آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

خرید اسید سولفوریک غلیظ با تخفیف ویژه

فهرست مطالب

اسید سولفوریک غلیظ که در واقع اسید سولفوریک با غلظت ۹۸ درصد می باشد، اسیدی بسیار قوی و پراهمیت در صنعت است و کاربرد های فراوانی نیز دارد. از این رو، اگر به دنبال خرید اسید سولفوریک غلیظ با تخفیفات ویژه هستید، ما را دنبال کنید.

خرید اسید سولفوریک غلیظ با تخفیف ویژه

خرید عمده اسید سولفوریک غلیظ در بازار ایران

خرید عمده اسید سولفوریک غلیظ در بازار ایرانهمانطور که گفته شد، اسید سولفوریک یک ماده شیمیایی بسیار قوی بوده و در موارد زیادی از جمله تهیه کودهای شیمیایی، مواد منفجره، آب باتری اتومبیل، و حتی روند چرم سازی و نساجی کاربرد دارد.

اسید سولفوریک از طریق واکنش آب با سولفور تری اکسید به دست می آید و در روند تولید محصولات زیادی، علاوه بر آنچه که ذکر شد، نقش دارد.

البته بیشتر موارد مصرف این ماده در صنعت می باشد اما در مواردی مانند تولید میوه خشک نیز استفاده می شود. همچنین در چرم سازی برای سوزاندن موی پوست چرمی، اسید سولفوریک به کار برده می شود.

البته خواص و میزان اثر آن بستگی به غلظت و خلوص این ماده دارد؛ بنابراین اسید سولفوریک غلیظ که با ۹۸ درصد غلظت تولید می شود، دارای خواص حل کنندگی و سوزانندگی بسیار بالایی می باشد به طوریکه استفاده از آن نیازمند احتیاط ویژه ای بوده و کار با آن خطرناک است.

با این وجود، اگر نیازمند این ماده شیمیایی در کسب و کار و حرفه ی خود هستید، می توانید اسید سولفوریک را به صورت عمده و با حجم بالا نیز خریداری نمایید. در این صورت، از قیمت های مناسب تری بهره مند خواهید شد.

در واقع برای خرید عمده اسید سولفوریک غلیظ، پیشنهاد می دهیم که فورا با شماره تلفن مرکز فروش ما تماس بگیرید چرا که فروش عمده ما در این محصول دارای تخفیفات استثنائی می باشد و همچنین می توانید از این بابت مطمئن باشید که محصولاتی که خریداری می کنید با همان مقدار درصد خلوصی که در نظر داشته اید به شما تحویل داده خواهد شد.

چاپ لوگو رایگان بر روی اسید سولفوریک

چاپ لوگو رایگان بر روی اسید سولفوریک

از آنجایی که برای شناخت هر محصولی، نیاز است تا مشتریان لوگوی برند تولیدکننده آن را ببینند تا آن را بشناسند و امکان مقایسه با سایر محصولات را داشته باشند، ما نیز با چاپ لوگو اسید سولفوریک بر روی بسته بندی های آن، خریداران را با محصولات خود آشنا می کنیم.

مشتریان می توانند با دیدن لوگوی برند ما، به راحتی محصولات تولیدی مان را از میان دیگر ظروف نگهدارنده مشابه شناخته و خریداری نمایند.

بسته بندی های اسید سولفوریک دارای تنوع در حجم و اندازه بوده و همچنین با غلظت های متفاوتی در مرکز فروش ما موجود هستند.

ویژگی های محصول مانند حجم، غلظت و قیمت بر روی بسته بندی آن درج شده اند و خریداران می توانند به راحتی محصول مورد نظر خود را یافته و خریداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *