آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

عرضه مستقیم اسید سولفوریک 90 درصد

فهرست مطالب

از جمله روش هایی که امروزه بسیاری از عرضه کنندگان برای عرضه انواع اسید سولفوریک 90 درصد استفاده می کنند، روش عرضه مستقیم است. در عرضه مستقیم به دلیل بنود انواع واسطه ها و عرضه از تولید کننده به مصرف کننده، تمامی هزینه های اضافی به طور کامل حذف می شود و قیمت ها تا حد قابل توجهی کاهش می یابد که این از مزیت های مهم این روش عرضه می باشد.

عرضه مستقیم اسید سولفوریک 90 درصد

تولید اسید فسفریک توسط اسید سولفوریک

تولید اسید فسفریک توسط اسید سولفوریک امروزه اسید ها به دو دسته آلی و معدنی تقسیم بندی می شوند که به از آن دسته از اسید هایی که در ترکیب های آن از چند نوع عنصر معدنی متفاوت مانند: گوگرد، فسفر و غیره و همچنین از هیدروژن استفاده شده باشد، اسید های معدنی می گویند که از مهمترین آنها می توان به اسید سولفوریک و اسید فسفریک اشاره کرد که هر کدام از این ها دارای کاربردهای مخصوص به خود در صنایع مختلف برای تولید انواع محصولات می باشند.

امروزه بسیاری از صنایع برای تولید محصولات خود وابستگی شدیدی به اسید سولفوریک دارند، به حدی که نمی توان هیچ ماده ای را جایگزین آن کرد و بدون آن امکان تولید اکثر محصولات در این این صنایع وجود ندارد. اسید سولفوریک برای نخستین بار توسط دانشمند شیمیدان، جابر بن حیان کشف شده است که از مواد و ترکیب های اصلی آن نیز می توان به: گوگرد، اکسیژن و هیدروژن اشاره کرد.

اسدی های سولفوریک مهمترین پایه و اساس برای تولید اسید های دیگر از جمله اسید فسفریک محسوب می شوند که امروزه در اکثر کارخانه ها به منظور تهیه این نوع اسید از مقداری اسید سولفوریک طی فرایند های مختلفی برای ساخت این ماده استفاده می گردد. اسید های فسفریک بیشتر در صنایع غذایی کاربرد دارند که از جمله نوشیدنی ها و مواد غذایی که با این محصول تولید می شود، می توان: انواع نوشابه ها، نوشیدنی های گاز دار، مکمل های غذایی دام و طیور و انواع داروهای شیمیایی را نام برد.

بررسی بازار داخلی اسید سولفوریک 90 درصد

بررسی بازار داخلی اسید سولفوریک 90 درصد اگر بخواهیم به طور کلی به بررس بازارهای داخلی اسید سولفوریک شفاف بپردازیم، ابتدا باید کاربردها و نیاز های جامعه به این محصول را در نظر بگیریم که البته به دلیل نیاز فراوان کارخانه ها و شرکت های تولیدی به این محصول، خرید و فروش انواع اسید های سولفوریک بسیار افزایش داشته است که البته درصد خلوص اسید سولفوریک نیز تاثیر فراوانی در این افزایش خرید داشته است.

در بازار های داخلی فروش این محصول اغلب توسط تولید کنندگان خود این محصول انجام می شود و از آنجایی که این ماده دارای اهمیت فراوانی است، به صورت گسترده از تولید کنندگان داخلی حمایت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *