آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروشگاه انواع اسید سولفوریک خوراکی

فهرست مطالب

اسید سولفوریک محصولی است که اغلب به شکل مایع بی رنگ و بی بو می باشد. از انواع بسیار متنوعی این اسید می ‌توان به اسید سولفوریک خوراکی اشاره کرد که در صنایع غذایی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. فروشگاه انواع این اسید سولفوریک اقدام به ارائه آن با کیفیت ممتاز و قیمت مناسب کرده است و خریداران می توانند در ارتباط مستقیم و بدون واسطه با این فروشگاه آن را برای آدرس مورد نظر خود را درخواست نمایند.

فروشگاه انواع اسید سولفوریک خوراکی

بررسی اسید سولفوریک از نظر کاربرد

بررسی اسید سولفوریک از نظر کاربرد اسید سولفوریک در کشاورزی بیشترین کاربرد را دارد به طوری که بیشتر از ۶۰ درصد کاربرد این محصول در تهیه انواع کودهای شیمیایی فسفاته می باشد. از این اسید در تولید کودهای سولفات آمونیوم و سوپر فسفات استفاده می شود همچنین برخی از کودهای مایع نیز حاوی اسید سولفوریک هستند.

این اسید در صنایع استخراج مس، اورانیوم و وانادیوم مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند برای آماده سازی فلزات جهت پوشش و رنگ کاربرد داشته باشد.

کاربرد اسید سولفوریک در غلظت های مختلف جهت سنتز ترکیب های شیمیایی از قبیل اسید فلوریک، متیل متاکریلات، اسید کلریدریک، اسید سیتریک و بسیاری از موارد دیگر است همچنین این اسید برای تصفیه روغن موتور و تولید آب باطری نیز کاربرد زیادی دارد و از آن در صنعت تصفیه آب نیز به مقدار زیادی استفاده می شود.

نوع اسید مورد استفاده در هر یک از این صنایع ممکن است کاملاً متفاوت باشد و غلظت و چگالی آن می تواند نقش های متفاوتی را در هر یک از این موارد ایفا کند.

مرکز توزیع اسید سولفوریک خوراکی

مرکز توزیع اسید سولفوریک خوراکی مرکز توزیع اسید سولفوریک خوراکی این محصول ویژه را جهت استفاده در کارخانه های مختلف صنایع غذایی فراهم آورده و آن را به طور مستقیم در اختیار این کارخانه ها قرار می دهد همچنین کسانی که به صادرات انواع مختلف اسید سولفوریک خالص و غیره اشتغال دارند می توانند نیاز خود به این نوع خاص از اسید از مرکز توزیع آن تهیه کنند.

این مرکز برای ارائه مستقیم اسید از طریق همین وب سایت این محصول را به خریداران ارائه و توزیع می ‌کند. خریداران این اسید خوراکی می توانند در مراجعه به بخش فروش این سایت نسبت به ثبت سفارش آن اقدام کنند همچنین می ‌توانند از شماره تماس های موجود در صفحه اول این سایت نیز استفاده کرده و در تماس تلفنی مستقیم با مرکز توزیع آن را درخواست نمایند.

این مرکز می تواند سفارشات عمده برای اهداف مختلف را نیز در تناژ بالا تامین کنند و محصول را با تانکر حمل اسید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست خریداران آن در کشور برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *