آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروشنده معتبر اسید سولفوریک صادراتی

فهرست مطالب

اسید سولفوریک یکی از اسیدهای کاربردی و پرمصرف می باشد که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به استفاده فراوان از فروش بسیار خوبی برخوردار است. این روزها فروشنده معتبر اسید سولفوریک صادراتی این محصول را به روش های گوناگون به مشتریان عرضه می کند و از فروش اسید سولفوریک سود خوبی به دست آورده و در کوتاه ترین زمان محصول خود را به فروش می ‌رساند.

فروشنده معتبر اسید سولفوریک صادراتی

ویژگی اسید سولفوریک صادراتی اصل

ویژگی اسید سولفوریک صادراتی اصل اسید سولفوریک اصل صادراتی دارای چه مشخصاتی می باشد ؟ اسید سولفوریک مایعی بدون بو و بی رنگ است و مواد تشکیل دهنده آن گوگرد، هیدروژن و اکسیژن می باشد همچنین به خوبی در آب حل می شود و در واکنش با سایر مواد تولید گرما می کند و دارای خورندگی بالایی است. این اسید با درجه خلوص مختلفی تولید می شود که بر اساس نوع کاربرد می توان محصول مورد نظر را انتخاب کرد. اسید سولفوریک کاربرد زیادی در تولید انواع کودهای شیمیایی دارد و با استفاده از آن کود اسید فسفریک، کود سولفات آمونیوم و سوپر فسفات تولید می شود کند کاربرد زیادی در صنعت کشاورزی و تقویت خاک و گیاهان دارد همچنین در صنعت تولید انواع فلزات نظیر مس، روی و استخراج اورانیوم مورد استفاده قرار می گیرد.

اسید سولفوریک شفاف در صنایع مختلف از جمله باتری سازی، چرم سازی، ساخت انواع لاستیک و پلاستیک، تصفیه آب، تولید انواع محصولات شوینده، کاغذ سازی و … کاربرد گسترده ای دارد و بسیاری از صنایع ذکر شده از خریداران عمده این اسید می باشند و آن را با مناسب ترین قیمت تهیه می کنند.

بهترین توزیع کنندگان اسید سولفوریک صادراتی

بهترین توزیع کنندگان اسید سولفوریک صادراتی یکی از بهترین‌ توزیع کنندگان اسید سولفوریک صادراتی باکیفیتی عالی و قیمتی ایده آل همین شرکت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش و ارسال محصول با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید. از مزایای خرید غیر حضوری می توان به تسریع و سهولت در امر خرید، پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد، خدمات دهی و پاسخگویی مناسب، صرفه جویی در وقت، خدمات دهی و پاسخگویی مناسب، امکان مشاوره قبل از خرید کردن، آشنایی با شرکت های تولید کننده معتبر و … اشاره کرد که به دلیل فراهم بودن شرایط راحت و آسان اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند.

امروزه شرکت های تولید کننده معتبر انواع اسید سولفوریک را در شرایط آزمایشگاهی مناسب و بوسیله تکنولوژی مدرن و با بهره‌گیری از دانش نیروی متخصص تولید می کنند و پس از آماده شدن در بسته های استاندارد و در اوزان مختلف راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *