آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

صادرات انواع اسید سولفوریک ارومیه

فهرست مطالب

اسید سولفوریک یکی از مهمترین و با ارزش ترین مواد شیمیایی است و رقیبی در این عرصه ندارد.این اسید بدون بو،بدون رنگ و شفاف است و ازجمله اسیدهای بسیار قوی به حساب می آید. از آنجایی که میزان تولید این اسید بسیار زیاد است در جهان از آن به عنوان پادشاه اسیدها یاد می شود.یکی از مهمترین و پرکاربردترین این اسیدها اسید سولفوریک ارومیه است.

صادرات انواع اسید سولفوریک ارومیه

اطلاعاتی مختصر در مورد اسید سولفوریک صنعتی

اطلاعاتی مختصر در مورد اسید سولفوریک صنعتی اسید سولفوریک بسیار پر کاربرد است که در این مقاله تعدادی از آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.این اسید ماده اصلی کود های شیمیایی را تشکیل می دهد.اسید سولفوریک از گازهای آتشفشان های فعال خارج می شود.بخش زیادی از باران های اسیدی از اسید سولفوریک تشکیل می شود.برای تصفیه سنگ هایی مثل طلا و مس و نقره از اسی سولفوریک استفاده می شود.در تولید مواد منفجره این اسید مورد استفاده قرار می گیرد.
در تولید ایزوپروپیل الکل و اتانول از اولفین ها این اسید کاربرد دارد. در تصفیه روغن هایی که در موتور کار کرده استفاده می شود.در تهیه گریس اسید سولفوریک کاربرد دارد.در ساخت باطری های اسیدی از اسید سولفوریک کمک می گیرند و مهمترین گزینه است.
برای از بین بردن چربی از چرم خام در صنعت چرم سازی از این اسید استفاده می شود‌در صنعت نساجی برای اینکه رنگ نخ و پارچه را ثابت کنند از این اسید استفاده می کنند. در تولید مواد شوینده،در صنایع رنگرزی،و در تولید انواع حشره کش ها از این اسید استفاده می شود.در تولید کلر از این اسید استفاده می شود.
در تهیه انواع کودهای استفاده می شود.در استخراج سنگ معدن و در صنایع فولاد و آهن برای رسوب زدایی استفاده می شود.یکی از پرکاربرد ترین نوع اسید سولفوریک اسید سولفوریک صنعتی است.از اسید سولفوریک صنعتی در تهیه کاغذ زیاد استفاده می شود.بیشترین میزان اسید سولفوریک صنعتی در تولید و تهیه کودهای شیمیایی فسفاتی است.از اسید سولفوریک صنعتی در تولید تیتانیوم دی اکسید و همچنین تمیز کردن سطح استیل ضد زنگ هم بسیار استفاده می کنند.

عرضه کننده اسید سولفوریک ارومیه

عرضه کننده اسید سولفوریک ارومیه از آن جایی که اسید سولفوریک یکی از مهمترین و پر کاربردترین اسید ها در دنیا است بسیار زیاد خرید و فروش می شود.عرضه اسید سولفوریک به صورت بشکه ای ،گالنی،و مخزنی است.این اسید بیشتر به صورت کلی خریداری می شود خرید کلی این اسید به صرفه تر است.هر چه میزان خالص بودن اسید سولفوریک کمتر باشد قیمت آن پایین تر است.شما سروران گرامی می توانید با مراجعه به سایت www.zincoxid.ir از نحوه عرضه اسید سولفوریک ارومیه اطلاعات لازم را کسب کنید و با قیمت مناسب و به میزان دلخواه اسید سولفوریک را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *