آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

شرکت های صادراتی اسید سولفوریک در ایران

فهرست مطالب

اسید سولفوریک یکی از پرکاربرد ترین ترکیبات شیمیایی است که در ایران در واحد های بزرگ تولید می شود. اسید سولفوریک دارای روش های تولیدی بسیار ارزان قیمتی است و در راستای همین موضوع تولید آن در حجم های وسیع در ایران انجام می پذیرد. در راستای این موضوع شرکت صادرات اسید سولفوریک این مواد را به کشور های مختلف ارسال می کند.

شرکت های صادراتی اسید سولفوریک در ایران

تولید و عرضه اسید سولفوریک در تهران

تولید و عرضه اسید سولفوریک در تهرانتولید و عرضه اسید سولفوریک در تهران در بسته بندی های متفاوتی انجام می‌شود.  اسید سولفوریک در واقع در گروه محصولات شیمیایی قرار می گیرد که برای استفاده در صنایع مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است.

اسید سولفوریک ایرانی به کمک روش های ارزان قیمت تولید می شود. به عبارت دیگر این محصول شیمیایی می تواند به عنوان محصول جانبی از انجام فرآیند های شیمیایی مختلف تولید شود.

در راستای این موضوع تولید آن در ایران در حجم های زیادی دیده می شود. کاربرد اسید سولفوریک در صنایع مختلف دیده می‌شود که در این زمینه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مورد استفاده در صنعت داروسازی
  • مورد استفاده در صنعت تولید انواع مواد شوینده
  • مورد استفاده در صنایع تولید کاغذ و در کارخانه های تولید الکل
  • مفید برای صنعت تصفیه خانه های آب  و در پالایشگاه های نفت

علاوه بر موارد گفته شده کاربرد اسید سولفوریک در تصفیه فلزات مختلف دیده می شود. بیشترین کاربرد این اسید برای جدا کردن فلزات از کانی های محتوای آنها انجام می‌شود .فلزات در زمان استخراج بیشتر به صورت سنگ فلز استخراج می‌شوند و ناخالصی های بسیار زیادی به همراه دارند. در این راستا از اسید سولفوریک برای جداسازی این ناخالصی ‌ها از فلزات استفاده می شود. به عبارت ساده‌ تر اسید سولفوریک می تواند تقلیظ فلزات استخراج شده را انجام دهند. اسید سولفوریک از نظر استفاده در این صنعت بسیار مقرون به صرفه است زیرا دارای قیمت فروش مناسبی است.

از دیگر کاربرد های مهم اسید سولفوریک در صنایع مختلف می توان به استفاده از این محصول در ساخت ابریشم های مصنوعی اشاره کرد. همان طور که مستحضر هستید ابریشم در گروه پارچه های بسیار گران قیمت دسته بندی می شود و استفاده از ابریشم طبیعی به دلیل قیمت بالای آن برای تولید لباس مقرون به صرفه نیست. در راستای این موضوع ابریشم مصنوعی تولید شده است که می تواند دارای خواص ابریشم طبیعی باشد. ابریشم مصنوعی پارچه ای است که در ساخت آن از اسید سولفوریک به عنوان ماده اولیه استفاده می ‌شود.

خریدار اسید سولفوریک ۹۸درصد به قیمت تولید

اسید سولفوریک یک ماده شیمیایی بی رنگ، بی بو و بسیار خورنده است. این محصول از نظر شکل ظاهری شبیه مایعات روغنی است. در برخی موارد در واحد های تجاری و صنعتی این ماده را با نام روغن زیتون قرمز نیز می ‌شناسند.

اسید سولفوریک در دو نمونه اسید سولفوریک غلیظ و اسید سولفوریک رقیق تولید می‌شود.  اسید سولفوریک غلیظ یک اسید ضعیف و در واقع یک الکترولیت ضعیف است زیرا مقدار بسیار زیادی از این محصول در دمای اتاق به یون ها تبدیل می شوند.  صورتی که اسید سولفوریک غلیظ سرد باشد به راحتی می ‌تواند با فلزات معمولی مانند  روی،  آهن و مس واکنش نشان دهد.

اسید سولفوریک غلیظ در صورتی که دارای گرمای زیاد باشد، به عنوان یک عامل اکسید کننده محسوب می‌شود  و می‌تواند کارکردی در این زمینه داشته باشند.

اسید سولفوریک های غلیظ دارای نقطه جوش نسبتاً بالایی هستند  و می‌توان برای آزاد سازی اسید های فرار از نمک ها، از این محصول استفاده کرد.

اسید سولفوریک غلیظ دارای تمایل بسیار زیادی برای واکنش دادن با آب است. به همین دلیل گاهی اوقات از آن به عنوان یک عامل خشک کننده  و رطوبت زا در صنایع استفاده می شود .

در مقابل اسید سولفوریک غلیظ،  اسید سولفوریک رقیق تولید می شود که می تواند با درجه خلوص ۹۸ درصد بیشترین کارایی را داشته باشد. اسید سولفوریک ۹۸% به عنوان یک اسید قوی و یک الکترونیکی بسیار مناسب شناخته شده است.

این اسید دارای نقطه یونیزه شدن بسیار بالایی است و در زمان رقیق کردن این محصول گرمای بسیار زیادی از آن خارج می شود. اسید سولفوریک رقیق ۹۸% معمولا  رنگ آبی کاغذ لیتوموس را به رنگ قرمز تبدیل می کنند.

این محصول می ‌تواند با فلزات مختلف مانند روی واکنش داده و در مسیر واکنش گاز هیدروژن آزاد نمایند. اسید سولفوریک رقیق نسبت به اسید سولفوریک غلیظ در صنایع بیشترین کاربرد  را دارد.

خوشبختانه اسید سولفوریک هم در نمونه های رقیق و هم در نمونه های غلیظ در ایران تولید می‌شود و اگر خریدار عمده اسید سولفوریک غلیظ و رقیق به قیمت تولید شده در کارخانه هستید می توانید با مشاورین شرکت ما در تماس باشید.

خرید اسید سولفوریک ۲۰ لیتری به قیمت مناسب

خرید اسید سولفوریک ۲۰ لیتری به قیمت مناسباسید سولفوریک یک مایع شیمیایی است که برای بسته بندی کردن آن از ظروف مختلف استفاده می شود.

برای بسته بندی کردن اسید سولفوریک در حجم های کم معمولا از گالن ‌های ۱۰ لیتری و 20 لیتری استفاده می‌شود.

اسید سولفوریک ۲۰لیتری به قیمت مناسب در راستای تولید عمده این محصول در ایران در برند های متفاوت انجام می پذیرد. همان طور که در مبحث قبلی اشاره کردیم که روش های تولیدی آن در ایران از نظر اقتصادی دارای ارزش کمی هستند و در راستای همین موضوع تولید آن در حجم های بسیار بالا انجام می پذیرد.

در راستای افزایش واحد های صنعتی در زمینه تولید انواع اسید سولفوریک امروزه صادرات این محصول به دیگر کشور ها انجام می‌ شود. در حال حاضر بیشترین حجم اسید سولفوریک تولید شده در برند های ایرانی به کشور های عراق، آذربایجان، گرجستان و ارمنستان فرستاده می شود. دلیل خریداری اسید سولفوریک ایران توسط این کشور ها کیفیت بالا و قیمت مناسب این محصول می باشد.

اسید سولفوریک ۱۰۰۰لیتری یکی از بهترین بسته بندی های این محصول برای ارسال به کشورهای مختلف است.

تجارت اسید سولفوریکـ در کشورهای مختلف

اسید سولفوریک یکی از مهمترین محصولات شیمیایی صنعتی است که هر ساله بیش از هر ماده شیمیایی دیگری در ایران و در کشور های مختلف تولید می شود.

تولید اسید سولفوریک د کشور های مختلف در حجم های بالا انجام می پذیرد. اسید سولفوریک در حجم های بیش از ۴۰ میلیون تن در سال در ایالات متحده آمریکا تولید می ‌شود. بعد از آن کشور ایران و دیگر کشورها نیز در زمینه تولید عمده این محصول فعالیت ‌های چشمگیری از خود به نمایش می گذارند.

تولید اسیدسولفوریک از آن جهت در حجم های بسیار بالا انجام می ‌شود که این محصول در صنایع مختلف کاربرد های بسیار زیادی دارد و تقریباً در تولید تمام کالا های تولیدی نقش اساسی را برعهده می ‌گیرد.

در راستای اهمیتی که اسید سولفوریک در صنایع تولید کننده محصولات مختلف به خود گرفته است، تجارت این محصول در ایران و در کشورهای مختلف جزو تجارت های پردرآمد محسوب می ‌شود و کشورهایی که بتوانند این محصول را در فرآیند های تولیدی ارزان قیمت تولید نمایند از نظر اقتصادی می ‌توانند رتبه خوبی را به خود اختصاص دهند.

خوشبختانه کشور ایران از جهت تولید انواع اسید سولفوریک در نمونه ‌های اسید سولفوریک غلیظ و اسید سولفوریک رقیق بیشترین فعالیت را به خود اختصاص داده است و توانسته است به صورت سالانه این محصول را در فرآیند های ارزان ‌قیمت تهیه کرده و در بازار های صادراتی و همچنین در بازار های داخلی به مشتریان خود معرفی نماید.

جالب است بدانید اسید سولفوریک در بازار های تجاری با نام های مانند جوهر گوگرد و سولفات هیدروژن نیز شناخته شده است و این محصول دارای گرید های صنعتی و آزمایشگاهی است و در راستای این موضوع تجارت انواع سولفوریک در جهان در گروه تجارت های بی همتا و ناب شناخته شده می باشد.

استفاده از اسید سولفوریک در اکثر زمینه های صنعتی دیده می شود. در راستای این موضوع صادرات این محصول شیمیایی یک امر ضروری برای چرخه صنعتی و تولیدی کشور ایران می باشد و توجه زیادی به تولید و صادرات این محصول می شود.

قیمت اسید سولفوریک در بورس

قیمت اسید سولفوریک در بورسقیمت اسید سولفوریک در بورس هم مانند دیگر محصولات شیمیایی  طبق پارامتر های متفاوت تعیین می ‌شود. اسید سولفوریک به عنوان یک محصول شیمیایی مایع در گرید های مختلف تولید می شود که هر یک از این گرید ‌ها می ‌تواند قیمت فروش متفاوتی داشته باشند.

به عنوان مثال اسید سولفوریک در گرید های خوراکی، آزمایشگاهی و گرید های صنعتی تولید می‌شود که در هر یک از این نمونه ‌ها دارای درجه خلوص و غلظت متفاوتی است. تمامی این موارد روی تعیین قیمت اسید سولفوریک در بورس و در دیگر بازار ها تاثیر می گذارند.

همچنین در زمینه تولید اسید سولفوریک برند های زیادی در حال فعالیت هستند که می توانند محصولاتی با کیفیت های متفاوت تولید نمایند. به عبارت دیگر می ‌توان گفت قیمت اسید سولفوریک در بورس طبق عوامل زیر مشخص می ‌شود:

  • میزان غلظت این محصول
  • برند تولید کننده
  • روش های تولیدی آن
  • نوع گرید آن
  • نوع بسته بندی و میزان بسته بندی آن

پرفروش ترین برند اسید سولفوریک در بازار

پرفروش ترین برند اسید سولفوریک در بازار ایران معمولاً کارخانه ‌های هستند که می توانند این محصول را در گرید های مختلف تهیه نمایند. اسید سولفوریک در گرید های مختلف می تواند کیفیت های متفاوت داشته باشد و برندی می ‌تواند بهترین محصول را تولید کند که از فرآیند های شیمیایی مناسب و مواد اولیه با کیفیت استفاده کرده باشد.

اسید سولفوریک به عنوان یک محصول شیمیایی در صنعت تولید کود های شیمیایی تاثیر بسیار زیادی دارد .به عبارت دیگر این محصول یک ماده شیمیایی بسیار مهم و حیاتی است که امروزه برای حاصلخیز کردن خاک های کشاورزی و تولید محصولاتی با کیفیت بالا از این محصول استفاده می کنند.

از مهمترین ویژگی‌ های اسید سولفوریک مورد استفاده در صنعت تولید کود های شیمیایی این است که این محصول با هر میزان درصد اثر گذاری به راحتی در آب قابل حل و تجزیه است. با استفاده از این ماده شیمیایی برای خاک های کشاورزی که دچار مشکل شدند می توانند به بهبودی آنها کمک کنند.

از مهمترین خاصیت اسید سولفوریک بر خاک های کشاورزی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش میزان شوری و قلیایی آب و خاک
  • دارای ایجاد شرایط بهتر برای تهویه خاک های رسی
  • دارای قابلیت تشکیل دهنده سولفات های آلی در خاک و آب

امروزه پرفروش ترین برند های تولید کننده اسید سولفوریک در راستای فروش سراسری محصولات خود در وب سایت ها و پرتال های آنلاین نسبت به معرفی این محصول اقدام می کنند.

در این فضاهای مجازی اسید سولفوریک با  قیمت های متفاوت که توسط برترین تولیدکنندگان تولید شده است به مشتریان معرفی می‌شوند و شما می توانید با خرید آنلاین این محصول را با قیمت های خیلی پایین در دسترس داشته باشید.

اسید سولفوریک در گروه اسید های خطرناک است. در راستای این موضوع شما می توانید با خرید آنلاین این محصول نکاتی را  که در زمینه نحوه مصرف و نگهداری آنها ارائه داده شده است استفاده نمایید.

وارد کننده برندهای معتبر اسید سولفوریک

وارد کننده برندهای معتبر اسید سولفوریکوارد کننده برند های معتبر اسید سولفوریک این محصولات را در غلظت های مختلف و در بسته بندی های متفاوت به مشتریان معرفی می کند. در نمایندگی فروش اسید سولفوریک این محصول در انواع غلظت ها موجود هستند که استفاده از هر یک از آن ها در صنایع مختلفی دیده می شود.

انواع غلظت اسید سولفوریک در برند های معتبر تولید می شوند. همان طور که در مباحث قبلی اشاره کردیم خوشبختانه تولید این محصول شیمیایی پرکاربرد در ایران در حجم های زیادی انجام می پذیرد اما در مواردی نیز واردات آن از دیگر کشور ها دیده می شود که امری بارز بر کاربرد های ویژه این محصول در صنایع مختلف است.

برندهای معتبر در زمینه تولید اسید سولفوریک از فرآیند های مختلف استفاده می کنند. در تولید این محصول از دو فرایند اصلی با نام محفظه سرب و روش تماسی استفاده می شود. این دو روش می تواند برای تولید اسید سولفوریک با انواع غلظت ها مورد استفاده قرار گیرند.

در فرآیند تولید اسید سولفوریک با نام محفظه سرب که در گروه روش ‌های تماسی دسته بندی می شود، بیشتر برای تولید اسید مورد استفاده در تولید کود شیمیایی استفاده می شود و در این روش اسید سولفوریک در نسبت های رقیق ۶۲ درصد و ۷۸ درصد تولید می شود.

در فرآیند تولید اسید سولفوریک با روش تماسی، این محصول با غلظت های بیشتر و به صورت خالص تر تولید می شوند و در زمینه تولید این روش از مواد اولیه و کاتالیزور های گران قیمت استفاده می کنند.

در راستای تفاوت ‌هایی که برای تولید اسید سولفوریک در فرایند خاص در نظر گرفته می ‌شود اما به طور کلی در هر دوی این روش ها دی اکسید گوگرد به صورت اکسید شده در آب حل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *