آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش انواع اسید سولفوریک با کیفیت مناسب در کرج

فهرست مطالب

فروش اسید سولفوریک در کرج بصورت بسته بندی های بشکه ای، تانکری و مخزنی انجام می شود. این ماده به صورت عمده و جزئی در کارخانه های کرج عرضه و به فروش می رسد. این تولیدی ها و شرکت ها سولفوریک اسید را به صورت بشکه ای و فله ای به سراسر نقاط کشور عرضه می کنند. بزرگ ترین تولید کننده و فروشنده اسید سولفوریک با کیفیت بالا در شهر کرج می باشد.

فروش انواع اسید سولفوریک با کیفیت مناسب در کرج

فروش اسید سولفوریک با کیفیت مناسب

فروش اسید سولفوریک با کیفیت مناسبدر تعریف اسید سولفوریک می توان گفت که ماده ای است که از سوزاندن گوگرد و اکسید آن بدست می آید. این ماده در زمینه های گوناگون صنایع شیمیایی و صنعت کاربرد دارد. از کاربرد های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاربرد در استخراج فلزات
  • کاربرد در صنایع رنگرزی جهت ثبات رنگ پارچه
  • کاربرد آن در تصفیه کردن آب
  • کاربرد آن در کشاورزی جهت حاصل خیزی زمین و برداشت محصولات با کیفیت
  • کاربرد اصلی آن در تولید و ساخت کود های شیمیایی
  • کاربرد گسترده آن در در تولید مواد شیمیایی مانن اسید هیدرو کلریک، اسید نیتریک، نمک های سولفات، مواد شوینده ترکیبی و مواد منفجره
  • کاربرد در پالایش نفت جهت شستشوی نا خالصی ها از بنزینو دیگر محصولات پالایشگاه ها

جوهر گوگرد و سولفات هیدروژن از نام های دیگر اسید سولفوریک می باشد. این ماده دارای ظاهری کریستالی و شفاف است که رنگ آن سفید و هیچگونه بویی هم ندارد. این ماده توسط جابربن حیان کشف شد که امروزه در سراسر دنیا توسط شرکت ها و کارخانجات گوناگون تولید و خرید و فروش می شود.
از مزایا و ویژگی های خوب اسید سولفوریک این است که راحت در آب حل می شود. به طور کلی فروش اید سولفوریک با کیفیت مناسب و قیمت ارزان در مراکز پخش آن انجام می شود.

صادرات اسید سولفوریک در کشور های همسایه

صادرات اسید سولفوریک در کشور های همسایهدر حال حاضر صادرات اسید سولفوریک تولید ایران به صورت گسترده ای به کشور های همسایه انجام می شود. این محصول با دارا بودن گواهینامه استاندارد و آنالیز کیفیت به صورت قانونی صادر می شود. تولید این ماده به دو صورت محصول اصلی و محصول جانبی انجام می شود. بیشترین کاربرد و صادرات اسید سولفوریک مربوط به بخش تولید کود های شیمیایی و مصارف صنعتی می باشد، که صادرات آن به کشور های همسایه یکی از پر سود ترین صادرات است. تولید کود های شیمیایی و استخراج روی از بزرگ ترین صنایع مصرف اسید سولفوریک در ایران است.
هر ساله میلیون ها تن کود کشاورزی از ایران به کشور های همسایه صادر می شود که این صادرات بازار تولید کارخانه های ایرانی را رونق می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *