نظر اقدام نماید و پس از ثبت کردن سفارش و واریز وجه محصول با بسته بندی مناسب به آدرس مشتری ارسال خواهد شد که این امر در پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی حائز اهمیت است و امروزه خرید آنلاین به دلیل مزایای فراوان رونق زیادی پیدا کرده است و طرفداران بسیاری دارد.

شرکت عرضه اسید سولفوریک 98 درصد 20 لیتری

کاربرد اسید سولفوریک در تولید مواد دارویی

کاربرد اسید سولفوریک در تولید مواد دارویی

از ویژگی های اسید سولفوریک رقیق می توان به گزینه های زیر اشاره کرد: این اسید در آب قابلیت انحلال را دارد و گرمای زیادی ایجاد می‌ کند و یکی از ماده های شیمیایی قوی می باشد که در تولید محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این اسید دارای رنگی شفاف و روشن است و فاقد بو می باشد و در دسته اسید های خطرناک قرار می گیرد که در هنگام کار با آن باید جوانب احتیاط رعایت شود. اسید سولفوریک خاصیت خورندگی بالایی بر روی اغلب فلزات دارد و به دلیل خلوص بالا از پایداری بسیار خوبی برخوردار می باشد. این محصول در بسته‌ بندی استاندارد و مناسب تولید و عرضه می شود و امروزه در صنایع مختلف کاربرد زیادی دارد.

اسید سولفوریک 98 درصد بیشترین استفاده را در تولید انواع کود های شیمیایی دارد و باعث می شود که ph خاک تنظیم شده و مواد مغذی به آسانی جذب ریشه گیاه شود همچنین در صنایع فولاد و پالایشگاه ها نیز استفاده زیادی دارد و امروزه بسیاری از کارخانه های باتری سازی، دارو سازی، کاغذ سازی، فاضلاب و پتروشیمی و … از خریداران عمده اسید سولفوریک می باشند.

اطلاعاتی جالب درباره اسید سولفوریک

اطلاعاتی جالب درباره اسید سولفوریک

اسید سولفوریک رقیق شدهمحصولی است که از اهمیت و مزایای بسیار بالایی برخوردار است و در واقع نوعی ترکیب شیمیایی بسیار خورنده بوده که غیر از جیوه و سرب بر همه ترکیبات تاثیرگذار است؛ این محصول کاربرد گسترده‌ای دارد و در تولید انواع محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این اسید در آب به راحتی حل می‌شود و می‌تواند نقش موثری در آب زدایی از محصولات مختلف داشته باشد به عنوان مثال از آن در خشک کردن سریع میوه ها استفاده می شود زیرا با کربوهیدرات ها واکنش گرمازا تولید کرده و به این ترتیب آب از میوه به صورت خارج می شود. از این اسید برای خالص سازی طلا استفاده می‌شود همچنین یکی از ترکیبات بسیار موثر در اکسیدزدایی از فلزات است و می‌تواند سطوح آهن و فولاد را از پوشش های قلع یا روی پاک کند؛ از دیگر کاربردها و مزایای اسید سولفوریک مذکور می‌توان به نقش آن در تولید انواع ترکیبات شیمیایی از قبیل اسید نیتریک، شوینده‌ها، رنگ، مواد مخدر و مواد منفجره اشاره کرد و یکی از ترکیبات بسیار لازم در پالایشگاه های تولید بنزین برای حذف ناخالصی ها از آن می باشد همچنین این محصول در باتری اتومبیل کاربرد زیادی دارد و برخی از حشره کش ها حاوی این اسید خورنده هستند.

توزیع کنندگان اسید سولفوریک 98 درصد 20 لیتری

توزیع کنندگان اسید سولفوریک 98 درصد 20 لیتری

اسید سولفوریک قویماده معدنی کاملا خالصی بوده که رنگ و بدی خاصی ندارد و به صورت موازی سفید رنگ به بازار ارائه می شود. گوگرد و اکسیژن و هیدروژن مهمترین ترکیبات این ماده هستند که باعث شده تا حلال بسیار خوبی باشد و بتواند درون آب نیز حل شود. بازار فروش این ماده طی سال های اخیر رونق زیادی پیدا کرده است چون صنایع خصوصا شیمیایی لز بزرگترین خریداران آن به شمار می روند که مشتریان اصلی هستند.

اسید سولفوریک ایرانی ۹۸ درصد به صورت مستقیم در سراسر کشور عرضه می شود تا به راحتی در دسترس مصرف کنندگان قرار بگیرد. این مواد عرضه شده به بازار دارای سطح کیفی بالایی هستند بدین ترتیب می توانند رضایت مصرف کننده را به خوبی جلب کنند‌ و اعتبار و محبوبیت تولیدی و فروشنده را هم دو چندان کنند. فروش با حجم های مختلف صورت می گیرد تا افراد بتوانند بر اساس مصرفی که دارند و بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اند به راحتی نیاز خود را برطرف سازند. فروش به صورت مستقیم باعث شده تا دست واسطه ها از بازار کوتاه شود که در این صورت قیمت افت زیادی را تجربه خواهد کرد و مشتری می تواند با اندک بودجه هم خرید کند. تولیدی برای اینکه بتواند محصولات تولید شده خود را در کمترین زمان و با همان کیفیت اولیه و قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان برساند نیاز به این مراکز عرضه دارد تا با فروش مستقیم معاملاتی پر سود را رقم بزنند.

فروش مستقیم اسید سولفوریک 98 درصد 20 لیتری

فروش مستقیم اسید سولفوریک 98 درصد 20 لیتری

فروشنده اسید سولفوریک قرصی اقدام به ارائه این اسید خالص و باکیفیت نموده است و می تواند آن را در حجم های متفاوت در اختیار خریداران عمده این محصول قرار دهد. این فروشنده جهت ارائه این اسید از روش ارتباط مستقیم و بی واسطه با خریداران عمده اقدام می کند و می تواند این اسید را با نازلترین قیمت ممکن و کیفیت عالی در مکان مورد نظر خریداران به آنها تحویل دهد تا در اسرع وقت به دستشان برسد.

قیمت اسید سولفوریک دارویی را می‌توان در تهران از فروشنده انواع اسید سولفوریک به دست آورد و به این ترتیب این محصول را برای استفاده در تولید مواد شیمیایی یا جهت صادرات به کار گرفت؛ استعلام قیمت این اسید سولفوریک نیازمند مراجعه به تهران و محل فروش این محصول نمی باشد و خریداران می‌توانند از همین سایت هم از مشخصات دقیق این اسید باخبر شوند و هم این که در صورت تمایل به خرید پس از استعلام قیمت به راحتی ثبت سفارش آن را در بخش فروش سایت نهایی کنند. خریداران می‌توانند از شبکه‌های اجتماعی نیز برای استعلام قیمت این اسید استفاده کننده و به این ترتیب قیمت روز و لحظه‌ای این اسید را در اختیار داشته باشند تا در صورت تمایل در هر لحظه قادر به سفارش آن باشند و آن را در آدرس اعلامی دریافت کنند.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *