آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش اسید سولفوریک پتروشیمی با چگالی بالا و بسیار قوی

فهرست مطالب

تولید اسید سولفوریک در کشور، به لحاط کاربرد های فراوانی که دارد، بسسیار حائز اهمیت می باشد. فروش اسید سولفوریک پتروشیمی با چگالی بالا و بسیار قوی، به صورت گالنی و چند هزار لیتری صورت می گیرد. این محصول استراتژیک که می تواند مصارف دارویی، کشاورزی، صنعتی و بسیاری مصارف دیگر داشته باشد، به صورت تخصصی در این پالایشگاه ها تولید می شود. اسید سولفوریک به صورت غلیظ خاصیت سوزانندگی کمتری نسبت به انواع رقیق تر آن دارد. اطلاع از این مساله، برای خریدار اسید سولفوریک حائز اهمت است.

فروش اسید سولفوریک پتروشیمی با چگالی بالا و بسیار قوی

قیمت اسید سولفوریک در بورس

قیمت اسید سولفوریک در بورستولید اسید سولفوریک بر عهده شرکت های پتروشیمی می باشد ولی قسمت عمده فروش این محصول در بورس صورت می گیرد. قیمت اسید سولفوریک در بورس، تابع عوامل بسیار مختلفی است. به همین دلیل برای فروش اسید سولفوریک و پیشی گرفتن از سایر رقبا در عرصه بازرگانی، ضروری است که اطلاعات کاملی از بازار و نحوه تغییرات قیمتی در بازار نهاده ها داشته باشیم.
شرکت های پتروشیمی اسید سولفوریک را در غلظت های بالا یعنی 98 درصد، و یا غلظت های پایین و رقیق تر به صورت 50 درصد یا 35 درصد به بازار عرضه می کنند.

خرید اسید سولفوریک پتروشیمی به قیمت درب کارخانه

خرید اسید سولفوریک پتروشیمی به قیمت درب کارخانهبرای خرید اسید سولفوریک پتروشیمی به قیمت درب کارخانه، با مطالعه محصولات موجود در سایت های فروش و عرضه کالاهای پتروشیمی، از قیمت ها و شرایط فروش مطلع گردید. این محصول به صورت تانکر، فله و جزئی، با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. همچنین این مجموعه ها مجهز به ناوگان جمل تخصصی اسید سولفوریک با تانکرهای تمام استیل جهت جمل ایمن و سریع محصول به نقاط مختلف ایران می باشد.

فروشنده اسید سولفوریک زیر قیمت بازار

فروشنده اسید سولفوریک زیر قیمت بازارسالانه درصد بسیار بالایی از اسید سولفوریک ار ضایعات اسید سولفوریک تولید می شود. کارخانه ها این محصول را با قیمت های کمتری به بازار عرضه می کنند. بنابراین فروشنده اسید سولفوریک زیر قیمت بازار، می تواند این امکان را ایجاد می نماید که بخشی از تقاضای بازار را نیز در فروش سایر محصولات پتروشیمی به خود اختصاص دهند.
این شرکت ها با اعتماد سازی و رفع نیاز متقاضیان، سعی در رسیدن به اهداف خود که به دست آوردن بازار فروش می باشد، دارند. از طرفی اسید سولفوریک را می توان به طرق دیگر نیز تهیه نمود. به عنوان مثال در برخی صنایع معدنی مانند مس، اسید سولفوریک به عنوان یک محصول تولیدی جانبی محسوب می شود. بنابر این فروشندگان اسید سولفوریک را می توان در بسیاری از صنایع تولیدی، پیدا نمود.

خریداران اسید سولفوریک پتروشیمی ایران

خریداران اسید سولفوریک پتروشیمی ایرانبیش از 90 درصد صنایع کوچک و بزرگ در کشور، مصرف کننده اسید هستند. به همین دلیل نمی توان محدودیتی برای خریداران اسید سولفوریک پتروشیمی ایران قائل شد. در صنایع رنگ و چوب، از این محصولات برای سفید کردن لوازم چوبی استفاده می شود. در اتوموبیل ها می بینیم که به جز باتری های خشک، از اسید استفاده می شود.
صنعت طلا و جواهر و حتی قالب سازان هم از عمده خریداران این محصول هستند. میزان نیاز داخل به اسید سولفوریک حدود 500 هزار تن در سال می باشد که این میزان نیاز توسط واحدهای گوگرد سوز بخش خصوصی در کشور تامین می شود و تا کنون توانسته به تعادل در بازار عرضه و تقاضا را تامین نماید.

بازار فروش انواع اسید سولفوریک با چگالی بالا

بازار فروش انواع اسید سولفوریک با چگالی بالابازار فروش اسید سولفوریک با چگالی بالا بیشتر در اختیار صنایع بزرگ کشور می باشد. اسید سولفوریک غلیظ به عنوان مهم ترین نهاده تولیدی در بیش از 80 درصد صنایع کشور،  و بیش از 20 درصد در بخش های درمانی و بهداشتی، مورد استفاده قرار می گیرد.
همچنین در صنعت چرم، به منظور حذف چربی از چرم خام و در صنعت لاستیک سازی برای شستشو و کنترل PH، از این محصول بسیار مهم استفاده می شود. از آنجایی که این محصول نقطه جوش بالایی دارد و امکان کار در دماهای بالا را به تولیدکنندگان خواهد داد، جزء محصولاتی به شمار می رود که در الویت های تقاضای بسیاری از تولید کنندگان به شمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *