آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش اسید سولفوریک کشاورزی به صورت عمده

فهرست مطالب

زمانی که قصد دارید برای شروع کشاورزی یک محصول را انتخاب کنید، پیش نیاز شما داشتن بستر خاک مناسب و آماده می باشد. زیرا اگر خاک نتواند نیاز های غذایی گیاه کشت شده را به خوبی تامین نماید، پرداخت هزینه برای تغییر یا جایگزینی دانه، کود یا میزان آبیاری و دبی زمین، بی فایده خواهد بود. این مجموعه با فروش اسید سولفوریک کشاورزی به صورت عمده، قصد دارد که نیاز های آن دسته از کشاورزانی را که در زمین های خود با مشکلات کمبود آب مواجه شده اند و برای درمان آن راهی جز استفاده موثر از اسید سولفوریک را ندارند برطرف سازد.

قیمت اسید سولفوریک ۹۸درصد در بازار

باعث افتخار است که بدانید اولین کاشف اسید سولفوریک در تاریخ کهن شیمیدانان جهان، زکریای رازی می باشد. این ماده به صورت طبیعی در گاز های متصاعد شده از آتشفشان وجود دارد، که ارتباط و پیوند قوی با مولکول های آب برقرار می نمایند. در شهر های صنعتی که با مشکلات آلودگی هوا دست و پنجه نرم می کنند، این ماده می تواند خطر آفرین باشد.

زمانی که در این نمونه از شهر ها، به دلیل تغییرات جوی باران شروع به بارش کند، با دود حاصل از کارخانجات صنعتی واکنش داده و منجر به تشکیل باران اسیدی می گردد، که خورندگی بالایی با فلزات و سطح پوست  دارد. یعنی در زمان برخورد با غشای پوستی، موجب سوزش و از بین رفتن بافت بیرونی پوست می شود.

اسید سولفوریک برای از بین بردن مشکلات شوری خاک زمین های جنوب کشور، بسیار موثر واقع گردیده و می تواند با حداقل قیمت بازده خوبی برای باغداران عزیز داشته باشد.

جهت دریافت آخرین قیمت سولفوریک اسید۹۸درصد در بازار، می توانید به راحتی با شماره درج شده در این صفحه ارتباط برقرار نموده و از یک مشاوره پیش خرید رایگان بهره مند شوید. همانطور که قبلا اشاره شد، اسید سولفوریک یکی از گزینه های تولیدی با حجم بالا می باشد، که به خاطر مصارف گوناگون در اکثر کشورهای صنعتی تولید می شود.

پس هر چه میزان تولید این ماده در کشور باشد، قدرت صنعتی آن نیز به همان نسبت افزایش خواهد یافت. با فناوری حال حاضر دنیا، اسید سولفوریک 100 درصد هم می توان تولید نمود، اما چون پایداری پایینی دارد، در اثر تبخیر به اسید ۹۸درصد تبدیل می گردد، که پایداری بیشتری از خود بروز می دهد.

ارزان ترین برند اسید سولفوریک موجود در بازار

اسید سولفوریک یا جوهر گوگرد به دلیل حجم تولیدی بالایی که در جهان دارد، به عنوان سلطان مواد شناخته می شود. این ماده از واکنش چند مرحله ای آب به همراه سولفور تری اکسید بدست می آید. بدلیل کاربرد های زیادی که در صنایع مختلف دارد، در طول تاریخ دانشمندان بسیاری به روش های مختلف و مرحله به مرحله اقدام به تولید این ماده باارزش نموده اند و هر کدام روند کار دانشمند قبلی را بهبود بخشیده اند.

در عصر حاضر کارخانجات تولیدی اسید سولفوریک، این ماده را با هدف کاهش میزان آلودگی هوا، کاهش حجم ضایعات محیطی و افزایش بهبود و عملکرد دستگاه های ایمنی تهیه می نمایند. استفاده از آن در صنایع گوناگون مانند چرم سازی، نساجی، تولید مواد شوینده و کودهای شیمیایی کاربرد دارد، که بیشترین مصرف آن را کود های شیمیایی تشکیل می دهند. مولکول های جوهر گوگرد در مایع پیوند هیدروژنی بالایی ایجاد می نمایند، که همین موضوع دلیل اصلی واکنش سریع آب با این ماده گران بها و آغاز فرایند های اسیدی آن است.

پسته درختی است که در آب و هوای خشک به خوبی رشد نموده و می تواند تا سال ها زنده بماند. اما بر عکس رطوبت برای آن کشنده و نابود کننده می باشد. بهترین خاک بستر این دسته از گیاهان، اغلب شن و ماسه بوده که می توانند به راحتی آب را از خوب عبور دهند.

اما خاک های رسی چون رطوبت را به میزان بالایی در خود نگه می دارند، برای پسته آسیب زا هستند. به دلیل اینکه اکثر کشاورزان جنوب کشور، با مشکلات کمبود آب دست و پنجه نرم می کنند، خاک های این منطقه اغلب دچار معضل شوری خاک شده اند.

اکثر مناطق جنوبی کشور، دارای خاک های آهکی می باشند. پس با استفاده از اسید های مناسب و اصلاح ساختار فیزیکی و شیمیایی بافت خاک، می توان به عملکرد بالاتری در مورد محصولات کشاورزی از قبیل پسته دست یافت.

بیشتر بخوانید: اسید سولفوریک برای پسته

در نتیجه با اضافه نمودن موادی هم چون اسید سولفوریک به خاک، می توان قدرت جذب املاح و عناصر مورد نیاز گیاه توسط ریشه را افزایش داده و میزان قلیایی بودن بستر کشت را با تغییر در پی اچ خاک کاهش داد. جهت دریافت ارزان ترین اسید سولفوریک موجود در بازار به صورت عمده، می توانید از این شرکت خریدی مطمئن داشته باشید.

قیمت خرید اسید سولفوریک ۱۰۰لیتری

هزینه تولید این ماده صنعتی، در قیمت نهایی کود شیمیایی به صورت مستقیم موثر است. به دلیل خرید بالای کود های شیمیایی توسط کشاورزان و باغداران، روز به روز بر تقاضای این محصول اضافه می گردد. بنابراین هر ساله باید شاهد رشد قیمت جوهر گوگرد باشیم.

زمانی که اسید سولفوریک را به خاک اضافه می کنیم، به سرعت و در بازه زمانی کوتاه با آهک خاک ترکیب شده و به صورت خنثی تبدیل می گردند. بدلیل سرعت بالای واکنش ذکر شده، اسید قابلیت ماندگاری بالا در زمین کشاورزی یا باغی را نداشته و آسیبی به ریشه گیاه وارد نمی شود.

وقتی که شما بدلیل عدم رعایت تناوب زراعی و آیش خاک زمین خود را دچار فرسایش می کنید، در این زمان بهترین و کاربردی ترین روش، اصلاح بافت رسی خاک با استفاده از اسید سولفوریک می باشد.

البته تغییر بافت خاک به آسانی گفتنش نیست و برای انجام موفقیت آمیز آن، باید از مقدار زیادی از این ماده شیمیایی بکارگیری نمود. خاک های رسی که برای کشت پسته استفاده می شوند، دارای تخلخل بالایی است. به همین دلیل با دریافت آب، به صورت کامل اشباع شده و برای گیاهی هم چون پسته که ریشه آن نسبت به دریافت اکسیژن بسیار حساس است، می تواند مشکل آفرین باشد.

نماینده فروش اسید سولفوریک رقیق در سراسر کشور

در اثر استفاده از کود های مختلف شیمیایی در زمین، رفته رفته خاک رو به قلیایی شدن می رود، که با بکارگیری اسید سولفوریک می توان از این فرایند جلوگیری به عمل آورد. اگر زمین های جنوب کشور را، از نظر خاک شناسی مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید، متوجه خواهید شد که به دلیل مشکلات کم آبی و خشکسالی، اکثرا قدرت تخلخل پایینی دارند.

در نتیجه با گذشت زمان، نماتد های خاک زی در آن رخنه نموده و شروع به تکثیر و انتشار عوامل بیماری زای خود می نمایند. با استفاده از جوهر گوگرد و پاشش چند مرحله آن در زمین، همانند زمین های پسته، تخلخل پذیری و نفوذ خاک افزایش یافته و از بوجود آمدن این دسته از آفات و بیماری ها، به صورت جدی و راهبردی پیشگیری می شود.

جهت پاشش اسید سولفوریک در زمین، در طول 4 فصل سال می توان این کار را انجام داد. اما به دلیل تبخیر پایین و شرایط مناسب آبیاری در فصول سرد سال، به طور معمول این کار را در زمستان انجام می دهند.

قبل از تزریق اسید سولفوریک در باغ، باید از آن آزمون خاک و آب به عمل آید. تکنیسین خاک شناسی، با توجه به گزارش آزمایش، عناصر موجود در زمین را شناسایی نموده و طبق آن دستور به پاشش اسید در زمین می دهد. هم چنین با سنجش پی اچ مناسب آب، با توجه به میزان دبی آن، می توان در خصوص اعمال اسید پاشی در زمین تصمیم گرفت.

برای فعالیت در این حوزه به عنوان نماینده فروش اسید سولفوریک در منطقه، الزاما باید از مرجع منتخب مجوز های لازم را کسب نموده و پارامتر های آزمایشگاهی مشخص در زمینه استاندارد بودن محصول تولیدی، بر روی اسید سولفوریک ساخته شده لیبل شده باشد. در غیر این صورت این کار امری غیر قانونی تلقی شده و باید منتظر اثرات بعدی آن باشیم.

لیست قیمت روز اسید سولفوریک غلیظ

فروش اسید سولفوریک کشاورزی عمده

این ماده به دلیل قیمت پایین و استفاده بالایی که در صنایع مختلف پتروشیمی دارد، یکی از پرفروش ترین مواد شیمیایی در دنیا می باشد. کارخانجات پتروشیمی از آن به جهت کاتالیزور و پردازشگر نفت، استفاده به عمل می آورند.

به کمک این ماده موثر، ناخالصی های موجود در نفت پالایش شده و محصولی خام و آماده بهره برداری بدست می آید. هم چنین، در کارخانجات فلز سازی، قبل از اینکه آهن یا فولاد مورد نظر را به جهت ساخت تجهیزات گوناگون قلع اندود کنند، برای از بین بردن ضایعات احتمالی و جلا دادن به محصول، از جوهر گوگرد استفاده می شود.

در بازار های جهانی و بین المللی، اسید سولفوریک با توجه به حجم تولیدی و درصد خلوص آن، از رنج قیمتی متفاوتی برخوردار است. در کارخانجات صنعتی معمولا حجم بیشتری از این ماده بکارگیری می شود، بنابراین دز استفاده شده در محلول نیز بیشتر است.

اما در مصارف آزمایشگاهی در مراکز آموزشی نظیر دانشگاه ها و دبیرستان های کشور، خلوص پایین تری دارد. به همین دلیل، قیمت نوع صنعتی، آزمایشگاهی، گونه ای که در باتری ماشین بکارگیری شده و نوع صادراتی آن، دارای قیمت های متفاوتی است.

اسید های پودری وزن بیشتری داشته و قدرت ترکیب پذیری پایین تری با محلول های آزمایشگاهی را دارند. به همین دلیل در زمان فروش این محصولات، معمولا آن ها را به صورت مایع تحویل مشتری می دهند، که عموما کارخانجات بزرگ تولیدی هستند.

امروزه با پیشرفت همه جانبه علم و تکنولوژی بستر مناسبی برای خرید اجناس و مواد مورد نیاز به صورت کلی و جزیی، فراهم گردیده و می توان بدون داشتن دغدغه پیمودن مسیر طولانی و یافتن محصول مورد تقاضای خود، خریدی آسان و سریع را در منزل تجربه نمود. لیست قیمت خرید اسید سولفوریک رقیق و غلیظ، در سایت موجود بوده و با چند کلیک ساده، می توان از تصاویر با کیفیت و زیبای محصولات نیز، بازدید نمود.

مرکز تولید و توزیع انواع اسید سولفوریک

اسید سولفوریک به عنوان یک ماده شیمیایی، کاربرد بالایی در کارخانجات صنعتی دارد که بوسیله ی فرایند مجاورت تولید می گردد. از روش های معروف تولید جوهر گوگرد می توان به ترکیب گوگرد دی اکسید به همراه آب اکسیژنه اشاره نمود، که مشتاقان زیادی دارد. این واکنش می تواند انرژی و گرمای فوق العاده ای از خود بروز دهد. به همین دلیل در طی فرایند تولید، اضافه نمودن آب را به صورت مرحله به مرحله و به مرور زمان انجام می دهند.

اسید سولفوریک به مقدار زیادی در زمینه ساخت اسید فسفریک استفاده می شود، که خود به جهت تامین فسفات آمونیوم و دی هیدروژن فسفات کلسیم مورد بهره برداری قرار می گیرد. در زمان بسته بندی محصول، با توجه به قدرت خورندگی این ماده شیمیایی، الزاما آن را در ظروف شیشه ای تعبیه می نماییم، تا ناخالصی در آن شکل نگیرد.

گزینه دیگر و پرهزینه تر، الکترولیز محلول مس دو سولفات است، که به دلیل قیمت بالای عملکرد نهایی، معمولا از روش قبلی استفاده می شود. در این آزمایش، به دلیل واکنش بالا و خوردگی مواد، کاتد از جنس فلز با رسانای بالا مانند مس و آلومینیوم و آند از جنس پلاتین انتخاب می شود. بهترین مارک اسید سولفوریک، گونه ای است که در آن، به تمام استاندارد های جهانی در رابطه با تعیین اسید سولفوریک معتبر و ایمن رسیده باشد. به نحوی که در زمان مصرف، خطری برای کشاورز و باغدار ایجاد نکند.

فروش اسید سولفوریک پتروشیمی به صورت عمده و جزئی

فروش اسید سولفوریک پتروشیمی به صورت عمده و جزئی

در اکثر واکنش های پرکاربرد صنعتی، اسید سولفوریک نقش پررنگی دارد. بیشترین میزان تولید این ماده شیمیایی، توسط سوختن گوگرد تامین می گردد. در این بین، کارخانجات ذوب آهن نقش بسزایی در میزان فروش حداکثری و سود آوری بیشتر برای تاجرین و صادرکنندگان این ماده با ارزش دارند. سازمان بین المللی غذا و دارو، قوانین سخت گیرانه ای را در ازای تولید جوهر گوگرد به شرکت ها اعلام می دارد، که در بالا بردن کیفیت و به نوبه ی خود قیمت نهایی محصول به صورت شایانی موثر است.

این ماده واکنش بالایی با فلزات گران بها، هم چون پالادیوم، نقره و پلاتین دارد. بنابراین می توان از آن در پالایش عناصر مختلف در صنعت طلاسازی استفاده نمود. اسید سولفوریک طلا را حل نمی کند، اما در فرایند های آبکاری می تواند کاربرد بالایی داشته باشد.

تعدادی از کشور های همسایه ایران اسلامی، به دلیل جنگ های نیابتی چندین ساله، توانایی تولید محصولات مورد نیاز خود را ندارند. از جمله آن ها، کشور دوست و برادر عراق می باشد. در این سال ها عراق روابط تجاری خوبی با ایران برقرار نموده و مقصد نهایی کالاهای تولیدی کشور می باشد.

از دیگر نقاطی که خواستار و متقاضی صادرات اسید سولفوریک این مجموعه می باشند، می توان کشور های ارمنستان و گرجستان اشاره نمود، که این تجارت از طریق مرز آستارا و به صورت ترانزیت شکل می گیرد.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *