آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروشنده معتبر اسید سولفوریک مرغوب

فهرست مطالب

اسید سولفوریک که در گذشته با نام جوهر گوگرد شناخته می شد، یکی از مدل های اسید می باشد که در کشاورزی کاربرد های بسیار زیادی دارد. اسید سولفوریک صنعتی و اسید سولفوریک مرغوب محبوب ترین و پر طرفدار ترین مدل های این محصول بوده که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد. هم اکنون تولید کنندگان و فروشنده های زیادی در زمینه تولید اسید سولفوریک فعالیت کرده و محصولاتشان را به فروش می رسانند. امروزه تعداد فروشندگان روز به روز در حال افزایش است.

فروشنده معتبر اسید سولفوریک مرغوب

5 ویژگی اسید سولفوریک صنعتی باکیفیت چیست؟

5 ویژگی اسید سولفوریک صنعتی باکیفیت چیست؟ اسید سولفوریک صنعتی که با نام مادر اسید های شیمیایی هم شناخته می شود، یک سری ویژگی ها و خواص دارد که در ادامه به آنها می پردازیم. امروزه با پیشرفت هایی که در زمینه تکنولوژی و فناوری بوجود آمده است، مدل های بسیار زیاد و مختلف از اسید سولفوریک ساخته شده که هر کدام از این مدل ها ویژگی های خاص خود را دارند. یکی از مهم ترین ویژگی اسید سولفوریک با کیفیت، بوی آن است. این محصولات بوی به شدت قوی داشته و بدون ماسک و به راحتی شما نمی توانید آنها را استشمام کنید. چرا که ممکن است آسیب های بسیار زیادی به سیستم عصبی بدن شما و دستگاه تنفسی تان وارد شود.

  • دیگر ویژگی مهم این محصول رنگ آن است. رنگ اسید سولفوریک معمولا شفاف و سفید می باشد اما، شما می توانید نسخه های رنگی آن را نیز پیدا کنید.
  • اسید سولفوریک های شفاف فرمول پیوندی قوی تری داشته و راحت تر می توانند واکنش های شیمیایی مختلف را انجام دهند.
  • دیگر ویژگی قابل توجهی اسید سولفوریک، کاربرد آن است. تولید کنندگان از این اسید در ساخت و تولید انواع مختلف کود های شیمیایی استفاده می کنند.
  • این اسید چگالی بالایی داشته و به شدت قوی است. کوچک ترین تماس آن با پوست بدن شما می تواند نتایج بسیار بد و نامطلوبی را به همراه داشته باشد.
  • این ماده از اتم های هیدروژن، اکسیژن و گوگرد ساخته شده است.

شرکت تولیدی اسید سولفوریک مرغوب

شرکت تولیدی اسید سولفوریک مرغوب هم اکنون تولیدی ها و شرکت های سازنده بسیار زیادی در زمینه تولید و فروش این محصولات فعالیت می کنند و محصولاتشان را به فروش می رسانند. به طور معمول، این شرکت ها محصولاتشان را به صورت بسته بندی در بازار های مختلف عرضه می کنند. البته، شما می توانید مدل های ساده و لیتری آن را نیز تهیه کنید اما، بهتر است که از مدل های بسته بندی آن استفاده کنید تا هم خیال خود را از بابت کیفیت و پاکیزگی راحت کنید و هم قیمت مناسب ترین برای آن حجم از اسید سولفوریک پرداخت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *