آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروشگاه اسید سولفوریک | اسید سولفوریک چیست و چه کاربردهایی دارد؟

فهرست مطالب

اسید سولفوریک، اسیدی با چگالی بالا، بی‌رنگ و بسیار قوی است که با هر درصدی در آب حل می‌شود. در گذشته، این ماده با نام‌های جوهر گوگرد یا هیدروژن سولفات شناخته می‌شد. این ترکیب یکی از مهم‌ترین مواد شیمیایی در جهان است و از واکنش آب با سولفور تری‌اکسید، که از ترکیب سولفور دی‌اکسید و اکسیژن تولید می‌شود (توسط فرایند تماسی یا فرایند محفظه‌ای)، به دست می‌آید.

اسید سولفوریک خورنده است و بخش زیادی از باران‌های اسیدی را تشکیل می‌دهد. در هنگام بارش، قطرات آب با آلاینده‌های معلق در هوا از کارخانه‌ها و خودروها واکنش داده و این ماده تولید می‌شود. برای خرید اسید سولفوریک، می‌توانید به انواع فروشگاه‌های این محصول در شهرستان‌های مختلف مراجعه کنید.

فروش اسید سولفوریک

فروش اسید سولفوریک غلیظ 98 درصد شفاف

 امروزه فروش اسید سولفوریک اصفهان و دیگر شهرهای کشور عزیزمان ایران از طریق انواع نمایند گی های مجاز شرکت های تولید کننده این ماده شیمیایی انجام می پذیرد . این کار باعث شده است تا مشتریان از خرید خود اطمینان کافی را پیدا کنند . و فریب افراد فرصت طلب در زمینه خرید و فورش این ماده شیمیایی را نخورند . علاوه بر این ها شما می توانید این ماده شیمیایی را از طریق سایت هایی که این شرکت های تولید کننده این ماده شیمیایی آن ها را اداره می کنند خریداری کنید . تا علاوه بر داشتن خریدی آسان و سریع از تخفیفات ویژه فروش آنلاین این کالای شیمیایی بهره کافی را ببرید .

قیمت اسید سولفوریک

خرید فروش اسید سولفوریک غلیظ

 شما هم اگر قصد خرید اسید سولفوریک صنعتی را دارید . می توانید قیمت اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی را از نمایندگی های فروش این کالا دریافت کنید . تا از هزینه کردن بابت واسطه گری هایی که در زمینه خرید و فروش این ماده وجود دارد خود داری کرده باشید . علاوه بر این شما می توانید با جستجوی عبارات ساده ای نظیر قیمت اسید سولفوریک در بورس کالا ، فروش اسید سولفوریک غلیظ و از این قبیل جملات در فضای مجازی لیستی از قیمت انواع اسید سولفوریک را که در مقادیر مختلف در حال فروش هستند را بیابید و بتوانید خریدی امن در این زمینه داشته باشید .

مرکز تولید و پخش مواد شیمیایی

فروش اسید سولفوریک 98 درصد

 امروزه مراکز تولید و پخش مواد شیمیایی متنوع از قبیل اسید سولفوریک در سرتاسر شهرهای کشور عزیزمان ایران موجود می باشند . که در حال تولید و پخش انواع مواد شیمیایی هستند . سما هم اگر یکی از مراکز تولید کننده انواع مواد شیمیایی نظیر انواع اسید ها هستید می توانید برای پخش و فروش محصولات تولیدی خود از فضای مجازی علاوه بر فضاهای فیزیکی بهره کامل را برده و با استفاده از این فضا ها گام موثری در افزایش درصد فروش محصولات خود بردارید . چرا که امروزه بسیاری از خریداران این کالا ها دیگر فرصت کافی برای جستجو در شهر های مختلف برای خرید این محصولات را نداشته و برای خرید از فضای مجازی کمک می گیرند .

سایت خرید و فروش مواد شیمیایی

سایت خرید و فروش اسید سولفوریک برای باتری

 امروزه تولید کنندگان انواع مواد شیمیایی که در شهرهای مختلف کشور عزیزمان ایران قرار دارند . علاوه بر داشتن انواع نمایندگی های خرید و فروش مواد شیمیایی در سطح شهر های مختلف در فضای مجازی نیز دست به کار شده اند و مکان ها و سایت هایی را تهیه کرده اند . تا مشتریانی که اغلب برای انجام انواع خرید های خود تمایلی به خروج از منزل خود را ندارند بتوانند با بودن این سایت ها به سادگی سفارش خود را ثبت کرده و خرید خود را انجام دهند . و از تخفیفات ویژه خرید آنلاین نیز بهره مند شوند . و کالای خریداری شده خود را در اسرع وقت درب منزل خود تحویل گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *