آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

عرضه کننده اسید سولفوریک لیتری

فهرست مطالب

بسیاری از ما تا حدودی با کاربرد اسید سولفوریک آشنا هستیم و می دانیم که این ماده تا چه اندازه توانسته برای ساخت محصولات مختلف کارایی داشته باشد. عرضه کننده اسید سولفوریک لیتری، با در نظر گرفتن بسته بندی هایی که با واحد لیتر سنجیده می شود برای این مواد، استفاده از آن را بسیار آسان نموده است. این موضوع بر افزایش توان رقابت این واحدها خواهد افزود.

عرضه کننده اسید سولفوریک لیتری

فرآیند تولید اسید سولفوریک درجه یک

فرآیند تولید اسید سولفوریک درجه یک

همه می دانیم که بشر با دست یافتن به فرمول تولید مواد شیمیایی گامی موثر در پیشبرد اهداف صنایع مختلف برداشت. یکی از نمونه های بسیار کاربردی از این مواد، اسید سولفوریک می باشد که از کشاورزی تا تولید داروها، روزنامه، فیلم عکاسی، پارچه های ابریشمی، حشره کش و غیره خود را نیازمند به استفاده از آن می بینند.
اسید سولفوریک در فرایند طبیعی تولید خود از گازهایی که حاصل فعالیتهای آتش فشانی هستند به دست می آید. از آنجایی که کاربرد گسترده ای در زندگی ما دارد روشهای دیگری هم برای دستیابی به نمونه های باکیفیت از آن وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

فرایند تولید اسید سولفوریک درجه یک:

  • در ابتدا باید به سراغ گوگرد 99 درصد برویم که ماده اصلی سازنده اسید سولفوریک به شمار می رود. این گوگرد با استفاده از لوله های بخار در دمای 125 درجه ذوب می شود. این فرایند داخل حوضچه های بتونی صورت می پذیرد.
  • ماده ذوب شده با ورود به کوره های آتش، پمپ شده و با سوختن به گاز SO2 تبدیل می شود.
  • گاز SO2 به سیستم های تبدیل حرارت وارد منتقل می شود و در آنجا در نزدیکی یک کاتالیزور پنتااکسید و انادیم، به گاز SO3 تبدیل خواهد شد.
  • بدین ترتیب تری اکسید گوگرد SO3 به دست می آید که در مجاورت اسید سولفوریک الئوم را تولید می کند. این پروسه داخل برجهای جذب صورت می پذیرد. الئوم سریعاض به تانک سپرکوله ریخته می شود.
  • زمانی که تولیدکنندگان آب معمولی را به تانک اضافه نمایند، الئوم شسته می شود و اسید سولفوریک 98 درصد به دست می آید. این اسید با لوله های مخصوص به سمت تانکهای ذخیره خواهد رفت.

فروش مستقیم اسید سولفوریک لیتری

فرآیند تولید اسید سولفوریک درجه یک

اگر ما بخشی از کاربردهای اسید سولفوریک را هم مورد بحث و بررسی قرار دهیم، در می یابیم که این ماده تا چه اندازه می تواند مفید و موثر واقع شود. بزرگترین صنایع در جهان تا کوچکترین آنها به صورت گسترده به این ماده نیاز خواهند داشت. ماده ای که کارایی خود را مدیون فرمولاسیون ویژه خود می باشد.
این ماده غالباً به صور لیتری در بسته بندی های متنوع و گوناگونی به دست مشتریان خواهد رسید. فروش اسید سولفوریک لیتری بوده و با توجه به میزان مورد نیاز و البته قدرت خرید افراد به راحتی تهیه می شود.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *