آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش اسید سولفوریک فله به صورت عمده

فهرست مطالب

اسید سولفوریک مایعی روغنی و بی رنگ است که به راحتی در آب حل می شود و محلول های اسیدی مختلف تولید می کند. از آن جا که این ماده کاربردهای فراوانی دارد، حجم تولید این ماده در جهان بسیار زیاد است و این ماده به روش های مختلفی تولید می شود. از مشتریان دایمی عرصه ی خرید و فروش اسید سولفوریک فله، تولید کنندگان کود شیمیایی هستند.

فروش اسید سولفوریک فله به صورت عمده

فروش عمده اسید سولفوریک فله

فروش عمده اسید سولفوریک فله

همان طور که قبلا اشاره شد، اسید سولفوریک کاربردهای فراوانی دارد، بنابراین خرید و فروش آن به صورت فله، بسیار مرسوم است. در اینجا قصد داریم که کاربرد های اسید سولفوریک را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم.

مقدار اعظم اسید سولفوریک تولید شده برای تولید کودهای شیمیایی فسفاته مورد استفاده در کشاورزی مصرف می شود. بعد از آن بیشترین کاربرد در صنایع شیمیایی به منظور تولید مواد شوینده، تولید مواد دارویی، حشره کش ها، ضد یخ ها، تصفیه ی آب و … می باشد.

در صنایع تولید آهن و فولاد از اسید سولفوریک برای اکسید زدایی استفاده می شود. در صنایع چرم سازی و دباغی از خاصیت چربی زدایی و خشک کنندگی اسید سولفوریک بهره می برند. برای اسیدی کردن چاه های نفت نیز از این ماده استفاده می گردد.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید، برای ساختن دستمال کاغذی، کاغذ روزنامه و مقوا هم از اسید سولفوریک استفاده می گردد.

یکی از کاربرد های مهم اسید سولفوریک در زندگی امروزی کاربرد آن در ساختن باتری اتومبیل و تهیه ی آب باتری می باشد که البته مقدار و غلظت اسید مورد استفاده در انواع باتری متفاوت است. اسید سولفوریک به عنوان الکترولیت در باتری های اسیدی استفاده می شود.

دریافت سفارش اسید سولفوریک فله درب کارخانه

دریافت سفارش اسید سولفوریک فله درب کارخانه

اسید سولفوریک، اسیدی بسیار قوی است که خاصیت خورندگی دارد. بنابراین هنگام استفاده از آن باید نکات ایمنی زیر را رعایت کنید:

  1. حتما از ماسک استفاده نمایید چون تنفس آن باعث آسیب جدی و برگشت ناپذیر به ریه ها و تنگی نفس می گردد.
  2. از نوشیدن آن خودداری کنید چون باعث آسیب های شدید دائمی در دهان، دندان و بافت های مورد تماس می شود.
  3. استفاده از دستکش مناسب را فراموش نکنید تا از تماس آن با پوست دست جلوگیری شود، چون تماس با پوست باعث ایجاد سوزش و زخم می گردد.
  4. استفاده از عینک ایمنی را جدی بگیرید زیرا در صورت تماس با چشم ها ممکن است به ضایعات چشمی و حتی نابینایی منجر شود.

اگر شما جز مصرف کنندگان اسید سولفوریک می باشید، برای سفارش اسید سولفوریک می توانید به صورت آنلاین اقدام نمایید و سفارش خود را در مکان مورد نظر و یا درب کارخانه تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *