آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

شرکت پخش اسید سولفوریک در تبریز

فهرست مطالب

اسید سولفوریک از محلول های شیمیایی بسیار پر مصرف در صنایع گوناگون است. این اسید در انواع غلظت ها تولید و به شکل کاملاً ایمن در کشور پخش می‌شود.
شرکت پخش اسید سولفوریک تبریز این محصول با کیفیت را در درجه های مختلفی از غلظت ارائه کرده است و خریداران می توانند در تماس مستقیم و بی واسطه با این شرکت نسبت به سفارش محصول مورد نظر خود اقدام کنند و آن را در آدرس مورد نظر خود تحویل بگیرند.

شرکت پخش اسید سولفوریک در تبریز

استفاده از اسید سولفوریک در صنایع کاغذسازی

استفاده از اسید سولفوریک در صنایع کاغذسازی

اسید سولفوریک در صنایع مختلف دارای کارایی بسیار زیادی است. یکی از این صنایع صنعت کاغذ سازی می باشد. کاربرد اسید سولفوریک در صنایع کاغذ سازی جهت تولید انواع مختلف دستمال کاغذی، جعبه های مقوایی، دستمال های رول مجلات و روزنامه می باشد.

از این محلول در صنعت کاغذ جهت تصفیه خمیر کاغذ و خارج کردن هر نوع ناخالصی معدنی از آن استفاده می شود. همچنین با استفاده اسید سولفوریک می توان ph کاغذ را متعادل کرده و از کم یا زیاد شدن آن ها جلوگیری نمود و این مساله نقش قابل توجهی در کیفیت این محصول دارد.

انواع اسید سولفوریک خالص می تواند در این صنعت کاربرد داشته باشد.برای انواع محصولات کاغذی از غلظت خاصی از این اسید استفاده می شود به عنوان مثال در تهیه کاغذ های سفید و براق از غلظت بیشتری از این اسید استفاده می ‌گردد و در تهیه جعبه های کارتونی و مقوایی از اسید سولفوریک با غلظت کمتر استفاده می شود.

بهترین روش خرید انواع اسید سولفوریک تبریز

بهترین روش خرید انواع  اسید سولفوریک تبریز انواع اسید سولفوریک تبریز را می ‌توان با روش‌های مختلفی خریداری کرد منتها همه این روش هااز نظر اقتصادی برای خریداران ویژه خریداران عمده مناسب نیستند و برخی از آنها همچون خرید از واسطه‌ها یا مراجعه حضوری باعث اتلاف هزینه و گرانتر شدن قیمت این اسید سولفوریک می شوند.

بهترین روش برای خرید این محصول از طریق سفارش اینترنتی می باشد. تولید کننده و فروشنده اسید سولفوریک تبریز جهت راحتی فرآیند خرید برای خریداران عمده از وب سایت فروشگاهی خود رونمایی کرده است.
در این وب سایت مشخصات انواع مختلف این اسید ذکر شده است و خریدار به راحتی می ‌تواند در هر زمان و مکانی با مراجعه به این وب سایت اطلاعات دقیقی در مورد انواع مختلف این اسید سولفوریک به دست آورده و بر اساس نیاز خود با صرف اندکی زمان و بدون نیاز به مراجعه حضوری سفارش خرید خود را در همین سایت به فروشنده اعلام کند. این روش نقش واسطه ها در افزایش قیمت این اسید را به طور کامل حذف کرده به این ترتیب خریداران عمده با پایین ترین نرخ ممکن می توانند این اسید را دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *