آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش اسید سولفوریک 98 درصد | فروشگاه های معتبر آن در شمال

فهرست مطالب

فروش اسید سولفوریک 98 درصد با قیمت مناسب انجام می شود. این اسید مصرف بالایی دارد که سولفور و اسید و رقیق سازی اسید سولفوریک در کشاورزی کاربرد دارد فروش بالای اسید سولفوریک ۹۸ درصد به علت این است که جزو مواد شیمیایی پر استفاده است. پس سولفوریک اسید مایعی است با نقطه جوش بالا و یک مایع ویسکوز محسوب می شود.

فروش اسید سولفوریک 98 درصد

فروش اسید سولفوریک 98 درصد در تهران

فروش اسید سولفوریک 98 درصد در تهران

خرید اسید سولفوریک 98 درصد صادراتی که در غلظت های متوسط بسیار خطرناک است و به عنوان زاج سفید شناخته شده است از روش های مختلفی انجام می شود. طرز تهیه اسید سولفوریک 98 درصد بدین صورت است که از موادی همچون گوگرد،هیدروژن،اکسیژن تشکیل شده است،این مایع بی رنگ و بواست و در آب حل می شود و همچنین رطوبت پسند است و بخار آب را جذب می کندو می تواند سوختگی های شدید شیمیایی و حرارتی ایجاد کند.

این نوع ماده از مولکول های کشت اور قطبی است که می توان با یکدیگر پیوند هیدروژنی برقرار کنند. سولفوریک اسید دارای جرم مولکولی ۹۸درصد است.۱ مول از این ماده ویا ۹۸ گرم از این ماده دارای ۲ گرم هیدروژن اسیدی می باشد.

راهنمای خرید اسید سولفوریک 98 درصد

راهنمای خرید اسید سولفوریک 98 درصد

کاربرد اسید سولفوریک 98 درصد بسیار زیاد است. این ماده یکی از اسید های قوی است که از گوگرد ساخته شده و کاربرد آن بسیار گسترده می باشد.از کود،فرآورده های نفتی،ودرساختن رنگ و دیگر مواد شیمیایی استفاده می شود،همچنین پوست بدن را زخم و پارچه را سوراخ می کند. دیگر کاربرد های آن درصنایع مختلف دیده می شود.و دیگر تولیدات برروی تکیه براین محصول روی کار آمده اند که عبارت اند ازتولید انواع مهمات،صنایع آبکاری،سنتز های شیمیایی،باطری سازی،تصفیه روغن،صنعت نساجی،کاغذ سازی،وانواع حشره کش می باشد.

اسید سولفوریک درزمره مواد خطرناک می باشد.این نوع ماده خورنده و واکنش دهنده است.در فهرست مواد از نظر سلامت جسمانی دارای خطرات بسیاری می باشد.دراین کار کنسانتره روی حرارت بالایی می بیند و سولفور روی به اکسید روی اکتیو تبدیل می شود.و از آن اسید سولفوریک بدست می آید.این نوع اسید قسمت عمده باران اسیدی می باشد که از ترکیب آلاینده در کارخانه هایی باآب باران به وجود می آید.

بازار خرید و فروش انواع اسید سولفوریک

بازار خرید و فروش انواع اسید سولفوریک

اسید سولفوریک 98 درصد صادراتی یکی از محصولات مهم است. خرید و فروش آن در بازار در حجم های مختلفی انجام می گردد. یکی از مواد کاربردی است که در جهان به کار می رود.و تولید آن به خلوص گوناگونی انجام می شود.

خرید اسید سولفوریک به دو صورت عمده و جزئی می باشد که خریداران آن بیشتر کسانی هستند که در کار فروش جزئی می باشند.و در هر شهری که هستند میتوانند در مرکز خرید برای خرید اسید مراجعه کنند.این نوع اسید در بسته بندی های مختلف وجود دارد.

مهم ترین فرآیند تولید آن از گوگرد عنصری می باشد. واکنش اسید با آب بسیار گرمازاست و ترکیب آن با اسید ماده غلیظ اسید سولفوریک بوجود می آید. نوشیدن آن باعث آسیب های شدید درد هان و سایر بافت های مورد تماس می شود تنفس آن بسیار خطرناک است.درصورت تماس با پوست و چشم باید با آب فراوان آن را شستشو داد و بعد از آن از محلول بی کربنات سدیم برای شستشوی موضع مورد تماس استفاده گردد.

توزیع و پخش اسید سولفوریک در شمال کشور

توزیع و پخش اسید سولفوریک در شمال کشور

هریک از مراکز اقدام به توزیع موادی چون اسید سولفوریک کرده اند. انواع متعددی از مواد شیمیایی را می توان از اسید سولفوریک شاهد بود و به این صورت است که آن را اسید سولفوریک می نامند. فروش این نوع اسید در میان مواد شیمیایی و دیگر محصولات انجام می شود.

بسیاری از تولیدات صنعتی با این اسید انجام می شود. جایگاه اسید سولفوریک در باغات پسته اهمیت بسزایی دارد. در اسید سولفوریک باید به باقی مانده فلزات سنگین مثل جیوه و مس و باقی مانده مواد مضر مانند سیانور و اسید توجه کرد.

باغ داران برای قیمت باید به رابطه بین وزن و لیتر توجه کنند. هرچه خالصی اسید بیشتر باشد وزن آن بیشتر می باشد. بطور مثال، یک گالن ۲۰ لیتری اسید با خالص ۹۸ درصد وزنی در حدود ۳۸ کیلوگرم دارد. هرچه خالصی آن کمتر باشد از وزن آن کاسته می شود. برای نگهداری آن می توان از مخازن فلزی با ضخامت بالا و یا مخزن های پلاستیکی استفاده کرد. برای باغ هایی با مساحت بالا منبع فلزی با ظرفیت ۱۸ هزار لیتری باید نصب شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *