آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

عرضه عمده اسید سولفوریک مایع

فهرست مطالب

اسید سولفوریک مایع یکی از موادی است که در تجارت انواع اسیدها حرف اول را می زند، از این محصول در تولید محصولات کشاورزی، صابون، شامپو و … استفاده می شود و به همین دلیل عرضه اسید سولفوریک مایع معمولا به صورت عمده به کارخانجات مختلف انجام می شود. عرضه عمده اسید سولفوریک مایع در بسته بندی های مختلف انجام می پذیرد که بهترین این بسته بندی ها، نوع 20 لیتری آن است.

عرضه عمده اسید سولفوریک مایع

اسید سولفوریک صنعتی باکیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

اسید سولفوریک صنعتی باکیفیت چه ویژگی هایی دارد؟ اسید سولفوریک به عنوان یکی از پرکاربرد ترین انواع اسید شناخته می شود که با توجه به بسیاری از ویژگی های عالی به عنوان بهترین اسید شناخته می شود. برخی از ویژگی های اسید سولفوریک صنعتی با کیفیت عبارتند از:

  • رنگ اسید: این نوع اسید یکی از انواع اسید بی رنگ است که رنگ آن کاملا مانند آب است و قابلیت تشخیص آن با آب از روی رنگ این محصول ممکن نیست.
  • بوی اسید سولفوریک: علاوه بر اینکه این محصول رنگ خاصی ندارد، دارای بوی خاصی نیز نیست و زمانی که آن را بو کنید عطر خاصی به مشامتان نمی رسد، همین مورد یکی از ویژگی های اسید سولفوریک با کیفیت است.
  • مضر نبودن برای بدن: اسید سولفوریک با کیفیت اگر بر حسب اتفاق به قسمتی از بدن بریزد به هیچ عنوان باعث خراش و یا سوختگی محل ریخته شده نمی شود، این درحالی است که برخی دیگر از انواع اسید ممکن است بدن ر بسوزانند و یا باعث خارش در قسمت های مختلف بدن شوند.
  • غلظت: سولفوریک اسید مایع را می توان یکی از انواع مایعات متراکم دانست که غلظت بسیار بالایی دارد و در هنگامی که بطری را تکان می دهید می توانید کاملا متوجه غلظت بسیار بالای این مایع شوید.
  • مفید بودن برای درختان: یکی از ویژگی های سولفوریک اسید با کیفیت که تنها بعد از استفاده کردن از آن می توانید به آن پی ببرید این است که این محصول برای باغات و مزارع کشاورزی تا چه حد مفید است؟ سولفوریک اسید با کیفیت باعث رشد بسیار زیاد درختان به خصوص در باغات پسته می شود.

خرید بی واسطه اسید سولفوریک مایع

خرید بی واسطه اسید سولفوریک مایع خرید اسید سولفوریک به دو صورت باواسطه و یا بدون واسطه انجام می پذیرد. خرید بدون واسطه و مستقیم را می توان یکی از بهترین راه ها برای خرید این محصول دانست، زیرا در خرید بدون واسطه با حذف واسطه های گوناگون قیمت این محصول تا حدود زیادی کاهش پیدا می کند.

به علاوه فروشنده اصلی معمولا اطلاعات بیشتری در مورد این محصول و طریقه مصرف آن در مصارف مختلف دارد که می تواند تمام این اطلاعات را در اختیار شما قرار داده و شما را از خریدتان مطمئن سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *