آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

صادرات اسید سولفوریک 98 درصد ایران به کشور های مختلف

فهرست مطالب

از جمله اسید های پرقدرت موجود در بازار اسید سولفوریک 98 درصد است. این اسید پرقدرت کاربردهای مختلفی در زندگی انسان دارد و برای ساخت موارد مختلفی مانند باتری اتومبیل استفاده می شود. در ایران کارخانه های مختلفی این محصول را با کیفیت بالا تولید می کنند. کیفیت بالای این محصول باعث شده است که علاوه بر فروش این محصول در بازارهای داخل کشور به خارج از کشور نیز صادر شود و هر ساله کشور درآمد زیادی را از طریق صادرات اسید سولفوریک بدست آورد. در این مطلب قصد داریم شما را با اسید سولفوریک ۹۸ درصد، روش های خرید، کارخانه های تولید کننده و… آشنا کنیم. پس جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه شوید.

کارخانه های تولید اسید سولفوریک در ایران

کارخانه های تولید اسید سولفوریک در ایران

تولید سولفوریک اسید در ایران به وسیله کارخانه های مختلفی انجام می شود. این کارخانه ها انواع مختلف سولفوریک اسید را با کیفیت و قیمت های مختلف تولید  و به وسیله نمایندگی های مختلف در سراسر کشور توزیع و پخش می نمایند.

لازم به ذکر است بدانید کارخانه های تولید کننده اسید سولفوریک در ایران این محصول را به صورت عمده و در حجم زیاد نیز به صورت مستقیم عرضه می کنند پس درصورتی که می خواهید این محصول را به صورت عمده خریداری کنید می توانید به صورت مستقیم به این کارخانه ها مراجعه کنید و انواع اسید سولفوریک با به صورت عمده و با قیمت ارزان خریداری نماید.

بزرگترین تولیدکنندگان سولفوریک اسید در جهان

تولیدکنندگان اسید سولفوریک در سراسر جهان وجود دارند. اگر می خواهید با بزرگ ترین تولیدکنندگان سولفوریک اسید در جهان اشنا شوید می توانید این عبارات را در موتورهای جستجو مختلف جستجو کنید و سپس سایت های اینرتنتی که باز شده اند را مطالعه نمایید. با انجام این کار شما می توانید با بزرگ ترین تولید کنندگان این محصول در کشورهای مختلف در جهان آشنا شوید و اطلاعاتی در مورد محصولات آن بدست آورید.

تولید سولفوریک اسید در صنایع شیمیایی ایران

تولید سولفوریک اسید در صنایع شیمیایی ایران

یکی از پرکاربردترین موادی که در صنایع شیمیایی ایران تولید می شود اسید سولفوریک است. این ماده نقش مهمی در تولید موارد شیمیایی مختلف ایفا می کند و به عنوان سلطان موارد شیمیایی نیز شناخته می شود.  به طور کلی می توان گفت اسید سولفوریک ایران در صنایع شیمیایی مختلف  برای تهیه کودهای شیمیایی، بارتی اتومیبیل، مواد منفجره و….. تولید می شود.

صادرات اسید سولفوریک به عراق

صادرات اسید سولفوریک به عراق

اسید سولفوریک تولید شده در ایران به دلیل کیفیت بالا و مرغوب بودن علاوه بر اینکه برای تولید صنایع شیمیایی مختلف در کشور استفاده می شود مقداری از ان به خارج  از کشور نیز صادر می شود. یکی از کشورهایی که هر ساله مقدار زیادی از اسید سولفوریک به ان ها صادر می شود عراق است. لازم به ذکر است بدانید کشور ما از طریق صادرات اسید سولفوریک به این کشور درآمد زیادی را کسب می نماید.

قیمت اسید سولفوریک صادراتی ایران

قیمت اسید سولفوریک صادراتی ایران

یکی از مهم ترین سوالات افرادی که قصد خرید اسید سولفوریک را دارند این است که قیمت اسید سولفوریک چقدر است؟ شما برای اشنایی با قیمت این محصول می توانید به مراکز فروش اسید سولفوریک در شهرتان مراجعه کنید و از فروشندگان این مراکز قیمت این محصول را بدست آورید.

درصورتی که امکان مراجعه مستقیم به مراکز فروش سولفوریک اسید را نداشتید می توانید کلمات کلیدی قیمت سولفوریک اسید را در اینترنت جستجو کرده و از قیمت این محصول در سایت های اینرتنتی عرضه کننده آن با خبر شوید.

مرکز تولید و پخش اسید سولفوریک 98 درصد

مرکز تولید و پخش اسید سولفوریک 98 درصد

اسید سولفوریک ۹۸ درصد  تولید شده در کارخانه های مختلف بعد از تولید به وسیله نمایندگی های مختلفی در سطح کشور توزیع و پخش می شود. این نمایندگی ها انواع اسید سولفوریک ۹۸ درصد را با قیمت مناسب به صورت عمده و جزئی به مردم عرضه می کنند. شما برای خرید این محصول می توانید به صورت مستقیم به مراکز تولید کننده اسید سولفوریک و یا نمایندگی های پخش آن مراجعه کنید و این محصول را به میزان دلخواه خود خریداری کنید.

عرضه اسید سولفوریک در غلظت های مختلف

عرضه اسید سولفوریک در غلظت های مختلف

اسید سولفوریک تولید شده در ایران در غلظت های مختلفی عرضه می شود. به طور کلی می توان گفت  بالا ترین غلظت اسید سولفوریک مربوط به اسید سولفوریک 98 ااست که این اسید حاصل جوشاندن تری اکسید گوگرد می باشد. بهتر است بدانید از  اسید سولفوریک 80 درصد و غلظت بالا معمولا در تولید اسید گلوور، اسید سولفوریک غلظت 70درصد در
تولید کود، اسید سولفوریک با  غلظت های 32 تا 35 برای تولید باتری های اسیدی استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *