آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش اسید سولفوریک | نماینده فروش اسید سولفوریک در کشور

فهرست مطالب

یکی از مهم ترین و پر مصرف ترین اسید های موجود در جهان اسید سولفوریک می باشد . این اسید برای نخستین بار توسط دانشمند ایرانی یعنی جابر ابن حیان کشف شد . که در گذشته این اسید را جوهر گوگرد می نامیدند . این محصول دارای پیوند هیدروژنی با گرانروی بالاست که به هر نسبتی در آب حل می شود . با توجه به مصارف گوناگونی که این اسید در جهان دارد فروش اسید سولفوریک از جمله کسب و کارهایی است که دارای رونق و منفعت قابل توجهی به حساب می آید .

شرکت های صادرکننده اسید سولفوریک

فروش عمده اسید سولفوریک صادراتی

با توجه به کاربرد فراوان اسید سولفوریک در استفاده در صنایع مختلف در جهان  شرکت های فروشنده اسید سولفوریک تنها به بازار های فروش داخلی بسنده نکرده و به فکر صادرات اسید سولفوریک به دیگر نقاط جهان می باشند . تا از این طریق بتوانند علاوه بر تهیه اسید سولفوریک لازمه صنایع مختلف بتوانند از سودی که ناشی از فروش این محصول به دیگر خریداران بهره کافی را ببرند . و همچنین بتوانند به تولیدات خود رونق روز افزونی را ببخشند . این تولید کنندگان همواره به فکر مشتریان خود بوده اند و سعی داشته اند قیمت گذاری این کالا را به گونه ای انجام دهند که به راحتی بتوانند خرید کنند .

فروش اسید سولفوریک

فروش اسید سولفوریک 98 درصد

 اسید سولفوریک دارای کاربرد های  بسیاری در صنعت می باشد که در اینجا بر آن شدیم که به تعدادی از این کاربرد ها برای شما اشاره کنیم . از جمله می توان به صنایع تصفیه روغن ، صنایع کشش کاری ، جداسازی مس با عیار کم ، پاک کننده های مصنوعی ، اسیدی کردن چاه های نفت ، تولید کودهای شیمیایی ، صنایع تولید مواد شیمیایی ، صنعت آهن و فولاد ، صنایع نساجی ، مواد شوینده رنگ نقاشى ، استخراج فلزات ، مواد منفجره، جوهر تحریر ، پالایشگاه های نفت ، صنایع شوینده ،  صنایع باطری سازی ، صنایع آبکاری و بسیاری از صنایع پر کاربرد دیگر اشاره کرد .

قیمت اسید سولفوریک

صادرات مواد شیمیایی از جمله اسید سولفوریک

شرکت های تولید کننده در زمینه فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی، آماده ارائه خدمات در حوزه
فروش اسید سولفوریک با کیفیت عالی، قیمت مناسب و در مقادیر دلخواه به
مشتریان می باشد . برای خرید این کالا می توانید با جستجوی ساده عباراتی نظیر فروش اسید سولفوریک غلیظ ، فروش اسید سولفوریک اصفهان و از این قبیل جملات در فضای مجازی به سایت هایی هدایت شوید که انواع خدمات را برای شما عزیزان ارائه می دهند . تا شما بتوانید خریدی ساده و امن را از این طریق تجربه کنید .

انواع اسید سولفوریک در بازار

انواع اسید سولفوریک در بازار

 با توجه به نیاز بازار انواع اسید سولفوریک مانند اسید سولفوریک 98 درصد ، اسید سولفوریک صنعتی و … تولید می شوند . که شما متناسب با نیاز خود هر یک از این تولیدات را می توانید تشخیص و تهیه نمایید و مورد مصرف خود قرار دهید . برای آشنایی بیشر شما می توانید با انواع نمایندگان فروش این کالا در سرتاسر کشور عزیمان ایران در ارتباط باشید تا برای خرید انواع اسید سولفوریک موجود در بازار بتوانید با مشاوران آن ها در تماس باشید تا مشاوره های لازم در این زمینه را دریافت کنید .

خرید اسید سولفوریک به صورت عمده

خرید اسید سولفوریک به صورت عمده

 شما هم اگر از جمله افرادی هستید که دارای کسب و کاری در زمینه خرید و فروش انواع اسید سولفوریک هستید . به شما پیشنهاد می شود کالای خود را از مراکز فروش اسید سولفوریک به صورت عمده خریداری کنید . تا از مزایای این نوع خرید استفاده کافی را ببرید از جمله این مزایا می توان به بهره مند شدن از انواع تخفیفات ویژه فروش عمده نام برد تا بتوانید سودی را از این طریق نصیب خود کنید . و هم چنین شما می توانید با در اختیار قرار دادن اسید سولفوریک خریداری شده برای مشتریان خرد البته با قمتی مناسب از سود قابل توجهی نیز بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *