آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروشنده انواع اسید سولفوریک رقیق شده

فهرست مطالب

اسید سولفوریک یک اسید قوی و خورنده است که به آن اسید باتری یا روغن ویترایولو نیز گفته می شود. این ماده یکی از موادی است که بیشتر مورد استفاده صنعت قرار می گیرد و بنابراین به عنوان شاخص قدرت صنعتی یک کشور مورد استفاده قرار می گیرد. به دنبال خرید اسید سولفوریک رقیق شده هستید؟ ما فروشنده انواع اسید سولفوریک رقیق شده می باشیم.

فروشنده انواع اسید سولفوریک رقیق شده

3 مورد از مزایای اسید سولفوریک صنعتی

3 مورد از مزایای اسید سولفوریک صنعتی در دمای اتاق ، اسید سولفوریک صنعتی مایع است ، با دمای ذوب 10.38 درجه سانتیگراد و دمای جوش 337 درجه سانتیگراد ، چسبناک ، بی رنگ ، بدون بو و خورنده است. چگالی آن 1.84 گرم در سانتی متر مکعب است و در حلال های قطبی محلول است ، با یک واکنش بسیار گرمازا با آب. اسید سولفوریک دارای درجه بالایی از یونیزاسیون (61٪ α) است ، یعنی یک اسید قوی است. علاوه بر این ، از قدرت اکسیداسیون و دهیدراته شدن بالایی برخوردار است و به همین دلیل بسیار خطرناک است ، زیرا می تواند ترکیبات آلی ، مانند بافت های موجودات زنده را کربونیزه کند. در طبیعت ، اسید سولفوریک به دلیل حلالیت زیاد در آب ، باران اسیدی و آبهای منابع معدنی دارای سولفید مانند سولفید آهن ، به صورت رقیق یافت می شود.

فرمول اسید سولفوریک

مانند سایر اسیدها ، اسید سولفوریک نیز در آب محلول است و در این حالت یون H + آزاد می کند: دو کاتیون. در واکنش مشاهده کنید:

(H2SO4 (aq) → 2 H + (aq) + SO42- aq)

برای چیست؟

اسید سولفوریک یک ماده شیمیایی است که به طور گسترده ای توسط صنایع تولید و استفاده می شود ، به همین دلیل مصرف آن را نشانگر قدرت صنعتی یک کشور می دانند. یکی از بهترین کاربردهای شناخته شده آن ، راه حل برای باتری های مورد استفاده در اتومبیل است. از اسید سولفوریک به عنوان الکترولیت در باتری های سربی استفاده می شود. از اسید سولفوریک به عنوان الکترولیت در باتری های سربی استفاده می شود. علاوه بر این ، از اسید سولفوریک در تولید کودها ، در تصفیه روغن ، در تصفیه آب ، در تولید کاغذ و در تمیز کردن صنعتی به عنوان اکسیداسیون و پاک کننده زنگ استفاده می شود. اسید سولفوریک همچنین در چندین فرآیند شیمیایی مانند تولید نایلون و کربن جامد به عنوان کاتالیزور استفاده می شود.

اسید سولفوریک به دلیل داشتن قدرت خورندگی و از دست دادن آب بدن ، به عنوان یکی از خطرناک ترین اسیدهایی که وجود دارد طبقه بندی می شود. در تماس با پوست ، این اسید می تواند باعث سوختگی شدید از طریق واکنش کم آبی ، تجزیه پروتئین ها ، کربوهیدرات ها و لیپیدهای موجود در پوست و عضلات شود.

راه های خرید اسید سولفوریک رقیق شده

راه های خرید اسید سولفوریک رقیق شده دو راه خرید اسید سولفوریک وجود دارد. یک به صورت غیر حضوری و دیگری به صورت حضوری. در روش حضوری شما علاوه بر صرف هزینه، باید زمان خود را نیز صرف کنید. در روش غیر حضوری با کمترین زمان و اگر از مجموعه ما این محصول را خرید نمایید با کمترین هزینه آن را تهیه کرده اید. باور ندارید؟ جهت خرید ارزان اسید سولفوریک با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *