آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

صادرات اسید کلریدریک به کشورهای همسایه

صادرات اسید کلریدریک
فهرست مطالب

صادرات اسید کلریدریک به کشورهای همسایه از طریق مبادی رسمی کشور با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در حال انجام است. اسید کلریدریک که با عنوان جوهر نمک نیز شناخته می شود، یکی از اصلی ترین محصولات غیر نفتی است که از مبادی رسمی به کشورهای همسایه از جمله عراق صادر می شود. این محلول شفاف که دارای بوی بسیار تندی است کاربرد بسیار گسترده ای در صنایع مختلف داشته و از این رو کشورهای زیادی متقاضی خرید این محلول می باشند.

صادرات اسید کلریدریک به کشورهای همسایه

حداقل و حداکثر قیمت اسید کلریدریک در بازار

حداقل و حداکثر قیمت اسید کلریدریک در بازار

قیمت اسید کلریدریک با توجه به نوع کاربرد آن متغیر بوده و دارای یک حداقل و حداکثر قیمتی می باشد. خریدار اسید کلریدریک می تواند آخرین قیمت ها را به صورت آنلاین مشاهده کنید. در فروش آنلاین قیمت ها به صورت روزانه درج می شود تا بازدید کنندگانی که قصد خرید دارند، از قیمت روز این محصول و سایر محصولات مشابه آگاهی یابند.

همانطور که می دانید اسید کلریدریک اسیدی معدنی و بسیار خورنده بوده و در صنایع متعددی مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجا که این اسید از جمله مواد شیمیایی پایه بوده کاربرد گسترده ای در صنایع نظامی، معدنی و… دارد. این اسید از هوا سنگین تر بوده و به آسانی به مایع تبدیل می شود.

دو نوع از این اسید در بازار بسیار پر فروش است:

  1. اسید کلریدریک صنعتی
  2. اسید کلریدریک آزمایشگاهی

درصد اسید کلریدریک صنعتی موجود در بازار 30-33 درصد و نوع آزمایشگاهی 37 درصد می باشد. هر یک از انواع ذکر شده در بسته بندی های متفاوتی تولید و عرضه می شوند. قیمت این اسید نیز بر اساس نوع و اندازه بسته بندی متفاوت است.

اگر قصد خرید این محصول را به صورت عمده، در تناژ بالا دارید می توانید آن را به صورت بشکه های 220 لیتری یا تانکرهای 1000 لیتری سفارش دهید. قیمت تمام شده محصول در تناژ بالا بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. ضمن آنکه علاوه بر مراجعه حضوری امکان خرید اینترنتی این اسید نیز وجود دارد.

کافیست به صورت آنلاین سفارش محصول دهید تا در اندازه دلخواه و در بسته بندی های کاملا استاندارد اسید کلریدریک برای شما ارسال شود. بسیاری از خریداران امروزه برای کاستن از خطرات حمل و جابه جایی، این محصول را به صورت آنلاین سفارش می دهند. خرید آنلاین در هر ساعت از شبانه روز امکان پذیر بوده و نیاز به زمان خاصی برای ثبت سفارش وجود ندارد.

نماینده فروش اسید کلریدریک در کشور

نماینده فروش اسید کلریدریک در کشور

فروش اسید کلریدریک در سراسر کشور با قیمت مناسبی انجام می شود. نماینده فروش اسید کلریدریک این محصول را با بدون واسطه و به صورت مستقیم و با بالاترین کیفیت به خریداران به خصوص مشتریان عمده خود عرضه می کند. کاربردهای متعدد این اسید در صنایع گوناگون آن را به یکی از پرفروش ترین انواع اسیدها تبدیل کرده است. مهم ترین کاربرد اسیدکلریدریک را می توان در تولید انواع مواد شیمیایی ذکر کرد. 

در ادامه به برخی کاربردهای این اسید اشاره خواهیم کرد:

  • جهت خنثی سازی ضایعات فلزات بسیار کاربرد دارد. 
  • در پرداخت چرم به عنوان ماده اولیه به کار می رود.
  • از این اسید در تولید انواع پاک کننده ها و شوینده های خانگی و صنعتی استفاده می شود. 
  • برای جرم گیری انواع کاشی و سرامیک استفاده می شود.

عرضه اسید کلریدریک توسط نماینده رسمی این محصول سبب حذف واسطه و فروش مستقیم آن به خریدار می شود. می توانید سفارش عمده این محصول را به روش اینترنتی نیز به نماینده فروش بدهید. برای کسانی که به هر دلیل امکان خرید حضوری برایشان مقدور نیست، خرید آنلاین بهترین و مطمئن ترین راه برای سفارش دادن این نوع از محصولات می باشد.

البته فروش این اسید با توجه به خورندگی آن، دارای حساسیت های زیادی است که لازم است در زمان عرضه به مشتری گوزد ود تا خطرات احتمالی ریزش و پاشش آن به حداقل ممکن برسد.

خرید اسید کلریدریک به قیمت تولیدی

خرید اسید کلریدریک به قیمت تولیدی

اسید کلریدریک را می توان با قیمت تولیدی و مقرون به صرفه انجام داد. خرید اسید کلریدریکـ ارزان به روش غیرحضوری و از طریق سایت فروش به روش آنلاین انجام می گیرد و شما می توانید متناسب با نیازتان انواع اسید کلریدریک را در حجم دلخواه سفارش دهید. اسید کلریدریک ترکیبی از کلرید هیدروژن در آب است. از جمله مواد معدنی محسوب شده و به گروه اسیدها تعلق دارد.

مراحل مختلفی برای تولید این اسید طی می شود تا محصولی با کیفیت به دست مشتری برسد. دو نمونه از متداول ترین روش های تولید اسید کلریدریک در ادامه بیان خواهد شد:

  1. تولید به وسیله کلر و هیدروژن
  2. تولید از الکترولیز نمک طعام

تولید این اسید در محلول های تا 38 درصد به صورت غلیظ انجام می شود. در غلظت های بالاتر نیز این اسید با رعایت ملاحظاتی چون دمای پایین و فشار بالا انجام می شود. البته در غلظت های بالای 40 درصد میزان تبخیر بسیار بالاست و حمل و نقل و نگهداری آن نیازمند رعایت شرایط ویژه ای است.

تولید و عرضه این محصول از درب کارخانه باعث استقبال بسیاری از صنایعی شده است که به صورت مداوم نیازمند خرید و استفاده از این اسید می باشند. لذا عرضه با قیمت تولید شده می تواند برای خریداران عمده بسیار اقتصادی تر باشد.

البته خریداران بزرگ می توانند با سفارش این ماده معدنی به صورت اینترنتی نیز محصول را با قیمت تولیدی خریداری کنند. خرید به این شیوه در سال های اخیر و با گسترش اینترنت، روند رو به رشدی را تجربه نموده و امروزه شاهد فروش این محصول با نرخ تولیدی به شیوه آنلاین هستیم.

خریدار عمده اسید کلریدریک صنعتی

خریدار عمده اسید کلریدریک صنعتی

اسید کلریدریک صنعتی به دلیل آنکه درجه خورندگی بسیار بالایی دارد در بسته بندی هایی بسیار محکمی به خریداران عمده عرضه می شود. هشدارهای حفاظتی توسط تولید کننده بر روی این بسته بندی ها درج شده است تا مصرف کنندگان در هنگام استفاده نکات ایمنی را به طور کامل رعایت کنند. یکی از مهم ترین صنایعی که از اسید کلریدریک صنعتی به صورت مداوم استفاده می کند، صنایع فولاد می باشد. 

این اسید در اکثر فرایندهایی که با پالایش فلزات سروکار دارد مورد استفاده قرار می گیرد. اسید کلریدریک صنعتی به طور مستمر برای جلوگیری از رنگ زدگی فولاد یا اکسید آهن مورد استفاده قرار می گیرد. این اسید با غلظت 18 درصد بیشترین کاربرد را در این صنعت دارد.

از دیگر صنایعی که به عنوان خریداران عمده این اسید شناخته شده اند، می توان به صنایع شیمیایی اشاره نمود که در تولید انواع شوینده های بهداشتی فعالیت می کنند. 

برای خرید عمده این اسید جانب احتیاط را رعایت کنید. نحوه استفاده از این اسید به خصوص در غلظت های بالا نیازمند رعایت نکات ایمنی است که در بیشتر مواقع بر روی بسته بندی آن درج شده است. رعایت نکات ایمنی می تواند خطرات ناشی از استفاده از این محصول را به حداقل ممکن کاهش دهد. 

خریدار عمده باید در زمان خرید این اسید نکات بهداشتی را کاملا رعایت نموده و جوانب احتیاط را در زمان جابه جایی محصول به کار بگیرد. پوشیدن لباس محافظ در برابر مواد شیمیایی ضروری است. همچنین این اسید را نباید در کنار سایر مواد شیمیایی و اسیدهایی مانند نیترات ها، کلرات ها و مواد شیمیایی اکسید کننده قرار داد. 

ضمن آنکه در صورت بروز مشکل و آتش سوزی تنها روش خاموش کردن این اسید، استفاده از پودر یا گاز CO2 است. لازم است در زمان خاموش کردن اسید، حتما از ماسک و عینک مخصوص استفاده نمود.

بهترین و پرفروش ترین برند اسید کلریدریک

بهترین و پرفروش ترین برند اسید کلریدریک

اسید کلریدریک به عنوان یک محصول جانبی در پالایشگاه ها تولید می شوند. بهترین برند اسید کلریدریک را می توانید با جستجو در اینترنت بیابید. برند برتر انواع مختلف اسید کلریدریک را در بسته بندی های مختلفی جهت رفاه حال مشتریان عرضه می کنند. مرسوم ترین نوع بسته بندی ها شامل ظروف 2.5 لیتری، گالن های بزرگ 20 و 220 لیتری و تانکرهای حمل 1000 لیتری است.

مخازن بزرگی که برند پرفروش برای حمل و جابه جایی این اسید مورد استفاده قرار می دهید از جنس هایی مانند استیل، پلی اتیلن و پروپیلن و… ساخته شده است. به طور کلی هر ماده ای که با این اسید واکنش نداشته باشد، برای حمل اسید کلریدریک مناسب است.

بهترین برند تولید کننده این اسید ضمن آنکه تلاش می کند باکیفیت ترین اسید کلریدریک صنعتی و آزمایشگاهی را با خلوص بالا تولید کند، با برنامه ریزی و بازاریابی قصد دارد علاوه بر عرضه به بازار داخلی، به کشورهای دیگر نیز محصولات خود را صادر نماید.

این اسید به دلیل کاربردی بودن و نیز استفاده فراوانی که در صنایع متعدد دارد، محصول استراتژیکی برای صادرات محسوب می شود. کشورهای همسایه بزرگترین متقاضیان اسید هیدروکلریک تولید شده در کشور هستند.

حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی و عرضه آخرین تولیدات به مشتریان خارجی می تواند نقش موثری در افزایش صادرات و ارزآوری برای کشور داشته باشد. حمایت های دولتی نیز می تواند در این زمینه راهگشا باشد. حذف قوانین دست و پا گیر صادرات و همچنین حمایت از تولید داخلی یکی از راهکارهای موثر در حمایت از برند برتر تولید کننده اسید هیدروکلریک می باشد.

عوامل موثر بر قیمت اسیدکلریدریک

عوامل موثر بر قیمت اسیدکلریدریک

اسید کلریدریک با قیمت های متفاوتی در بازار عرضه می شود. کاربردهای متعدد و انواع مختلف این اسید، همچنین نوع بسته بندی مهم ترین عوامل موثری هستند که بر قیمت این محصول اثر گذارند. سریع ترین، بهترین و مطمئن ترین روش برای خرید این اسید، روش اینترنتی می باشد. در فروش آنلاین انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی باکیفیت بالا به مشتریان عرضه شده است.

قیمت مناسبی که در زمان فروش آنلاین به خریداران داده می شود، آن ها را ترغیب به خرید غیرحضوری این محصول می کند. خریدار می تواند در مقادیر دلخواه و در کمترین زمان ممکن این محصول را ثبت سفارش کند. می توانید با جستجو در بین انواع محصولات عرضه شده و مقایسه قیمت ها، متناسب با نیاز و بودجه خود اسید هیدروکلریک را خریداری نماید.

این اسید ویژگی های خاص خود را دارد که همین امر بر قیمت تمام شده آن نیز تاثیرگذار است. از جمله این خصوصیات می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • می توان انواع رسوب دستگاه های صنعتی را با اسید کلریدریک به راحتی پاک نمود.
  • رنگ خاصی ندارد. به عبارتی بی رنگ است و بوی بسیار تندی دارد.
  • برای اسیدی کردن چاه های نفتی از این اسید استفاده می شود.
  • در تولید انواع جرم گیرها و پاک کننده ها به کار می رود.

در هر کجای کشور که هستید می توانید با خرید اینترنتی اسید کلریدریک، آخرین قیمت این محصول را نیز مشاهده کنید. جهت ثبت سفارش و نیز کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول عرضه شده می توانید با مشاوران آنلاین صحبت کنید.

با توجه به نوساناتی که در بازار در ماه های اخیر رخ داده است، قیمت انواع محصولات شیمیایی از جمله اسید کلریدریک روند رو به رشدی داشته است. از این رو لازم است کسانی که قصد خرید به صورت عمده دارند، با آگاهی یافتن از قیمت روز، نسبت به خرید بر اساس بودجه خود اقدام نمایند.

مراکز پخش اسید کلریدریک در تهران

مراکز پخش اسید کلریدریک در تهران

پخش اسید کلریدریک در تهران توسط پخش کننده عمده صورت می گیرد. این اسید که به عنوان یک اسید غیر آلی شناخته می شود در صنایع سبک و سنگین کاربرد داشته و می توان آن را در امور آزمایشگاهی و همچنین علوم زمین شناسی نیز استفاده نمود. البته این اسید را می توان در معده نیز به صورت طبیعی یافت. PH این اسید پایین و بین 0 تا 2 می باشد.

با تولید گسترده این اسید در ایران، پخش آن نیز در سراسر کشور از طریق نماینده فروش معتبر انجام می شود. پخش این اسید علاوه بر روش حضوری به صورت غیرمستقیم از طریق آنلاین نیز انجام می گیرد. این اسید با ماشین های مخصوص حمل مواد شیمیایی در تهران و اطراف آن توزیع می شود. خرید این اسید را می توانید به صورت عمده و حتی جزئی نیز انجام دهید.

قیمت این اسید با توجه به غلظت آن متفاوت بوده اما خریداران عمده می تواند برای استفاده از تخفیفاتی که مرکز پخش بر روی این محصول قرار داده است استفاده و آن را با قیمت مناسب تر خریداری نمایند. خرید عمده را می توانید به روش اینترنتی نیز انجام دهید تا محصول به صورت رایگان برای شما ارسال گردد.

این اسید غیرقابل اشتعال بوده اما در حمل و نگهداری آن باید دقت کافی شود تا خسارت آن به حداقل ممکن برسد. شرکت های بزرگی که نیازمند استفاده از اسید کلریدریک در حجم بالا هستند، می توانند خرید خود را به صورت مستقیم و از طریق حضوری انجام دهند.

پخش بدون واسطه مورد استقبال بسیاری از صنایع قرار گرفته و اکثر آن ها تمایل دارند برای خرید با کیفیت این محصول را از پخش کننده بدون حضور واسطه ها خریداری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *